2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó










Oszi | 2010-02-15 21:25 waklarma részére
en elobb raprobalnam az autora mert az ET40 es 7,5J nagyon elter a gyari merettol ami 6,5J ET50
egy kis olvasmany:
http://www.gepesztuning.hu/images/kepekfile/Nyomtavszelesitok.pdf
Bálint66 | 2010-02-15 16:01 waklarma részére
Jó rá. Nekem Xedos 6-om van és úgy tudom, hogy a Mazda 6-nak is ez az osztóköre stb.
waklarma | 2010-02-15 15:56 waklarma részére
szóval addig NEM akarom megvenni :)
waklarma | 2010-02-15 15:55
Sziasztok!
Segítenétek, 7,5Jx16 5X114,3 ET 40-es TOORA alufelni jó a mazda 6-osra. Xedox 6-oson volt.
Fontos lenne, addig akarom megvenni, míg nem tudom pontosan.
mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:32 Pusi 1 részére
Valószínűleg túl alacsony a feszültség indítózás közben, az egyes részegységeknél.
mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:29 Gáborka6 részére
A másik kulccsal (kártyával) is ugyanez a jelenség áll fenn? A KEY felírat egyébként kommunikációs hibára utal az autó és a kártya között. Érdekes, hogy nyit-zár, és be is indul a motor. A probléma következetes ellenörzése, és valószínűleg hibakód olvasás szükséges.
mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:26 Ivanuska részére
A szakmaiságot félretéve, gondolj csak arra, hogy milyen sok új autó tesztelő újságíró el van ragadtatva a turbó fütyülésétől. Ezekben az autókban siklócsapágyas turbó van, aminek nem lehet csapágyhangja. Ha kopott a csapágy, akkor tömítetlenség lép fel, és az intercooleren keresztül az égéstérbe jut a motorolaj, azaz megnő az olajfogyasztás.
Pusi 1 | 2010-02-14 16:50 Oszi részére
Köszönöm, ha a légzsák és a kanyarstabilizátor lámpáira is kapoknák válasz az szupi lenne előre is köszike!
Oszi | 2010-02-14 13:13
szervizakcional semmit sem jelent,hogy 2002-es az autod :) ez a lenyege,hogy rossz anyagparositas miatt mindenkinek elrepedik es ezt javijak ha betartotad a felteteleket.az enyem 2003-as es tavaly vagy tavaly elott csereltek ki mikor mentem kotelezo szervizre.
Viszont,ha kulos behatas miatt serult az valoban kizaro ok.
Pusi 1 | 2010-02-14 11:44 Oszi részére
kÖSZI DE 2002-ES A MAZDÁM 136 LOVAS MÁR NEM GARANCIÁLIS AZ INTERCOOLER EGY MEREDEKEBB DOMBNÁL ÉRT LE LÁTSZIK A LEMEZEN MÉG KÉT KÉRDÉSEM LENNE MOSTANÁBAN EGY IDŐ UTÁN KIGYULAD A KANYARSTABILIZÁTOR LÁMPÁJA INDULÁS UTÁN KB 21-2 PERC ÉS A LÉGZSÁK LÁMPÁJA IS CSINÁLJA EZT.KÖSZI AGYOS VÁLASZ JÖVŐ HÉTEN LEVESZEM ÉSMEG LESSZ HEGESZTVE