2025. Május 5. Hétfő - Györgyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


enola | 2010-01-22 11:56 Haji részére

Állóban - menet közben elalszik egy kis idő múlva. A cs.tartó zárva, a kapcsolókat egyenként megnyomkodtam, de egyiknél sem alszik el. És az a gáz, hogy kulccsal zárva is elindul a riasztó, sőt, ah nyitva hagyod akkor is bezár egy idő múlva.

Haji | 2010-01-22 11:51 enola részére

Vagy egyszerűen vmelyik ajtókapcsoló a ludas.

Haji | 2010-01-22 11:50 enola részére

Biztosan a lámpa kelt önálló életre és nem egy ajtó (nagy valószínűséggel a csomagtartó) nincsen jól becsukva?

Tényleg, menet közben, vagy álló helyzetben csinálja?

enola | 2010-01-22 11:47

Üdv, ha valaki tud, segítsen: ma reggelre az ajtózáró jel a műszerfalon önálló életre kelt, zárt állapotban kigyullad, elhalványul, időnként elalszik, aztán újrakezdi. Ilyenkor persze a riasztó is elindul, ha csak kulcsra zárom, akkor is. Az is érdekelne, hogyan iktatható ki, amíg elviszem a szervizbe. 2004-es D-kombi Kösz

mazda-auto.hu | 2010-01-22 08:09 Oszi részére

Igen, alacsonyabb fordulatszámon van idő egy munkaütemen belül (jóval 1 tizedmásodpercen belül) különböző idejű befecskendezésekre. Mindez kiegyensúlyozottabb és zajtalanabb működést eredményez.

Oszi | 2010-01-21 15:27 dana részére

Pilot befecskendezes lenyege,hogy alacsonyabb ford.szám tartomanyban azt hiszem 2000ig nem egy befecskendezes van van hanem egysegnyi uzemanyag mennyiseget egy munkafazis soran nem egyben fecskendezi be hanem 5-7 reszletben adagolva ,ettol csondesebb a motor mukodese es csokkennek a vibraciok is.nem egy nagy lokes lesz a dugon hanem fokozatosan alakul ki a nyomas a dugatyura.De persze lehet,hogy elirtam valamit es pontosat mazda aut irhat errol :)

dana | 2010-01-21 14:01 Oszi részére

Mi a pilot befecskendezes es a rendes között. Tehát ha tempomattal megyek akkor is rángat, de ha én tartom a gázon a lábam akkor is. Mondjuk mostanában, mióta szelephézag állítás volt, nem történt ilyen.

mazda-auto.hu | 2010-01-21 13:59 dana részére

Gyakorlatilag pontosan arról van szó, amit Oszi írt. Az alkatrészek jellemzőinek (kismértékű)változása egy olyan preciziós szerkezetnél, mint a nagynyomású rendszer, korrekciót igényelhet egy bizonyos futásteljesítmény után. Általában 100000 km felett lehet rá szükség, vagy ha rendellenesség jelentkezik. Egy számítógépes diagnosztika árába kerül.

mazda-auto.hu | 2010-01-21 13:56 dobaki2 részére

Az olajcserés éves szerviz, diagnosztikával, MES szolgáltatással jelenleg 41362,-Ft. Ehhez 40000km-nél pollenszűrő 10672,-Ft, levegőszűrő 9010,-Ft jöhet hozzá.

mazda-auto.hu | 2010-01-21 13:43 dana részére

Egy szervizeléstől független diagnosztika nálunk 8250,-Ft. A számítógépes vizsgálat természetesen nem állapíthatja meg a futómű, a kipufogó, de még a turbó kopását sem. Az elektronikus eszközök visszajelzései alapján viszont következtetni tudunk sok mindenre. A fizikailag végzett állapot ellenőrzés, vagy a próbapados futómű, lengéscsillapító ellenőrzés újabb dolgokra adhat választ. Fórumunk ingyenes, és talán ha több Mazda vásárló választana bennünket új autó vásárlásakor, illetve szervizeléskor, akkor megtehetném, hogy csak és kizárólag a honlapos kérésekkel, cikkírással foglakozom, de így sajnos nem. Ezért sem tudok küldeni oldalnyi részletes válaszokat egy-egy kérdésre, így a diagnosztika képességeire sem. A megértést köszönöm.

A műszerfal recsegésére választ adni szintén csak és kizárólag személyesen lehet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó