2025. Május 5. Hétfő - Györgyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Hanzlik | 2010-02-12 18:29

Köszi akkor nem vagyok vele egyedűl. és figyeljetek az miért lehet 2.0 diesel mazda 6 2003-as nem fűtött garázsban van és reggel pöcre indúl járatom egy kicsit és amikor elindulok és amikor másodikba nincs fordulat és gyorsítani akarsz egy kicsit intenzivebben akkor jön valami kopogo hang a motorból bemelegszik utána semmi.

mazda-auto.hu | 2010-02-12 16:32 Ivanuska részére

Olajfogyasztás van? Ha nincs, akkor aligha problémás a turbó. Ha a siklócsapágynak hangja van, az már régen rossz. Egyébként javítható, van szakszerűen felújított, és teljesen új gyári is az eredetinél kedvezőbb áron.

mazda-auto.hu | 2010-02-12 16:29 Ricsi részére

A gyári lengéscsillapító darabja fórumos áron 41541,-Ft.

Ivanuska | 2010-02-12 14:45

Szia Mazda.auto! 2004-es 134 le-s diesel sport kombim van. Melegen, gázadáskor, (terhelés alatt) csapágyhangja van a turbónak. Olajnyomás van. Kérdésem: ha valóban csapágyas, javítható-e, ha nem a csere mennyibe kerülne. Esetleg használtan? Köszi Ivanuska

Ricsi | 2010-02-12 13:26

Szia Mazda-auto!
Mennyibe kerül 2004-es 136LE kombi hátsó lengéscsillapító?
2db, jobb-bal.
Köszi,
Ricsi

nagyand | 2010-02-12 12:11

nekem is ugyan ez a problémám az ablaktörlövel, akkor ezek szerint valószinüsíthetöen típus hiba. Èn kb 4-hete vettem új gumikat, az jobb oldali csíkozott, vissza vittem , gariba kicserélték a gumit, akkor 1-2 napig jó volt de most újra ugyan úgy csíkoz. Annak ellenér hogy a boltban kicserélte a srác a lapátot, azt mondta valószínü hogy nem lapát hiba hanem a rugó fáradt el.

Fecó | 2010-02-11 21:32 Hanzlik részére

Üdv Mazdások.
Igaza van Oszinak,ez is bizony tipus hiba,most már kiderült,nem egyedi a probléma,mint a DPF,és párásodás,(ez nagyon bosszantó).
Az én autóm ablaktörlője ugyan igy műkszik/ki hagy,pedig még gyári,és alig van benne km,(2006-os).
Szerintem sem fog a törlőgumi csere segítteni.De viszont a húzórugót könnyen ki lehet szedni,és az egyenes végén lévő kampót melegen meg lehet hajlítani,rővidebre venni,(kb 1 centivel,az egyenes hossza engedné).
Magát a szárat kissé gőrbére hajlítani,űvegrefeszítteni az nem jó megoldás,meg nagyobb/vastagabb/méretileg erősebb gumi sem.Kicsit gyakorlatias ember simán megoldja.
Szerintem a rugónyújtás sikeressen kivitelezhető.

Hanzlik | 2010-02-11 20:09 Oszi részére

:) mármint mit nevezel tipus hibámak mert az előző is ezt csinálta. vagy a rugó elgyengülésére gondolsz az tipus hiba. de lehet erősebb rugót bele rakni nem?

waklarma | 2010-02-11 19:19 Hanzlik részére

Nálam is így működik, vettem rá másikat és az is rosszul törli, koszos marad. Már gondoltam arra, hogy egy picit megtámasztom a lapátokat, hogy jobban feszüljenek az üvegre.

Oszi | 2010-02-11 19:10 Hanzlik részére

tipushibanak neveznem a jelenseget :) mi annak idejen egyet csereltettunk gariban,de az ujal sem valtozot semmi :) de kulonben is ne nezelodj az anyos oldalon :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó