2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2010-03-22 20:50

sokan jarnak vele varosban minden gond nelkul :) ,de ha a fogyasztast nezzuk es a felmerulo kotelezo szerviz koltsegeket akkor nem sporolsz sokat a dizellel :)

Oszi | 2010-03-22 20:48 placika részére

20000km a hivatalos szerviz eloiras :) igy ha 15000km-ent volt akkor az pozitiv,de keszulj a 120000km-es szervizre kb 300eFt-al :)de ha olcson is csinaltatod akkor is 160eFt :)

placika | 2010-03-22 20:21 dpf_killer részére

110.000 km van benne.
105.000 nél volt olajcsere. Végig szervizelt 1 tulajtól venném.
A mazda fokuszba voltam ma érdeklödni mert ott volt szervizelve. Egyébként ott mondták azt, hogy ne vegyem meg mert sokat járok városba.

dpf_killer | 2010-03-22 19:38

Mivel sajnos nincs keret gyárira, replikát nem találtam egy Alessio F1 nevezetű felni vásárlásán gondolkodom. 7x16 5x114,3 ET42 KF Jó lesz a 2006-s M6-ra?? vagy felejtős a márka ? Előre is köszönet!

Ps.: placikának : fontos a futott km .. e-szervízkönyv megléte.. de én benzinest vennék :D mostmár

Oszi | 2010-03-22 17:13 mazda-auto.hu részére

dvd-olvaso a kesztyutartoban :)

Oszi | 2010-03-22 17:12 placika részére

vehet,de egy benzines is jo valasztas lehet :)

placika | 2010-03-22 15:47

Jónapot Kívánok!

Most szeretnék venni egy MAZDA 6 Sport 2.0 CD TE Dizel 121 Le 2006.10 havi gémjármüvet.
Ma azt hallottam, hogy városba ezt nem ajánlják csak olyannak, aki sokat megy vidékre DPF rendszer miatt.
Én nyáron velencei tóhoz járok le Budapestről heti két alkalommal, télen, Budapesten közlekedem.
Mi a véleményük azért vehetek ilyen autót?

mazda-auto.hu | 2010-03-22 14:20 Oszi részére

Az ár 97473,-Ft. Igazi különbség nincs a két lemez között, váltja egymást a két cikkszám.

mazda-auto.hu | 2010-03-22 12:50 kopter részére

Nem tűnik túl jó megoldásnak perselyt alkalmazni. Van gyári és utángyártott lengőkar is. Ha szükséges, tudok árat írni.

Oszi | 2010-03-21 18:25 kopter részére

akkor szerintem te masrol beszelsz :)) a hatso az nem kupus es kb 30-as atmero az elso az kupos es 20-as atmero :) ez eleg nagy kulonbseg es ha meg esetleg felcserelve probaljak bele akkor meg hatalmas a kulonbseg :))) de ezt azert nem feltetelezem fel ,bar sok szerelonek kell segitseg,hogy mi is az amit akar vagy vesz :)))

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó