2025. Május 5. Hétfő - Györgyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tothg79 | 2010-01-28 16:20 Oszi részére

Ok, miért nem tudják ezt a Bosch szervízben? Mibe kerülhet ez nekem?

NomakRaven | 2010-01-28 16:15

Heló Mindenki van egy m6 f/l 2007/11 és olyan probléma lépett fel hogy a generátor felől egy nyikorgó hangot hallok vagy a szíj vagy valami görgö vagy cspágy lehet szerintem és az érdekelne hogy volt e már valakinek hasonló problémája

Oszi | 2010-01-28 16:15 tothg79 részére

igen,de olvasakor elobb komunikjal a geppel :) nagyon egyszeruen ,ugyani ketiranyu a komunikacio es nem csak olvasas tortenik!
Sot konyen elofordulhat,hogy bosch gep utan mar a gyari gep sem fogja kiolvasni a PCM-et mivel nem fogja megtalalni az autot azonosito fajlokat.
Nem egy mazda tulaj jart igy.

tothg79 | 2010-01-28 15:38 mazda-auto.hu részére

Üdvözlöm, M6-om van 2004 novemberi 120 Le-s, olyan gondom van, hogy: reggeli hideg indításkor, véletlen nem izzítottam, és úgy indítottam, be is indult 1 másodpercre, majd megált, azóta csak teker, de nem indul, Bosch szervízben műszerrel nézték, azt mondták a Common rail nyomás rendben, de a befecskendezés nem történik meg, a műszerfalon az indításgátló lámpa villog, indításgátló lehet a gond? Mennyibe kerül a javítása, programozása? Az lehet a gond hogy izzítást nem vártam ki és indítottam?

tothg79 | 2010-01-28 15:37 Oszi részére

Törli az indításgátlót? Hogy, miért, az egy diagnosztikai berendezés, hogy tud az kárt okozni? Hiba kód kiolvasás történt, nem volt hiba kód.

Oszi | 2010-01-28 15:27 tothg79 részére

kár volt hagyni a BOSCH szervizt!!!!DENSO rendszered van es akar nagyobb bajt is csinalhattal mit amekkor lett volna!!!
Mindenkep markaszerviz lesz a megoldas ha nem tett kart a bosch kompjuter es nem torolte az immobilisert.

mazda 3 pl bosch gep miatt muszerfalcseres lett,de errol mazda-autoek tobbet tudnak meselni.
Nem okozhat gondodt az izzitas nelkuli inditas.

tothg79 | 2010-01-28 15:14

Az előző írásomhoz(M6) izzítás nélküli indítás után nem indul problémához tartozik: eddig mindíg biztosan indult, a nagy hidegben is elsőre, és 140 e km, van benne.

tothg79 | 2010-01-28 15:09

Üdvözlöm, M6-om van 2004 novemberi 120 Le-s, olyan gondom van, hogy: reggeli hideg indításkor, véletlen nem izzítottam, és úgy indítottam, be is indult 1 másodpercre, majd megált, azóta csak teker, de nem indul, Bosch szervízben műszerrel nézték, azt mondták a Common rail nyomás rendben, de a befecskendezés nem történik meg, a műszerfalon az indításgátló lámpa villog, indításgátló lehet a gond? Mennyibe kerül a javítása, programozása? Az lehet a gond hogy izzítást nem vártam ki és indítottam?

tothg79 | 2010-01-28 15:08

Üdvözlöm, M6-om van 2004 novemberi 120 Le-s, olyan gondom van, hogy: reggeli hideg indításkor, véletlen nem izzítottam, és úgy indítottam, be is indult 1 másodpercre, majd megált, azóta csak teker, de nem indul, Bosch szervízben műszerrel nézték, azt mondták a Common rail nyomás rendben, de a befecskendezés nem történik meg, a műszerfalon az indításgátló lámpa villog, indításgátló lehet a gond? Mennyibe kerül a javítása, programozása? Az lehet a gond hogy izzítást nem vártam ki és indítottam?

mazda-auto.hu | 2010-01-28 14:35 Oszi részére

Így van. A rossz és nem megfelelő mennyiségű, időzítésű befecskendezés miatt elégetlen gázolaj kerülhet a kartertérbe. Ez semmiképpen nem előnyös.

Vigyázni kell, hiszen túl magas olajszint (max felett hidegen) esetén előfordulhat, hogy nem lehet leállítani a motort a gyújtáskapcsolóval. Ilyenkor sebességben hagyott váltóval le kell fullasztani.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó