2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2010-03-17 21:48 cobi részére

picit rosszul tetted fel a kerdest :) mivel nem ugral a km szamlalo ezert valoszinuleg nem is fog kimaradni a 100 es a 120ekm-es szerviz sem :)))
de ha jol teszuk fel a kerdest akkor azok a szervizek nem kerulnek annyiba mint a dizelnel :) nem kell vezerlest cserelni es a gyertyakat is valoszinuleg csereltek 80ekm-nel :) ha jol tudom akkor platina gyertya van bennuk . ami nem tul olcso de ritkabban kell cserelni.a szerviz intervalum hivatalosan 20eKm a benzinesnel is ,de javasolt a 10eKm -kenti olajcsere,levegoszuro csere a motor hosszabb elettartama erdekeben :)

cobi | 2010-03-17 17:50

Köszönöm a válaszokat!
Ezért még lenne 1-2 kérdésem. Benzinesnél mennyi a szervizintervallum? Ennél is van 100 ill 120 ezres szerviz? Ha igen akkor mennyi a költsége és miket kell cserélni?
Hogy a láncos a motor az számomra megnyugtató, de érdekesség kedvéért érdekelne, hogy mik tudnak tönkremenni a benyás motorokban?
Köszönettel!

KR | 2010-03-17 12:32 jaffacakes részére

Kijelző ügyben beszéltem egy mesteremberrel, ő is azt mondta, hogy a kijelzőben lehet a hiba, az érintkezési problémát kizárná. Marad a mazda autó javaslata, vagy egy másik kijelző a bontóból! Az utóbbi szerintem még mindig olcsóbb, mint hogy kiküldik Hollandiába. Sajnos ez van!


mazda-auto.hu | 2010-03-17 10:48 dobaki2 részére

Van gyári javítószett. Azért jobb, mint festéket kevertetni, mert ebben nem csak az alapszín, hanem a fedőlakk is benne van. 3000-3500 Ft, két darab körömlakk nagyságú (szín és lakk) tubus. Alvázszám szükséges a színkódhoz.

mazda-auto.hu | 2010-03-17 08:58 cobi részére

Kilométertől függetlenül a benzinesekkel ritkábban fordul elő probléma. Jóval kevésbé kiszolgáltatottabb az esetlegesen ingadozó üzemanyag minőségnek, és jóval kisebb terhelésnek van kitéve például az üzemanyag ellátő rendszere. Ráadásul az emissziós normák teljesítése sem igényel olyan bonyolult megoldásokat, mint a mai modern dízelek esetében.

mazda-auto.hu | 2010-03-17 08:48 jaffacakes részére

1. A kallantyú alatti műanyag 2635,-Ft. 2. A lámpabúra 3163,-Ft.

dobaki2 | 2010-03-17 06:50 várati részére

Bármelyik szervíznek bediktálod az alvázszámot, és akkor meg tudják mondani a szinkódott! Ingyen és bérmentve!
De ha rákeresel a NET-en lehet hogy akkor is megtalálod!

várati | 2010-03-16 21:39

Tisztelt Mazda-autó
Van két-három markáns karc az autómon,ami a katalógus által Silver Contrail színű,(2007 M6 D Combi.)
Szerettem volna egy festékboltban javítószínt kevertetni,de azt mondták ők csak színkód alapján tudnak,amit én nem tudom hol van.Ön megtudná mondani pontosan hol keressem?
Netalán tudna ajánlani olyan helyet ahol beszerezhető kész,vagy színrekevert javítófesték? Esetleg Önöknél rendelhető lenne?
Megtisztelő válaszát előre isköszönöm.

Oszi | 2010-03-16 21:16 cobi részére

benzinessel kevesebb a gond,lancos motor stb,de azert azzal nem art ha tisztaban vagy,hogy ha abban elromlik valami akkor az gyan olyan koltsegs tud lenni mint a dizel :)
Arra az eves futasra amit irtal teljesen jo valasztas a benzines 2.0-es.

cobi | 2010-03-16 20:42

Tisztelt Mazda-autó!

Szeretnék vásárolni egy Mazda 6-os autót. Mindenképpen 2006 utáni kiadásút szeretnék az elektronikus "szervízkönyv" miatt. Hátha így kiküszöbölhető a Mo.-n oly divatos óra-visszatekerés.
Minden érv és ellenérv tudatában benzinest szeretnék venni, abból is a 2000 ccm-est. A kérdésem arra irányulna, hogy van-e kiforrott statisztika a dizel-benzines eladások ismeretében, hogy melyik modell a megbízhatóbb. Sokat nem járnék vele, kb 10-15 e km/ év. Természetesen szívesen veszem a kedves benzines forumozó társak hozzászólásait is. A dízeles problémákról sok szó esik, de a benzineseket alig említik.
Valamint az lenne a kérdésem, hogy Önöknél van e lehetőség arra, hogy mielőtt megveszek egy autót, átvizsgálják? Ha igen akkor mennyibe kerülne?
Köszönettel várom a választ ill. a véleményeket.

Üdv:
cobi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó