2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tothg79 | 2010-01-28 16:29 mazda-auto.hu részére

Ha a Bosch műszer tönkretette, akkor mit lehet tenni, kinek is kell álni a plussz költséget? A Bosch szervízben ezt nem kellene tudni??

Oszi | 2010-01-28 16:27 tothg79 részére

mert ok is ugy gondoljak mint te,azzaz csak olvasnak.

elobb menj el egy markaszervizbe ahol a deso rendszeru gep van ,hogy megnezzek,hogy mi a helyzet.
Ha szerencsed van akkor nem tortent nagy baj,

annal az ominozus mazda 3-asnal egy ilyen kodolvasa a PCM torleset eredmenyezte es ott csak muszerfallal egyut lehetet orvosolni a hibat mivel a mazda nem adja ki az ujraprogramozashoz kello dolgot.

illetve vannak olyan 6-osok aminel a gyari gep nem hajlando kumunikalni a gyari geppel sem vagyis nem tudja beazonositani a mazdat igy nem vegezhetok el bizonyos muveletek.

de addig amig nem mesz el egy mazda szervizbe ezek csak "talalgatasok" es regebbi tapasztalatok.

mazda-auto.hu | 2010-01-28 16:24 tothg79 részére

A telefonon beszéltek alapján ki kell deríteni, hogy mi történt. Ehhez minimum kell a Mazda IDS diagnosztikai rendszer. Ez egy újabb példa a Bosch műszeres gondokra.

tothg79 | 2010-01-28 16:20 Oszi részére

Ok, miért nem tudják ezt a Bosch szervízben? Mibe kerülhet ez nekem?

NomakRaven | 2010-01-28 16:15

Heló Mindenki van egy m6 f/l 2007/11 és olyan probléma lépett fel hogy a generátor felől egy nyikorgó hangot hallok vagy a szíj vagy valami görgö vagy cspágy lehet szerintem és az érdekelne hogy volt e már valakinek hasonló problémája

Oszi | 2010-01-28 16:15 tothg79 részére

igen,de olvasakor elobb komunikjal a geppel :) nagyon egyszeruen ,ugyani ketiranyu a komunikacio es nem csak olvasas tortenik!
Sot konyen elofordulhat,hogy bosch gep utan mar a gyari gep sem fogja kiolvasni a PCM-et mivel nem fogja megtalalni az autot azonosito fajlokat.
Nem egy mazda tulaj jart igy.

tothg79 | 2010-01-28 15:38 mazda-auto.hu részére

Üdvözlöm, M6-om van 2004 novemberi 120 Le-s, olyan gondom van, hogy: reggeli hideg indításkor, véletlen nem izzítottam, és úgy indítottam, be is indult 1 másodpercre, majd megált, azóta csak teker, de nem indul, Bosch szervízben műszerrel nézték, azt mondták a Common rail nyomás rendben, de a befecskendezés nem történik meg, a műszerfalon az indításgátló lámpa villog, indításgátló lehet a gond? Mennyibe kerül a javítása, programozása? Az lehet a gond hogy izzítást nem vártam ki és indítottam?

tothg79 | 2010-01-28 15:37 Oszi részére

Törli az indításgátlót? Hogy, miért, az egy diagnosztikai berendezés, hogy tud az kárt okozni? Hiba kód kiolvasás történt, nem volt hiba kód.

Oszi | 2010-01-28 15:27 tothg79 részére

kár volt hagyni a BOSCH szervizt!!!!DENSO rendszered van es akar nagyobb bajt is csinalhattal mit amekkor lett volna!!!
Mindenkep markaszerviz lesz a megoldas ha nem tett kart a bosch kompjuter es nem torolte az immobilisert.

mazda 3 pl bosch gep miatt muszerfalcseres lett,de errol mazda-autoek tobbet tudnak meselni.
Nem okozhat gondodt az izzitas nelkuli inditas.

tothg79 | 2010-01-28 15:14

Az előző írásomhoz(M6) izzítás nélküli indítás után nem indul problémához tartozik: eddig mindíg biztosan indult, a nagy hidegben is elsőre, és 140 e km, van benne.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó