2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


waklarma | 2010-03-26 20:05

Ja és hol van az EGR? bocsi a tudatlanságomért

waklarma | 2010-03-26 19:52 SunSilver részére

Köszi a választ. Én is meg fogom nézetni amint lehetséges. Azt is mondták lehet elkormozódott valami a szelepeknél ami miatt a rendszer hiba üzenetet küldhetett. Szóval bármi lehet :)

SunSilver | 2010-03-26 19:43

Szia!

Nekem ugyan ilyen jelenség volt 1 hónapja, amit egy 10cm-es csövecske cseréjével orvosoltak, ami az EGR-el volt kapcsolaos! A napokban ismét kijelzett az általad is leirt lámpácska, szerviz, és ismételten volt 1 lyukas csö, és az EGR-ben érintkezési hiba. 10E HUF, és minden OK! Egyébként a szerelőm azt mondta hogy nyugodtan használhatom igy is, viszont én jobbnak láttam a hiba okát minál előbb kideriteni,-ill kijavitani!!!:D Egyébként egyik alkalommal sem tapasztaltal teljesitmény csökkennést.De ..ugye az ördög nem alszik...:D

waklarma | 2010-03-26 19:11

Sziasztok. Ma az autómon - dizel mazda 6 121 le - kigyúladt a motorhibát jelző sárga lámpa. De nem veszek semmi különbséget észre. Ugyan úgy húz, nem füstöl nem rángat. A könyve három dolgot ír: üzemanyag kevés, emisszió, elektronikai hiba. Tudom, hogy sok minden lehet, de a jövőhétig még használnom kellene az autót. A kérdés az, hogy használhatom e tovább? volt már valakinek ilyen problémája? Előre is köszi a választ.

mazda-auto.hu | 2010-03-26 09:41

Hivatalosan 2000-res fordulaton van meg a maximális nyomaték, de ennek 80%-ka már 1750 körül meg van.

Nagyi86 | 2010-03-26 08:19

Nah látom ez egy jó téma!

Én nem csak városban használom az autót!
Relatíve sokat megyek vele(évi 40-50 ezer km)és van amikor 2000-es fordulatnál már váltok,de a nagy többségben 2600-3000-nél!
Szóval itt meg yaz autó ahogy kell neki csak az tűnt fel,hogy 2000 alatt csak úgy van az autó!
De ezek szerint nem csak az én autóm ilyen!

Köszi mindenkinek!

Fecó | 2010-03-25 22:25 Oszi részére

Üdv Oszi.
Köszi.

Azt hiszem sok 143-as gazdi kibékülne azzal az 1600,(de azt ez tuti, azt/onnan nemtudja).

Ez is 4900-nél szabályoz.
De én csak azt mondtam,és mondom is,3500-nál kifújt a a relatíve hatékonyság,és onnan még pörög,de minek pörgetném.

Az 1500 fölötti váltás oke is lenne,ha szeretném pörgetni.De megfogadom.

Más.
Csak tudnám mért és sokadszorra,(ma is), CSAK a vezető ablak felejti el emelni magát kulcsal.

Oszi | 2010-03-25 21:48

egy egyszeru XX.ker -szentendre tav kb.:60km az M0-ason 120-130al es maris erezheto a kulonbseg:)

Oszi | 2010-03-25 21:46 Nagyi86 részére

100000 vagy 120000km szelephezag ellenorzes es befecskendezes korrekcio amitol nagy csodat nem kell varni.
igen is neha kell az,hogy ne csak varosba totymorogjunk az autoval mer az nem optimalis a turbodizel autoknak es foleg nem a valtozogeometrias turbonak es persze a katalizatornak es az EGR szelepnek sem!kokszosodik es letapadnak es persze szukul a keresztmetszete a kipufogonak is a lerakodasok miatt ami plusz folyats ami nem tul szerencses.
ezen kivul elofordulhat,hogy a vakumszivatyu mar nem ugy teljesit ahogy kell :)igy a vakumal vezerelt szabalyzok nem ugy mukodtetik a dolgokat ahpgy kell

Oszi | 2010-03-25 21:38 Oszi részére

bocsanat a 143Le az 360Nm ad le 1600tol :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó