2025. December 17. Szerda - Lázár
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó










waklarma | 2010-03-26 21:28
Már meg van :)
waklarma | 2010-03-26 20:05
Ja és hol van az EGR? bocsi a tudatlanságomért
waklarma | 2010-03-26 19:52 SunSilver részére
Köszi a választ. Én is meg fogom nézetni amint lehetséges. Azt is mondták lehet elkormozódott valami a szelepeknél ami miatt a rendszer hiba üzenetet küldhetett. Szóval bármi lehet :)
SunSilver | 2010-03-26 19:43
Szia!
Nekem ugyan ilyen jelenség volt 1 hónapja, amit egy 10cm-es csövecske cseréjével orvosoltak, ami az EGR-el volt kapcsolaos! A napokban ismét kijelzett az általad is leirt lámpácska, szerviz, és ismételten volt 1 lyukas csö, és az EGR-ben érintkezési hiba. 10E HUF, és minden OK! Egyébként a szerelőm azt mondta hogy nyugodtan használhatom igy is, viszont én jobbnak láttam a hiba okát minál előbb kideriteni,-ill kijavitani!!!:D Egyébként egyik alkalommal sem tapasztaltal teljesitmény csökkennést.De ..ugye az ördög nem alszik...:D
waklarma | 2010-03-26 19:11
Sziasztok. Ma az autómon - dizel mazda 6 121 le - kigyúladt a motorhibát jelző sárga lámpa. De nem veszek semmi különbséget észre. Ugyan úgy húz, nem füstöl nem rángat. A könyve három dolgot ír: üzemanyag kevés, emisszió, elektronikai hiba. Tudom, hogy sok minden lehet, de a jövőhétig még használnom kellene az autót. A kérdés az, hogy használhatom e tovább? volt már valakinek ilyen problémája? Előre is köszi a választ.
mazda-auto.hu | 2010-03-26 09:41
Hivatalosan 2000-res fordulaton van meg a maximális nyomaték, de ennek 80%-ka már 1750 körül meg van.
Nagyi86 | 2010-03-26 08:19
Nah látom ez egy jó téma!
Én nem csak városban használom az autót!
Relatíve sokat megyek vele(évi 40-50 ezer km)és van amikor 2000-es fordulatnál már váltok,de a nagy többségben 2600-3000-nél!
Szóval itt meg yaz autó ahogy kell neki csak az tűnt fel,hogy 2000 alatt csak úgy van az autó!
De ezek szerint nem csak az én autóm ilyen!
Köszi mindenkinek!
Fecó | 2010-03-25 22:25 Oszi részére
Üdv Oszi.
Köszi.
Azt hiszem sok 143-as gazdi kibékülne azzal az 1600,(de azt ez tuti, azt/onnan nemtudja).
Ez is 4900-nél szabályoz.
De én csak azt mondtam,és mondom is,3500-nál kifújt a a relatíve hatékonyság,és onnan még pörög,de minek pörgetném.
Az 1500 fölötti váltás oke is lenne,ha szeretném pörgetni.De megfogadom.
Más.
Csak tudnám mért és sokadszorra,(ma is), CSAK a vezető ablak felejti el emelni magát kulcsal.
Oszi | 2010-03-25 21:48
egy egyszeru XX.ker -szentendre tav kb.:60km az M0-ason 120-130al es maris erezheto a kulonbseg:)
Oszi | 2010-03-25 21:46 Nagyi86 részére
100000 vagy 120000km szelephezag ellenorzes es befecskendezes korrekcio amitol nagy csodat nem kell varni.
igen is neha kell az,hogy ne csak varosba totymorogjunk az autoval mer az nem optimalis a turbodizel autoknak es foleg nem a valtozogeometrias turbonak es persze a katalizatornak es az EGR szelepnek sem!kokszosodik es letapadnak es persze szukul a keresztmetszete a kipufogonak is a lerakodasok miatt ami plusz folyats ami nem tul szerencses.
ezen kivul elofordulhat,hogy a vakumszivatyu mar nem ugy teljesit ahogy kell :)igy a vakumal vezerelt szabalyzok nem ugy mukodtetik a dolgokat ahpgy kell