2025. Június 3. Kedd - Klotild

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pampallini76 | 2010-03-03 20:21

Magán az ajtón viszont működik

pampallini76 | 2010-03-03 20:19

Tisztelt Mazda-autó!
Olyan problémával küzdök, hogy a vezetőülésből nem tudom a jobb első ablakot fel illetve lehúzni, és a kulcson lévő gomb nyomására sem mozdul. A másik három ablak tökéletesen működik. Próbálkoztam a tanítással és az akku levételével, de ez sem vezetett eredményre. Teljes áramtalanítás után a másik három ablakot fel tudtam programozni. Mi lehet a probléma?
Köszi

varszegig | 2010-03-03 17:11

Sziasztok!

Új Mazda6-nál, amibenb van holttérfigyelő, ledes tükörbe épített index beszerelhető? Gyárilag ott a vezetékezés?

Köszi

mazda-auto.hu | 2010-03-03 15:40 Hanzlik részére

Az állítócsavarok a fényszórón vannak. A motor elvileg nem megbontható, de gyakorlatilag szét lehet szedni.

Hanzlik | 2010-03-02 21:18

Segítsetek egy olyanban hogy mazda 6 2003-as fényszóró állító motor nem mindig megy a balos. lehúztam a csatlakozót de utána is csak ritkán. olyan mintha érintkezési baja lenne. amikor lecsaptam a motorháztetőt akkor meg beindult és magátol ment le fől. és a fényszórókat hogy kell beállítani hogy pontos legyen. nincs valami leírás mert most úgy világít hogy 2v alakú sáv van az úton. ezeknek nem kéne fedniük egymást.?

mazda-auto.hu | 2010-03-02 08:49 Pusi 1 részére

Nem rendelhető a csapágy.

Csaba | 2010-03-01 17:22 mazda-auto.hu részére

Üdv! Köszönöm a választ, akkor jól tudtam, hogy Euro 4. Január végén voltunk vizsgázni, tehát már az új rendszer szerint, de mivel rajta volt a gyári kipufogóvég az autón és nem tudták mérni ezért nem is mérték meg. Mindezt a Közlekedési Felügyeletnél, ennyit az új szigorú rendszerről. :-) Valószinűleg a forgalmi lett még az elején rosszul kiállitva, legközelebb, ha náluk járok majd szóvá teszem, bár gondolom a módositás is nekem kerülne pénzbe. Köszönöm a választ mégegyszer. További jó fórumozást és Mazdázást.

Pusi 1 | 2010-03-01 17:19

tisztelt MAZDA AUTO: OLYAN PROBLÉMÁM VAN HOGY A KÉZIFÉK FÉKKULCSA BERAGAD SZÉTSZEDTEM ÉS A GUMIHARANG ALATT TALÁLTAM EGY TŰGÖRGŐS CSAPÁGYAT AMIT AZ IDŐ VASFOGA A ROZSDÁVALEGGYÜT KIVÉGZET ÉRDEKES MÓDON ATENGELYT MEGKÍMÉLTE A KÉRDÉSEM HOGY LÉTEZIK KÜLÖN CSAPÁGY VAGY AZ EGÉSZ MUNKAHENGERT KI KELL CSERÉLNI A VÁLASZT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM! PUSI

dobaki2 | 2010-03-01 14:55 Csaba részére

Azöldkártya matrica jelenlegi rendszer szerint:

0: katalizátor nélküli, benzinüzemű, a jóváhagyási előírások szerint nem minősített dízelüzemű, ENSZ-EGB 83.00-83.01/A vagy 49.00-49.01/A előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott dízelüzemű;
1: katalizátoros, nem szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű;
2: katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű, kivéve a 4. osztályba sorolt EURO-II minősítésű gépjármű;
3: EURO-I minősítésű dízelüzemű gépjármű;
4: EURO-II minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű - benzinüzemű vagy EURO-II minősítésű dízelüzemű gépjármű;
5: tiszta gázüzemű vagy elektromos meghajtású, illetőleg hibrid (a gépjárművet meghajtó elektromos-, valamint benzin- vagy dízelmotorral is ellátott) hajtású, kivéve, ha belső égésű motorja nem éri el az EURO-III minősítést);
6: EURO-III minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű gépjármű;
7: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű;
8: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
9: EURO-IV minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű benzinüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
10 és 11: EURO-IV minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
12: EURO-V minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
13: EEV minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
14: EURO-V minősítésű gépjármű;
15: EURO-V minősítésű gépjármű

Amennyiben a hibridhajtású jármű belső égésű motorja legalább EURO-III minősítésű, a belső égésű motor szerinti kategóriába kell besorolni.

A 2010. január 1-től érvényes rendszer más határokkal dolgozik, és ismét négy kategóriát ismer:

Fekete színű plakett - korszerűtlen, nem környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3.
Piros színű plakett - korszerűtlen, kevésbé környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2.
Kék színű plakett - korszerű, környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8.
Zöld színű plakett - korszerű, kiemelten környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9 és az e fölöttiek.

mazda-auto.hu | 2010-03-01 12:41 Csaba részére

Így van. A Mazda6 2,0 dízelek hivatalosan az EURO4 kategóriába tartoznak. Ez pedig minimum 9-es környezetvédelmi osztályt jelentene, ami jelenleg zöld színű matricát jelent. Elképzelhető, hogy mérések alapján a motor kipufogógázainak összetétele túllépte az EURO4 alsó határétékeit.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó