2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-03-09 16:42 pampallini76 részére

Lehet külön, 1960,-Ft darabja.

pampallini76 | 2010-03-09 13:24

Tisztelt mazda-autó!
A tetőcsomagtartó nyílását elfedő kis műanyagot hogyan lehetne pótolni? Egyben lehet a négyet, vagy külön is?
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2010-03-09 11:55 Snipp részére

Ebben az esetben lehet, hogy csak egy légtelenítés szükséges.

Snipp | 2010-03-09 10:30 mazda-auto.hu részére

Nem, akkor nem nehéz ha többször pumpálok, azt viszont észrevettem hogy ha egy ideje járkálok már a kocsival kb már 20 perce akkor elmúlnak ezek a jelek. De ha reggel vagy délután idulk, úgy hogy az autó áll már pár órája megint nehezen veszi az első kettőt. Olaj van benne elég, és igen Oszi kb annyit fizettem:)

EnergieLaczy | 2010-03-09 10:28 Pusi 1 részére

Szia Pusi1!

Csak segítség képpen /ha érdekel és akár mást is/ felraktam a gyári prospektust:
http://www.mazda6.gportal.hu/picview.php?prt=656073&gid=2670485&index=24
Üdv ÉNRG

Oszi | 2010-03-08 19:04 Snipp részére

mindenkép visszavinném mert ha minden gyari akkor kozel 500000Ft-ot fizettél és ennyiért nem lenne baj ha minden jól müködne :) szerintem,bár valoban nem csak a az lehet hibás,hanem ahogy mazda-autó is irta más hiba is lehet,nem hinyzik a tartályból olaj?

mazda-auto.hu | 2010-03-08 14:55 pampallini76 részére

Köszönjük a visszajelzést.

pampallini76 | 2010-03-08 13:44

Tisztelt Mazda-autó!
Sikerült orvosolni az ablakemelő problémát. A jobb oldalon lévő ablakemelő panelján az egyik furatban lévő átvezetés eloxidálódott és ezért nem tudta a jelet továbbítani. Az átvezetést egy kis vezetékkel helyettesítettem és működik minden rendesen. A bal oldalról is és a kulcson lévő gombról is.

mazda-auto.hu | 2010-03-08 11:04 pelyvasingatlan részére

Először is tudni kellene, hogy gyári-e az ülésfűtés. A szálak egyébként nem igazán javíthatóak - bár valószínűleg kivitelezhető -, a teljes fűtőlapot kell cserélni.

mazda-auto.hu | 2010-03-08 11:02 Pusi 1 részére

Cserélhető a gyári kárpit, de ülés elemenként 70000,-Ft (tehát 2x70e Ft 1 db ülésre) körül van az ára.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó