2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
Oszi | 2010-03-25 21:37 Fecó részére
néha kikell menni vele palyara is ,hogy tisztuljon a rendszer es akkor nem lesz olyan mint amit irsz :) 136Le es a 143Le-s kozott igazan nagy kulonbseg csak az autopalyan jon elo.
az eleg furi nekem,hogy nektek csak 3500ig huz :) es ami meg poen szamomrahogy honnan veszitek a 2000-2100as fordulatot mikor 1600-tol leadja a 310Nm-es nyomatekot a 136Le es 330-at a 143Le-s.
Valoszinel nem kell elvaltani 1-esbol 1500-nel es akkor elni fog :) tudni kell 1600 folot tartani.
kolegam mikor elkerte az automat akkor elvolt ajulva,hogy ez nem olyan mint az o octavia ami csak egy szuk tartomanyban el hanem ebben sznte mindig megvan az ami kell es barmelyik fordulatszam tartomanyban nyomsz ra gazra akkor erezhetoen elindul :)
ez a 3500-ig megy duma meg tipikusan az ujsagirok es teszetelok jol bevet dumaja :) 4900 a tiltas ,ha csak 3500ig menne akkor a "hulye japcsi" minek hagya 5000 ig forogni? (persze 5000 ig meg soha nem forgattam es nem is javaslom,de 4000 kornyekere siman ha kell )
dpf_killer | 2010-03-25 21:24 Nagyi86 részére
Ha ez hibának számít akkor én is jelentkeznék :) nálam kottára ugyan így műkszik a technika! (M6 143le diesel 2006)
Fecó | 2010-03-25 20:58 Nagyi86 részére
Üdv.
Én nem-nagyon értek ehhez,de nekem is feltűnt.
Szerntem minden 2002-2007 dízel,"normál" Mazda6 ilyen.Köztük az enyém is,(2006 gyártású).2000-2100 alatt,azt kell mondjam, nudli,tényleg nagyon szívódízeles a hatás addig,de onnantól oke,3500-ig.Bizonyára nem turbó hiba,amin a finomhangolás picit talán segithet.Más 143-as gazdi szerint pedig úgy megy mint az ővé,(viszonyítás képp probálta).Viszont én meg probáltam e miatt 136-os dízelt,az meg érezhetően gyengébb.De én inkább a sorozatok/szériák közt valószínűsítek difit.Ezt a nyomaték szegénységet,2100-ig normálisnak kell venned/venni.Itt van az,valamit-valamiért.
Nagyi86 | 2010-03-25 19:45
Van egy mazda 6 2003-as 2000dizel 120lóerős autóm!
Az a problémám vagy nem tudom,hogy probléma-e,hogy 2100-2200-as fordulatnál kezd el igazán menni az autó!Az alatt meg olyasmi mint egy szívódízel!
Ez turbó hiba vagy csak valami finomhangolási problémája van az autónak?
Azt hallottam,hogy 110000km-nél lett volna valami számítógépes hangolás vagy nem?!
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném!
mazda-auto.hu | 2010-03-25 12:11 tucsi részére
Mi Mobil-1 0w-30, AGIP TECSINT 5w-30 (2700Ft/liter) olajakat alkalmazunk. Esetleg TECSINT 0w-40-t (2950,-Ft/liter). Szűrőből elsősorban a gyárit, de garanciális időszakon túl van lehetőség más gyártmány kérésére is.
Oszi | 2010-03-24 22:29 tucsi részére
holnap hivj fel 06306311730 es elmondom a lehetosegeket
tucsi | 2010-03-24 17:50 Oszi részére
Azt megköszönném!
Kicsit sikerült kicentizni a csereperiódust, úgyhogy lassan el kéne már vinni szervízbe:) Csak ott cirka 30k HUF volt az anyag, amit kicsit soknak érzek.
köszi,
tucsi
Oszi | 2010-03-24 17:37 tucsi részére
a gyari 5W-30,10W-40 :) sokan jarnak ezzel is azzal is :) gyri szuro a preferalt :) de igen ,leteznek alternativak es akar tudok is segiteni benne.
tucsi | 2010-03-24 12:36
Sziasztok,
Szeretném megkérdezni, hogy egy 2004-es diesel Mazda 6 2.0 CDH Sport TE -be milyen motorolajat szoktak belerakni? Tudom, hogy 10w-40 vagy 5w-30, de márkára mi az ajánlás?
Illetve szűrők terén is érdekelne, hogy van-e valami preferált?
Köszi,
Tucsek János
mazda-auto.hu | 2010-03-24 10:01 dpf_killer részére
ET50-55 a gyári adat. Elfér a 7 collos ET42, kicsit nagyobb lesz a futómű elemek terhelése, de nem vészes.