2025. Június 22. - Paulina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
Ivanuska | 2010-02-13 09:20 mazda-auto.hu részére
Olajfogyasztás nincs. Ha lehúzom a turbóról a vákumcsövet, akkor nincs hangja, persze nem is gyorsul úgy. A felújított mennyibe kerülne kb.?
Köszi Ivanuska
Gáborka6 | 2010-02-12 22:38
Szia Mazda-Auto/Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy 2006os kártyás indítású mazda6 nál mi van olyankor ha a műszerfalon megjelenik egy piros KEY felirat?(én azt gondoltam hogy ez annyit jelenthet hogy le van merülve a kártyában az elem)ki is cseréltem de továbbra is ottvan és nem mellékesen nem lehet az ajtó kilincsén lévő gombbal se zárni se nyitni az autót(amikor megnyomom a gombot akkor a kártyán lévő led világít, de mégsem történik semmi).A kártyáról való zárás/nyitás is működik.Mi lehet a probléma oka?
A választ előre is köszönöm.
Fecó | 2010-02-12 21:01 Hanzlik részére
Én is pont igy járok el,kicsit járatgatom állóhelyzetben,ezek a dízelek igénylik,ezekkel nem lehet hidegen sietni.Megnyugtatlak,ezzel sem vagy egyedűl,az autómnál is ez van,pláne most(ez a jelenség minden dízel hatosnál meg van,csak sokan ezzel sem foglalkoznak).
Hanzlik | 2010-02-12 18:29
Köszi akkor nem vagyok vele egyedűl. és figyeljetek az miért lehet 2.0 diesel mazda 6 2003-as nem fűtött garázsban van és reggel pöcre indúl járatom egy kicsit és amikor elindulok és amikor másodikba nincs fordulat és gyorsítani akarsz egy kicsit intenzivebben akkor jön valami kopogo hang a motorból bemelegszik utána semmi.
mazda-auto.hu | 2010-02-12 16:32 Ivanuska részére
Olajfogyasztás van? Ha nincs, akkor aligha problémás a turbó. Ha a siklócsapágynak hangja van, az már régen rossz. Egyébként javítható, van szakszerűen felújított, és teljesen új gyári is az eredetinél kedvezőbb áron.
mazda-auto.hu | 2010-02-12 16:29 Ricsi részére
A gyári lengéscsillapító darabja fórumos áron 41541,-Ft.
Ivanuska | 2010-02-12 14:45
Szia Mazda.auto! 2004-es 134 le-s diesel sport kombim van. Melegen, gázadáskor, (terhelés alatt) csapágyhangja van a turbónak. Olajnyomás van. Kérdésem: ha valóban csapágyas, javítható-e, ha nem a csere mennyibe kerülne. Esetleg használtan? Köszi Ivanuska
Ricsi | 2010-02-12 13:26
Szia Mazda-auto!
Mennyibe kerül 2004-es 136LE kombi hátsó lengéscsillapító?
2db, jobb-bal.
Köszi,
Ricsi
nagyand | 2010-02-12 12:11
nekem is ugyan ez a problémám az ablaktörlövel, akkor ezek szerint valószinüsíthetöen típus hiba. Èn kb 4-hete vettem új gumikat, az jobb oldali csíkozott, vissza vittem , gariba kicserélték a gumit, akkor 1-2 napig jó volt de most újra ugyan úgy csíkoz. Annak ellenér hogy a boltban kicserélte a srác a lapátot, azt mondta valószínü hogy nem lapát hiba hanem a rugó fáradt el.
Fecó | 2010-02-11 21:32 Hanzlik részére
Üdv Mazdások.
Igaza van Oszinak,ez is bizony tipus hiba,most már kiderült,nem egyedi a probléma,mint a DPF,és párásodás,(ez nagyon bosszantó).
Az én autóm ablaktörlője ugyan igy műkszik/ki hagy,pedig még gyári,és alig van benne km,(2006-os).
Szerintem sem fog a törlőgumi csere segítteni.De viszont a húzórugót könnyen ki lehet szedni,és az egyenes végén lévő kampót melegen meg lehet hajlítani,rővidebre venni,(kb 1 centivel,az egyenes hossza engedné).
Magát a szárat kissé gőrbére hajlítani,űvegrefeszítteni az nem jó megoldás,meg nagyobb/vastagabb/méretileg erősebb gumi sem.Kicsit gyakorlatias ember simán megoldja.
Szerintem a rugónyújtás sikeressen kivitelezhető.