2025. Október 19. - Nándor
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Jön az E10
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-01-22 15:51 Ricsi részére
Köszönjük. Talán ha a Mazda Motor Hungary csak egy kicsit is érzékelne a felénk irányuló elismeréseitekből és figyelmetekből, ők is támogatnának bennünket (nem anyagilag), és mernénk előre lépni akár ilyen téren is...de addig a Mazdás szívünk kevés. Az sem elhanyagolható, hogy a beszerzési ár alatt értékesítő új "Mazda diszkontok" ( korábban meg sem fordult a fejemben, hogy ez az elnevezés létezhet, a Mazda név többet érdemel ) sok helyi vevőt is "elvisznek" tőlünk. Nehéz feldolgozni, hogy a tisztesség, a 15 év márkahűség és tapasztalat sokszor semmit nem jelent, de ez van.
mazda-auto.hu | 2010-01-22 15:33 enola részére
Elképzelhető, hogy valamelyik kapcsoló érintkezőjénél, vagy vezetékelésénél van a hiba.
Ricsi | 2010-01-22 13:04 mazda-auto.hu részére
Mazda-auto:
már akartam írni erről de most az írásod alapján aktuális is a téma: nem gondolkoztok nyitni egy szalont/szervízt Miskolcon? Ugyanis ami volt az megszűnt, Egerben van 2 is, de egyik sem 100%. Viszont Békéscsabára sokan nem mennek le a szervíz miatt, sok helyről messze van (idő ill.pénz).
enola | 2010-01-22 11:56 Haji részére
Állóban - menet közben elalszik egy kis idő múlva. A cs.tartó zárva, a kapcsolókat egyenként megnyomkodtam, de egyiknél sem alszik el. És az a gáz, hogy kulccsal zárva is elindul a riasztó, sőt, ah nyitva hagyod akkor is bezár egy idő múlva.
Haji | 2010-01-22 11:51 enola részére
Vagy egyszerűen vmelyik ajtókapcsoló a ludas.
Haji | 2010-01-22 11:50 enola részére
Biztosan a lámpa kelt önálló életre és nem egy ajtó (nagy valószínűséggel a csomagtartó) nincsen jól becsukva?
Tényleg, menet közben, vagy álló helyzetben csinálja?
enola | 2010-01-22 11:47
Üdv, ha valaki tud, segítsen: ma reggelre az ajtózáró jel a műszerfalon önálló életre kelt, zárt állapotban kigyullad, elhalványul, időnként elalszik, aztán újrakezdi. Ilyenkor persze a riasztó is elindul, ha csak kulcsra zárom, akkor is. Az is érdekelne, hogyan iktatható ki, amíg elviszem a szervizbe. 2004-es D-kombi Kösz
mazda-auto.hu | 2010-01-22 08:09 Oszi részére
Igen, alacsonyabb fordulatszámon van idő egy munkaütemen belül (jóval 1 tizedmásodpercen belül) különböző idejű befecskendezésekre. Mindez kiegyensúlyozottabb és zajtalanabb működést eredményez.
Oszi | 2010-01-21 15:27 dana részére
Pilot befecskendezes lenyege,hogy alacsonyabb ford.szám tartomanyban azt hiszem 2000ig nem egy befecskendezes van van hanem egysegnyi uzemanyag mennyiseget egy munkafazis soran nem egyben fecskendezi be hanem 5-7 reszletben adagolva ,ettol csondesebb a motor mukodese es csokkennek a vibraciok is.nem egy nagy lokes lesz a dugon hanem fokozatosan alakul ki a nyomas a dugatyura.De persze lehet,hogy elirtam valamit es pontosat mazda aut irhat errol :)
dana | 2010-01-21 14:01 Oszi részére
Mi a pilot befecskendezes es a rendes között. Tehát ha tempomattal megyek akkor is rángat, de ha én tartom a gázon a lábam akkor is. Mondjuk mostanában, mióta szelephézag állítás volt, nem történt ilyen.