2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2010-02-24 21:17 SunSilver részére

koránts sem biztos,hogy az EGR szelp miatt vilagit!!!nem viccbol van az a lampa :)))IRANY EGY SZERVIZ!!!Hibara figyemeztett es nem art ha komolyan veszed :)

SunSilver | 2010-02-24 20:32

Jó estét

Kérdésem lenne,egy 2004 M6-os 2.0 cd te autóval kapcsolatbam.

A motor ellenörző lámpa folyamatosan elkezdett világitani,
csak nem az EGR sz@rakodik? Esetleg más is szembesült ezzel a jelenséggel?
Mi lehet a megoldás?

Mennyire befolyásolja a napi használatot, egyáltalán szabad használni?

Köszönöm a lehetséges válaszokat

mazda-auto.hu | 2010-02-24 08:04 Oszi részére

Forgásirányos gumit ellenkező forgásban használni tilos.

mazda-auto.hu | 2010-02-24 08:03 IanSnail részére

Valószínű, hogy a féktárcsák ütnek. Ez nem feltétlenül függ össze a használtsági állapotukkal.

Oszi | 2010-02-23 23:08 Bálint66 részére

kosz a kiegeszitest :)

Bálint66 | 2010-02-23 21:30 Hanzlik részére

Oszit kiegészítve még lehet rossz keréknyomás is.

Oszi | 2010-02-23 20:59 Hanzlik részére

igen lesz baja!!!a forgas irany nem veletlenul van rajta jelolve :) gumi hiba miatt huzz el valoszinuleg :)

Hanzlik | 2010-02-23 19:51

Sziasztok van egy olyan gondom hogy felraktam a nyári gumikat és eddig ezek acél felnin voltak most alufelnin vannak nem újak. és húzott balra a kocsi egy kicsit át cseréltem a két elsőt most jobbra húz mitől van és mit csináljak vele. most ellenkező a forgás irány. így lesz valami baja

IanSnail | 2010-02-23 18:24

Üdv mindenkinek!
Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy nagyobb (illegális :)) sebességről való lassításkor - lehet enyhe, vagy erőteljes - ráz a kocsi eleje. 50ezer km-van a gépben, a féktárcsákat nem látom elhasználtnak, a fékbetétek is jónak tűnnek, de gondolom ennyit azért bírni is kéne nekik. Mi lehet a gond? Kb. 130-140 km/h felett észleltem a dolgot, lassabb tempónál nem.

mazda-auto.hu | 2010-02-23 08:14 Kisbundi részére

Egy gondatlan gazda sokkal több kárt tud okozni egy autónak, mint egy ilyen mértékű ( százalék ) teljesítménynövelés.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó