2025. Október 19. - Nándor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-01-22 15:51 Ricsi részére

Köszönjük. Talán ha a Mazda Motor Hungary csak egy kicsit is érzékelne a felénk irányuló elismeréseitekből és figyelmetekből, ők is támogatnának bennünket (nem anyagilag), és mernénk előre lépni akár ilyen téren is...de addig a Mazdás szívünk kevés. Az sem elhanyagolható, hogy a beszerzési ár alatt értékesítő új "Mazda diszkontok" ( korábban meg sem fordult a fejemben, hogy ez az elnevezés létezhet, a Mazda név többet érdemel ) sok helyi vevőt is "elvisznek" tőlünk. Nehéz feldolgozni, hogy a tisztesség, a 15 év márkahűség és tapasztalat sokszor semmit nem jelent, de ez van.

mazda-auto.hu | 2010-01-22 15:33 enola részére

Elképzelhető, hogy valamelyik kapcsoló érintkezőjénél, vagy vezetékelésénél van a hiba.

Ricsi | 2010-01-22 13:04 mazda-auto.hu részére

Mazda-auto:
már akartam írni erről de most az írásod alapján aktuális is a téma: nem gondolkoztok nyitni egy szalont/szervízt Miskolcon? Ugyanis ami volt az megszűnt, Egerben van 2 is, de egyik sem 100%. Viszont Békéscsabára sokan nem mennek le a szervíz miatt, sok helyről messze van (idő ill.pénz).

enola | 2010-01-22 11:56 Haji részére

Állóban - menet közben elalszik egy kis idő múlva. A cs.tartó zárva, a kapcsolókat egyenként megnyomkodtam, de egyiknél sem alszik el. És az a gáz, hogy kulccsal zárva is elindul a riasztó, sőt, ah nyitva hagyod akkor is bezár egy idő múlva.

Haji | 2010-01-22 11:51 enola részére

Vagy egyszerűen vmelyik ajtókapcsoló a ludas.

Haji | 2010-01-22 11:50 enola részére

Biztosan a lámpa kelt önálló életre és nem egy ajtó (nagy valószínűséggel a csomagtartó) nincsen jól becsukva?

Tényleg, menet közben, vagy álló helyzetben csinálja?

enola | 2010-01-22 11:47

Üdv, ha valaki tud, segítsen: ma reggelre az ajtózáró jel a műszerfalon önálló életre kelt, zárt állapotban kigyullad, elhalványul, időnként elalszik, aztán újrakezdi. Ilyenkor persze a riasztó is elindul, ha csak kulcsra zárom, akkor is. Az is érdekelne, hogyan iktatható ki, amíg elviszem a szervizbe. 2004-es D-kombi Kösz

mazda-auto.hu | 2010-01-22 08:09 Oszi részére

Igen, alacsonyabb fordulatszámon van idő egy munkaütemen belül (jóval 1 tizedmásodpercen belül) különböző idejű befecskendezésekre. Mindez kiegyensúlyozottabb és zajtalanabb működést eredményez.

Oszi | 2010-01-21 15:27 dana részére

Pilot befecskendezes lenyege,hogy alacsonyabb ford.szám tartomanyban azt hiszem 2000ig nem egy befecskendezes van van hanem egysegnyi uzemanyag mennyiseget egy munkafazis soran nem egyben fecskendezi be hanem 5-7 reszletben adagolva ,ettol csondesebb a motor mukodese es csokkennek a vibraciok is.nem egy nagy lokes lesz a dugon hanem fokozatosan alakul ki a nyomas a dugatyura.De persze lehet,hogy elirtam valamit es pontosat mazda aut irhat errol :)

dana | 2010-01-21 14:01 Oszi részére

Mi a pilot befecskendezes es a rendes között. Tehát ha tempomattal megyek akkor is rángat, de ha én tartom a gázon a lábam akkor is. Mondjuk mostanában, mióta szelephézag állítás volt, nem történt ilyen.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó