2025. Június 3. Kedd - Klotild
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
MAZDA SHINARI.
Mazda CX-3 G150 AWD AT Revolution Top - Új terepen
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Friss topikok:
Mazda6 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
pampallini76 | 2010-03-03 20:21
Magán az ajtón viszont működik
pampallini76 | 2010-03-03 20:19
Tisztelt Mazda-autó!
Olyan problémával küzdök, hogy a vezetőülésből nem tudom a jobb első ablakot fel illetve lehúzni, és a kulcson lévő gomb nyomására sem mozdul. A másik három ablak tökéletesen működik. Próbálkoztam a tanítással és az akku levételével, de ez sem vezetett eredményre. Teljes áramtalanítás után a másik három ablakot fel tudtam programozni. Mi lehet a probléma?
Köszi
varszegig | 2010-03-03 17:11
Sziasztok!
Új Mazda6-nál, amibenb van holttérfigyelő, ledes tükörbe épített index beszerelhető? Gyárilag ott a vezetékezés?
Köszi
mazda-auto.hu | 2010-03-03 15:40 Hanzlik részére
Az állítócsavarok a fényszórón vannak. A motor elvileg nem megbontható, de gyakorlatilag szét lehet szedni.
Hanzlik | 2010-03-02 21:18
Segítsetek egy olyanban hogy mazda 6 2003-as fényszóró állító motor nem mindig megy a balos. lehúztam a csatlakozót de utána is csak ritkán. olyan mintha érintkezési baja lenne. amikor lecsaptam a motorháztetőt akkor meg beindult és magátol ment le fől. és a fényszórókat hogy kell beállítani hogy pontos legyen. nincs valami leírás mert most úgy világít hogy 2v alakú sáv van az úton. ezeknek nem kéne fedniük egymást.?
mazda-auto.hu | 2010-03-02 08:49 Pusi 1 részére
Nem rendelhető a csapágy.
Csaba | 2010-03-01 17:22 mazda-auto.hu részére
Üdv! Köszönöm a választ, akkor jól tudtam, hogy Euro 4. Január végén voltunk vizsgázni, tehát már az új rendszer szerint, de mivel rajta volt a gyári kipufogóvég az autón és nem tudták mérni ezért nem is mérték meg. Mindezt a Közlekedési Felügyeletnél, ennyit az új szigorú rendszerről. :-) Valószinűleg a forgalmi lett még az elején rosszul kiállitva, legközelebb, ha náluk járok majd szóvá teszem, bár gondolom a módositás is nekem kerülne pénzbe. Köszönöm a választ mégegyszer. További jó fórumozást és Mazdázást.
Pusi 1 | 2010-03-01 17:19
tisztelt MAZDA AUTO: OLYAN PROBLÉMÁM VAN HOGY A KÉZIFÉK FÉKKULCSA BERAGAD SZÉTSZEDTEM ÉS A GUMIHARANG ALATT TALÁLTAM EGY TŰGÖRGŐS CSAPÁGYAT AMIT AZ IDŐ VASFOGA A ROZSDÁVALEGGYÜT KIVÉGZET ÉRDEKES MÓDON ATENGELYT MEGKÍMÉLTE A KÉRDÉSEM HOGY LÉTEZIK KÜLÖN CSAPÁGY VAGY AZ EGÉSZ MUNKAHENGERT KI KELL CSERÉLNI A VÁLASZT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM! PUSI
dobaki2 | 2010-03-01 14:55 Csaba részére
Azöldkártya matrica jelenlegi rendszer szerint:
0: katalizátor nélküli, benzinüzemű, a jóváhagyási előírások szerint nem minősített dízelüzemű, ENSZ-EGB 83.00-83.01/A vagy 49.00-49.01/A előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott dízelüzemű;
1: katalizátoros, nem szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű;
2: katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű, kivéve a 4. osztályba sorolt EURO-II minősítésű gépjármű;
3: EURO-I minősítésű dízelüzemű gépjármű;
4: EURO-II minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű - benzinüzemű vagy EURO-II minősítésű dízelüzemű gépjármű;
5: tiszta gázüzemű vagy elektromos meghajtású, illetőleg hibrid (a gépjárművet meghajtó elektromos-, valamint benzin- vagy dízelmotorral is ellátott) hajtású, kivéve, ha belső égésű motorja nem éri el az EURO-III minősítést);
6: EURO-III minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű gépjármű;
7: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű;
8: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
9: EURO-IV minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű benzinüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
10 és 11: EURO-IV minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
12: EURO-V minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
13: EEV minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
14: EURO-V minősítésű gépjármű;
15: EURO-V minősítésű gépjármű
Amennyiben a hibridhajtású jármű belső égésű motorja legalább EURO-III minősítésű, a belső égésű motor szerinti kategóriába kell besorolni.
A 2010. január 1-től érvényes rendszer más határokkal dolgozik, és ismét négy kategóriát ismer:
Fekete színű plakett - korszerűtlen, nem környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3.
Piros színű plakett - korszerűtlen, kevésbé környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2.
Kék színű plakett - korszerű, környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8.
Zöld színű plakett - korszerű, kiemelten környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9 és az e fölöttiek.
mazda-auto.hu | 2010-03-01 12:41 Csaba részére
Így van. A Mazda6 2,0 dízelek hivatalosan az EURO4 kategóriába tartoznak. Ez pedig minimum 9-es környezetvédelmi osztályt jelentene, ami jelenleg zöld színű matricát jelent. Elképzelhető, hogy mérések alapján a motor kipufogógázainak összetétele túllépte az EURO4 alsó határétékeit.