2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-01-22 15:51 Ricsi részére

Köszönjük. Talán ha a Mazda Motor Hungary csak egy kicsit is érzékelne a felénk irányuló elismeréseitekből és figyelmetekből, ők is támogatnának bennünket (nem anyagilag), és mernénk előre lépni akár ilyen téren is...de addig a Mazdás szívünk kevés. Az sem elhanyagolható, hogy a beszerzési ár alatt értékesítő új "Mazda diszkontok" ( korábban meg sem fordult a fejemben, hogy ez az elnevezés létezhet, a Mazda név többet érdemel ) sok helyi vevőt is "elvisznek" tőlünk. Nehéz feldolgozni, hogy a tisztesség, a 15 év márkahűség és tapasztalat sokszor semmit nem jelent, de ez van.

mazda-auto.hu | 2010-01-22 15:33 enola részére

Elképzelhető, hogy valamelyik kapcsoló érintkezőjénél, vagy vezetékelésénél van a hiba.

Ricsi | 2010-01-22 13:04 mazda-auto.hu részére

Mazda-auto:
már akartam írni erről de most az írásod alapján aktuális is a téma: nem gondolkoztok nyitni egy szalont/szervízt Miskolcon? Ugyanis ami volt az megszűnt, Egerben van 2 is, de egyik sem 100%. Viszont Békéscsabára sokan nem mennek le a szervíz miatt, sok helyről messze van (idő ill.pénz).

enola | 2010-01-22 11:56 Haji részére

Állóban - menet közben elalszik egy kis idő múlva. A cs.tartó zárva, a kapcsolókat egyenként megnyomkodtam, de egyiknél sem alszik el. És az a gáz, hogy kulccsal zárva is elindul a riasztó, sőt, ah nyitva hagyod akkor is bezár egy idő múlva.

Haji | 2010-01-22 11:51 enola részére

Vagy egyszerűen vmelyik ajtókapcsoló a ludas.

Haji | 2010-01-22 11:50 enola részére

Biztosan a lámpa kelt önálló életre és nem egy ajtó (nagy valószínűséggel a csomagtartó) nincsen jól becsukva?

Tényleg, menet közben, vagy álló helyzetben csinálja?

enola | 2010-01-22 11:47

Üdv, ha valaki tud, segítsen: ma reggelre az ajtózáró jel a műszerfalon önálló életre kelt, zárt állapotban kigyullad, elhalványul, időnként elalszik, aztán újrakezdi. Ilyenkor persze a riasztó is elindul, ha csak kulcsra zárom, akkor is. Az is érdekelne, hogyan iktatható ki, amíg elviszem a szervizbe. 2004-es D-kombi Kösz

mazda-auto.hu | 2010-01-22 08:09 Oszi részére

Igen, alacsonyabb fordulatszámon van idő egy munkaütemen belül (jóval 1 tizedmásodpercen belül) különböző idejű befecskendezésekre. Mindez kiegyensúlyozottabb és zajtalanabb működést eredményez.

Oszi | 2010-01-21 15:27 dana részére

Pilot befecskendezes lenyege,hogy alacsonyabb ford.szám tartomanyban azt hiszem 2000ig nem egy befecskendezes van van hanem egysegnyi uzemanyag mennyiseget egy munkafazis soran nem egyben fecskendezi be hanem 5-7 reszletben adagolva ,ettol csondesebb a motor mukodese es csokkennek a vibraciok is.nem egy nagy lokes lesz a dugon hanem fokozatosan alakul ki a nyomas a dugatyura.De persze lehet,hogy elirtam valamit es pontosat mazda aut irhat errol :)

dana | 2010-01-21 14:01 Oszi részére

Mi a pilot befecskendezes es a rendes között. Tehát ha tempomattal megyek akkor is rángat, de ha én tartom a gázon a lábam akkor is. Mondjuk mostanában, mióta szelephézag állítás volt, nem történt ilyen.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó