2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-03-17 08:02 attilaskyline részére

Nem, mivel a kivágás alakja nem egyezik meg a GTA löklapéval. Oszinak igaza van, csak úgy lehet a lámpát beszerelni a bal oldalra, hogy kétoldalt mellette be tudjon jutni a hűtőlevegő az intercooler-hez.

mazda-auto.hu | 2008-03-17 07:59 venember részére

Igen, természetesen az ott található telefonszámot lehet hívni.

Oszi | 2008-03-16 13:43

Ha az a cso szivarog es a garancialis szervizeken megjelent az auto akkor elvileg gariban cserelheto a szervocso.
Olajszintre nagyon figyelj es ne hagyd hogy csunya hangja legyen mert tonkre teszei a szervopumpat aminek a javitasa kb 40eFttol indul.Minnel elobb megkell szuntetni a szivargast.

VIK | 2008-03-16 12:34

Sziasztok!
Nemrég került a birtokomba egy 2002-es benzines M6 2.3i. Ha nem bánjátok megosztom veletek első tapasztalataimat ill. kérdeznék is. Vételkor az állapotfelmérésen derült ki, hogy a szervokormány valamelyik csöve ereszti az olajat, ezt még nem volt időm cserélni, úgyhogy addig folyamatos utántöltögetés. Ha egy bizonyos szint alá megy az olaj, csúnya hangja lesz a szervópumpának.
Ettől eltekintve az autó hihetetlenül "ott van". A 2.3-as motor teljesítménye nekem több mint elegendő, de sosem árt, ha van egy kis tartalék. A legkíváncsibb a fogyasztására voltam, de itt is kellemes meglepetés ért. Eddig kb. 1000km-t mentem vele, városi fogyasztása 8.7l-re jött ki tankolás alapján, és 8.8-at hozott ki a computer. Tegnap kirándultunk, tehát az országúti fogyasztást is figyelemmel kísérhettem a kijelzőn (amely az előbbiek alapján pontosnak tűnik) és 270km után 7.1 litert mutatott a computer. A dologhoz hozzátartozik, hogy nincsen ólomlábam, átlagosan szoktam közlekedni, ha a feleségem is velem utazik még a sebességkorlátokat is be kell tartanom néha. (Azért nem vagyok papucs!) Mindent összevetve egyelőre nagyon elégedett vagyok, bár negatívumként említhetném a zörgő kalaptartót, valamint azt, hogy a gyári navigáció Mo.-on sz*rt se ér, még DVD-t sem lehet nézni vele, de azért a fél millát elkérik érte a szalonban. Tudom, hogy 200e-ért megoldható a dolog, nade basszus!!! A kérdésem pedig az lenne, hogy a fent említett szervócső csere kb. mennyibe kerülne, és megoldható-e valahol, hogy csak egyszer kelljen a szervízbe gurulnom. (Ugyebár alkatrész raktáron nemtartás miatt). Egyébként olyat is hallottam, hogy a szervócső miatt visszahívások is voltak a régebbi modelleknél. Üdv

Oszi | 2008-03-16 12:02 mazdi részére

Ha gyari a Xenon akkor D2S izzo van benne es azthiszem gyarilag 4200K-s.

Ha ugyes vagy akkor talasz a netten kb 6000-tol felfele. a gyari ami sima OSRAM izzo mazda szervizben kb 40-50eFt /db aron adjak

Oszi | 2008-03-16 11:37

Ha dizel mazda-d van akkor semmikepen sem szerelhetsz be kodlampat a lokharitoba,mivel a bal oldalon van az Intercooler.Ha elveszed tolle a hutolevegot akkor annak kovetkezmenyei vannak!

kopter | 2008-03-15 20:25

Üdv mindenkinek. Tudna nekem valaki prezentálni egy 2.0 diesel SPORT TE gépkönyvet. Nekem -valami oknál fogva- csak német nyelvű van, pedig az autó hazai. Nagyon megköszönném.

mazdi | 2008-03-15 19:53

Sziasztok,segítsetek nekem 2004-es mazda 6 Sport GT 2.0CDH jobb első gyári xenon villog mit csináljak vele, ha cserés akkor milyen égő kell bele, ára?
A választ előre is köszönöm.

venember | 2008-03-14 21:36 mazda-auto.hu részére

Üdv. a recsegés részben megoldódott. Ez annyit tesz, hogy ha álló helyzetben megnyomogatom, ugyanúgy recseg, de ha megyek az auóval, szinte meg sem nyikkan. Mikor jöttem vele haza, csupa fűl voltam. Semmit nem hallottam. De nemsokkal mielőtt hazaértem, egy-egyrepedésnél az úton, alig hallhatóan, meg-meg percent. Ezt szinte észre sem lehet venni ha nem fülel az ember. Ha ez a hang felerősödik, akkor mindenképpen megkereslek titeket, ill. Varga Istvánt. Az itteni "kapcsolatok" lehetőségen keresztül elérhető és esetlegesen megbeszélhető vele egy időpont? A választ előre is köszönöm. További szép napot kívánok.

attilaskyline | 2008-03-14 19:14

Sziasztok!Tehát ha találok akkor be lehet szerelni az eredeti lökhárítóba is?!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó