2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-03-08 10:57 Snipp részére

Valószínűleg nem emel ki a szerkezet. A pedált többször megpumpálva, majd így egyesbe tenni is nehéz? Lehet a hidraulikus kiemelő rendszer valamelyikének hibája, de lehet, hogy csak levegő maradt a rendszerben. Persze a kinyomócsapágy környéke, vagy a kuplungszerkezet is lehet rossz, tehát majdnem bármi.

mazda-auto.hu | 2010-03-08 10:53 pampallini76 részére

Igen.

pelyvasingatlan | 2010-03-08 08:16

Tisztelt Mazda autó!
2002. 11. havi mazda6 136 LE diesel autómban nem fűt a bal első ülésfűtés.
Ha esetleg a fűtőszál a probléma meg lehet javítani és mennyiért? A választ előre is köszönöm!

pampallini76 | 2010-03-07 19:32 dpf_killer részére

Szia!
A jobb első ablakemelő beázhatott és ezért nem megy. Ha előreraktam a hátsót, akkor a hátsó gombjával működik. Sajnos nem felcserélhető :(

Pusi 1 | 2010-03-07 16:02

érdeklődni szeretnék hogy az m6-os vezetőoldali ülés kárpítot lehet-e cserélni és bonyolult -e a csere eléggé kopott
ja és milyen árban van /szürke plüs/

Snipp | 2010-03-07 11:54

Szia!
Lenne egy kérdésem. Két hónapja cseréltettem a kuplungot a 2003mas dízel 6osomban. Gyári kuplung, tárcsa, lendkerék stb minden ami kell, gyári szervízben (M3 12. km) lett berakva.
Azóta a sebváltó nagyon nehezen veszi be az egyest és a kettest, szabályosan erőltetnem kell, néha ha pirosnál lassítok és tenném vissza kettesbe, vagy egyesbe, egyszerűen nem veszi be, másodpercek telnek el mire sikerül. Indulásnál nagyot kattan mikor egyesbe rakom.
Ez normális új kuplungnál? vagy vigyem vissza?

didoapa | 2010-03-05 13:40

Eladó 2003-as Mazda 6 2.0 diesel
100kW-os motor, 1 dugattyú sérült, egyben vagy alkatrészenként
Érdeklődni 30-9595-992

pampallini76 | 2010-03-05 13:38

Szerintetek az angol változatban lévő kapcsolóegység működik a bal oldalon is?

pampallini76 | 2010-03-04 20:49 Ricsi részére

Szia!
Leghamarabb szombaton tudom, majd rápróbálok.A fejleményekről beszámolok.

pampallini76 | 2010-03-04 20:47 várati részére

Én kiszedtem a kapcsolócsoportot és nem egyszerű, sajnos. Az igazi az lenne, ha egy másikat be tudnék rakni kipróbálni, akkor el lehetne dönteni, hogy az egység a rossz, vagy a vezeték szakadt el valahol

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó