2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2010-03-25 21:37 Fecó részére

néha kikell menni vele palyara is ,hogy tisztuljon a rendszer es akkor nem lesz olyan mint amit irsz :) 136Le es a 143Le-s kozott igazan nagy kulonbseg csak az autopalyan jon elo.
az eleg furi nekem,hogy nektek csak 3500ig huz :) es ami meg poen szamomrahogy honnan veszitek a 2000-2100as fordulatot mikor 1600-tol leadja a 310Nm-es nyomatekot a 136Le es 330-at a 143Le-s.
Valoszinel nem kell elvaltani 1-esbol 1500-nel es akkor elni fog :) tudni kell 1600 folot tartani.
kolegam mikor elkerte az automat akkor elvolt ajulva,hogy ez nem olyan mint az o octavia ami csak egy szuk tartomanyban el hanem ebben sznte mindig megvan az ami kell es barmelyik fordulatszam tartomanyban nyomsz ra gazra akkor erezhetoen elindul :)
ez a 3500-ig megy duma meg tipikusan az ujsagirok es teszetelok jol bevet dumaja :) 4900 a tiltas ,ha csak 3500ig menne akkor a "hulye japcsi" minek hagya 5000 ig forogni? (persze 5000 ig meg soha nem forgattam es nem is javaslom,de 4000 kornyekere siman ha kell )

dpf_killer | 2010-03-25 21:24 Nagyi86 részére

Ha ez hibának számít akkor én is jelentkeznék :) nálam kottára ugyan így műkszik a technika! (M6 143le diesel 2006)

Fecó | 2010-03-25 20:58 Nagyi86 részére

Üdv.
Én nem-nagyon értek ehhez,de nekem is feltűnt.
Szerntem minden 2002-2007 dízel,"normál" Mazda6 ilyen.Köztük az enyém is,(2006 gyártású).2000-2100 alatt,azt kell mondjam, nudli,tényleg nagyon szívódízeles a hatás addig,de onnantól oke,3500-ig.Bizonyára nem turbó hiba,amin a finomhangolás picit talán segithet.Más 143-as gazdi szerint pedig úgy megy mint az ővé,(viszonyítás képp probálta).Viszont én meg probáltam e miatt 136-os dízelt,az meg érezhetően gyengébb.De én inkább a sorozatok/szériák közt valószínűsítek difit.Ezt a nyomaték szegénységet,2100-ig normálisnak kell venned/venni.Itt van az,valamit-valamiért.

Nagyi86 | 2010-03-25 19:45

Van egy mazda 6 2003-as 2000dizel 120lóerős autóm!

Az a problémám vagy nem tudom,hogy probléma-e,hogy 2100-2200-as fordulatnál kezd el igazán menni az autó!Az alatt meg olyasmi mint egy szívódízel!
Ez turbó hiba vagy csak valami finomhangolási problémája van az autónak?
Azt hallottam,hogy 110000km-nél lett volna valami számítógépes hangolás vagy nem?!

Ha valaki tud segíteni azt megköszönném!

mazda-auto.hu | 2010-03-25 12:11 tucsi részére

Mi Mobil-1 0w-30, AGIP TECSINT 5w-30 (2700Ft/liter) olajakat alkalmazunk. Esetleg TECSINT 0w-40-t (2950,-Ft/liter). Szűrőből elsősorban a gyárit, de garanciális időszakon túl van lehetőség más gyártmány kérésére is.

Oszi | 2010-03-24 22:29 tucsi részére

holnap hivj fel 06306311730 es elmondom a lehetosegeket

tucsi | 2010-03-24 17:50 Oszi részére

Azt megköszönném!
Kicsit sikerült kicentizni a csereperiódust, úgyhogy lassan el kéne már vinni szervízbe:) Csak ott cirka 30k HUF volt az anyag, amit kicsit soknak érzek.

köszi,
tucsi

Oszi | 2010-03-24 17:37 tucsi részére

a gyari 5W-30,10W-40 :) sokan jarnak ezzel is azzal is :) gyri szuro a preferalt :) de igen ,leteznek alternativak es akar tudok is segiteni benne.

tucsi | 2010-03-24 12:36

Sziasztok,

Szeretném megkérdezni, hogy egy 2004-es diesel Mazda 6 2.0 CDH Sport TE -be milyen motorolajat szoktak belerakni? Tudom, hogy 10w-40 vagy 5w-30, de márkára mi az ajánlás?
Illetve szűrők terén is érdekelne, hogy van-e valami preferált?

Köszi,
Tucsek János

mazda-auto.hu | 2010-03-24 10:01 dpf_killer részére

ET50-55 a gyári adat. Elfér a 7 collos ET42, kicsit nagyobb lesz a futómű elemek terhelése, de nem vészes.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó