2025. Június 21. Szombat - Alajos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Oszi | 2010-04-05 12:46 Wory részére
29Y ha minden igaz :)
Wory | 2010-04-05 12:30
Tisztelt Mazda-Auto. 2004-es Mazda 6-osom van, és szükségem lenne a színkódjára. Az alvázszáma: JMZGG12T201233133
Előre is köszönöm a segítségét.
Den | 2010-04-02 20:22
Ja, hozzátenném, hogy ezt az olajfogyasztást agip full szintetikus 5-40-es olajjal produkálta, ha ez lényeges, megnéztem a kartert, van egy kis légmozgás, füst az nincs.
Den | 2010-04-02 20:22
Ja, hozzátenném, hogy ezt az olajfogyasztást agip full szintetikus 5-40-es olajjal produkálta, ha ez lényeges, megnéztem a kartert, van egy kis légmozgás, füst az nincs.
Den | 2010-04-02 20:15
Nagyon hasznos dolgokat olvastam a fórumon, így sok minden gyári hibrára rájöttem a kocsimmal kapcsolatban. Nekem egy 2003-as 1.8 benzin mazda 6-om van. Arra szeretnék választ kapni, hogy milyen gyakori ezeknél az olajfogyasztás? Az enyém kb 4-5 decit eszik 1000 km-en, mi lehet ennek az oka. 150.000 km van benne, nagy valószínűséggel. Van rá esély, hogy egy szelepszár szimering cserével orvosolható?
waklarma | 2010-04-01 21:00 dobaki2 részére
Nagyon köszönöm az infót!!
dobaki2 | 2010-04-01 20:47
Ha jól emlékszem valamilyen szürke színű anyag volt amit olyan dobozból nyomtak ki mint a fugasziles doboz.
A kormányoszlopot lebontani nem nagy dolog. Elöször a műanyag burkot kell leszedni. A csavarokat kiszeded, majd ovatosan szét bontod az alsó és felső műanyag borítót. Ha jól emlékszem (már kb. 4 éve volt) két nagy csavar tartja a kormány oszlopot, amelyet így le lehet hajtani, és széthúzni. Arra ügyelni kell, hogy a széthuzás után ugyanolyan helyzetbe kerüljön vissza a kormányrúd, mert különben a kormánykerék nem fog középen állni, és csak a kormánykerék levételével lehet újra központosítani. Bocs ha véletlenül kihagytam valamit, de kis műszaki érzékkel otthon is meg tudja csinálni az ember. De ha nem érzel bátorságot hozzá, akkor vidd be a szervízbe, max. félóra alatt megoldják. Egyébként szerintem valamilyen szilikonos - gumi jellegű - tömitőpaszta lehetett amivel bekenték. A szervízben egy öreg szerelő saját tapasztalata alapján kezdték a szervízben használni!
waklarma | 2010-04-01 19:37
És leírnád pontosan, hogyan csináltad? tidirium1@hotmail.com
köszi!
waklarma | 2010-04-01 16:54 dobaki2 részére
Az valami szilikon volt? nem tudod?
dobaki2 | 2010-04-01 07:35
A kormányoszlopot kell széthuzni (egy kis műszaki érzékkel nem nagy munka, de akinek nincs bátorsága hozzá az ne csinálja házilag). Én kétszer zsiroztam otthon hagyományos csapágy zsírral, de kb. 1-1,5 hónap mulva jelentkezett újra a hiba. Nekem végül egy szervízben olyan anyaggal kenték be ami amikor megkött akkor lágy gumiszerü anyaggá vált. Utánna az én kocsim az eladásig (kb. 2 év) nem produkálta a hibát.