2025. Október 20. Hétfő - Vendel
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Cadillac Eldorado (egri túra).
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
Bálint66 | 2010-02-15 16:01 waklarma részére
Jó rá. Nekem Xedos 6-om van és úgy tudom, hogy a Mazda 6-nak is ez az osztóköre stb.
waklarma | 2010-02-15 15:56 waklarma részére
szóval addig NEM akarom megvenni :)
waklarma | 2010-02-15 15:55
Sziasztok!
Segítenétek, 7,5Jx16 5X114,3 ET 40-es TOORA alufelni jó a mazda 6-osra. Xedox 6-oson volt.
Fontos lenne, addig akarom megvenni, míg nem tudom pontosan.
mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:32 Pusi 1 részére
Valószínűleg túl alacsony a feszültség indítózás közben, az egyes részegységeknél.
mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:29 Gáborka6 részére
A másik kulccsal (kártyával) is ugyanez a jelenség áll fenn? A KEY felírat egyébként kommunikációs hibára utal az autó és a kártya között. Érdekes, hogy nyit-zár, és be is indul a motor. A probléma következetes ellenörzése, és valószínűleg hibakód olvasás szükséges.
mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:26 Ivanuska részére
A szakmaiságot félretéve, gondolj csak arra, hogy milyen sok új autó tesztelő újságíró el van ragadtatva a turbó fütyülésétől. Ezekben az autókban siklócsapágyas turbó van, aminek nem lehet csapágyhangja. Ha kopott a csapágy, akkor tömítetlenség lép fel, és az intercooleren keresztül az égéstérbe jut a motorolaj, azaz megnő az olajfogyasztás.
Pusi 1 | 2010-02-14 16:50 Oszi részére
Köszönöm, ha a légzsák és a kanyarstabilizátor lámpáira is kapoknák válasz az szupi lenne előre is köszike!
Oszi | 2010-02-14 13:13
szervizakcional semmit sem jelent,hogy 2002-es az autod :) ez a lenyege,hogy rossz anyagparositas miatt mindenkinek elrepedik es ezt javijak ha betartotad a felteteleket.az enyem 2003-as es tavaly vagy tavaly elott csereltek ki mikor mentem kotelezo szervizre.
Viszont,ha kulos behatas miatt serult az valoban kizaro ok.
Pusi 1 | 2010-02-14 11:44 Oszi részére
kÖSZI DE 2002-ES A MAZDÁM 136 LOVAS MÁR NEM GARANCIÁLIS AZ INTERCOOLER EGY MEREDEKEBB DOMBNÁL ÉRT LE LÁTSZIK A LEMEZEN MÉG KÉT KÉRDÉSEM LENNE MOSTANÁBAN EGY IDŐ UTÁN KIGYULAD A KANYARSTABILIZÁTOR LÁMPÁJA INDULÁS UTÁN KB 21-2 PERC ÉS A LÉGZSÁK LÁMPÁJA IS CSINÁLJA EZT.KÖSZI AGYOS VÁLASZ JÖVŐ HÉTEN LEVESZEM ÉSMEG LESSZ HEGESZTVE
Oszi | 2010-02-14 11:28
gyari felujitott turbo 200-300eFt ,utangyartott UJ turbo szintem 300korul van ,gyari uj 450eFt