2025. Június 22. - Paulina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
Oszi | 2010-02-14 11:27 Pusi 1 részére
Intercoolre tomitetlenseg is okozhatja az olajfogyst!
Elobb heggesztesd meg a coolert aztan nezd meg,hogy valtozik-e a fogyas!
Ha vezetve van a szervizkonyved es jarsz is markaszervizbe akkor ingyen kicserelik a coolert!
Szervizakcio van erre az alkatreszre,de ehhez kell,hogy az eloirasoknak megfeleloen latogad a markaszervizt!
Pusi 1 | 2010-02-14 10:38
Tisztelt mazda auto
az intercoolernél el van repedve a légszűrő oldalnál az alucső és
elég szépen csöpög az olaj, a repedés a kissebbik gond azt megtudjuk hegeszteni
a nagyobb gondom az olaj fogyasztás kb 1liter 2000km-en. A kérdésem mennyiből lehetne megoldani egy turbó cserét, ha ennél az olaj fogyasztásnál indokolt. A választ előre is köszönöm.
Hanzlik | 2010-02-14 09:59
Csak szeretném mondani mindenkinek akinek problémája volt az anyós oldali ablaktörlő lapáttal hogy nem töröl. én megcsináltam tudom ajánlani mindenkinek lapát le rugót ki venni megmelegíteni és mind a kettő felén hajlítani egy kicsit és már jó is lesz. tökéletesen töröl.
Ivanuska | 2010-02-14 09:27 Oszi részére
Igen, azóta én is fiatalodtam pár évet és újra discozom az autóban! :)))) Köszönöm a véleményed és próbálok szervezni egy utat mazda-autóékhoz. :)
Oszi | 2010-02-13 22:04
szervez egy utat Békéscsabára mazda-autoekhoz es talan ok megtudjak mondani,hogy mi a baj,de ezt igy megoldani nehez :)
Oszi | 2010-02-13 22:02 Ivanuska részére
hogy honnan jon a hang az csak egy dolog,ha a csapagy gondja lenne vagy beleverne a hazba akkor mar iszonyatosan fogyna az olajad :)
nem lehet,hogy a vakumszivattyudbol jon a hang? a tokeletlen egest is halhatod akarhol mashol mivel a tok jol vezeti a hangot a motor es akar teljesen mashol is halhatod az adot hangot.
turbo tengelyet mashogy szoktak ellenorizni :) hideg motornal lehuzod rola a levegocsovet es kezzel megmozgatod a tengelyt pl.ha megmozdul vagy log akkor azt eszre fogod venni :) de csak hidegmotornal probalkoz kulonben odasulhet a kezed!!!!
nekem tobb honapja jon valami furi kopogo hang a motorbol es eddig meg senki sem jot ra,hogy mi lehet :) megtanultam ,hogy kell felhangositani a radiot :) es lass csodat most mar nem is hallom és az auto is mukszik :))))
Ivanuska | 2010-02-13 16:25 Oszi részére
Értem én de a hang nem a motor fordulatszámmal változik, hanem a gázpedál-fordulatszám-terhelés változásával. Ha felpörgetem a motort és elveszem a gázt menet közben, a hang kis késéssel követi. Úgy mint a turbó fordulatszáma. Kifejezetten csapágy hangja van. Álló helyzetben gázadáskor is lehet hallani, csak sokkal halkabban. Stetoszkoppal a turbóból jön a hang. Ha lehúzom a vákumcsövet, megszűnik.
Oszi | 2010-02-13 13:35
"A turbo mindig mukodi,de mindig ugyan olyan hatásfokkal mert fugg a kiáramló kipufogogaz sebességétől."
nem mindig ugyan olyan hatásfokkal akart lenni
Oszi | 2010-02-13 13:30 Ivanuska részére
pl ha lehuzod a vakumcsovet es ugy mesz vele akkor valoszinuleg mar van is tárolt hibakod a PCM-be :)))
és nem tudom mibol gondoljátok ,hogy ha lehuzod a vakumcsovet a turborol akkor "NEM MUKODIK A TURBO"???? csak annyit tettel,hogy nem valtozik a turbo geometriaja es alacsony fordulaton nem novekszik meg a turbo fordulatszáma igy nem éri el a toltonyomást,de attol meg dolgozik csak nem kello fordulatszmmal.
A vakumdob lapatokat mozgat amik szabylozzák,hogy a kipufogogáz milyen szogben érje a turbinát.
http://video.xfree.hu/?n=jozyt%7Ccc9d415d1c242e30b0ad1aec2e0ceb4f
videon jól látszik!
A turbo mindig mukodi,de mindig ugyan olyan hatásfokkal mert fugg a kiáramló kipufogogaz sebességétől.
Oszi | 2010-02-13 13:20 Ivanuska részére
én elöbb gondolnék tokéletlen égésre,mint turbo hibára :)