2025. Június 26. Csütörtök - János
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Mazda logó történelem.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
pee | 2008-02-04 09:58
Tisztelt Mazda-Autó!
Megjelent újból a kiegészített katalógus az új 6-osról a neten. Ebben kiemelik, hogy az 5 ajtós GTA tényleg csak a kicsi hátsó szárnnyal jön. :((vízcseppentő :( Lehet rá értelmes szárnyat rendelni? Mennyiért?
Más: Igaz, hogy nincs pótkerék az autóban? Nem mintha valaha is kellett volna... :( Csak hát...
Üdv: Pee
dana | 2008-02-04 09:44
Senki nem tudja mi lehet az a ciripelés amit régebben írtam (írtunk)
dana | 2008-02-04 09:42 IanSnail részére
Hello! Én már nem egy dolgot rendeltem amcsiból, nagyobb értékűt is. Pl. ettől a ZomkSpeed-től is. MEg lehet velük beszélni a dolgot hogy ne legyen rá áfa. De amúgy ha rendelsz valamit csak áfát kell rá fizetni, és akkor is kijön 65E-ből.
Pablo | 2008-02-03 19:19
Sziasztok!
Üdv IanSnail! A műszaki leírást el tudnád küldeni az e-mail.emre?
pablor@freemail.hu
Köszönöm:
IanSnail | 2008-02-03 17:49 dana részére
Kicsit több. Vám+ÁFA+szállítási költség - a legtöbb. De azt hiszem megéri/né
dana | 2008-02-03 16:45
Ha jól számolom ez 55E-ből megvan?!? Egy ismerősöm rendelt ilyet mondjuk akkor a dollár magasabb áron volt. és 60E-be fájt neki asszem...de nagyon szép a lámpa ékőben...
dana | 2008-02-03 16:34 Boti részére
Lepattintod a műanyag fedelet kiveszed az izzót és beteszel helyére egyet, asszem T5W típusu van ott 50Ft-. Van belőle 10W-os is de az lehet megolvasztja a foglalatot, meg van 3W-os is de az gyenge. Én ledest raktam bele, jégfehér (5ledes), naon szépen világít...
dana | 2008-02-03 16:28 Oszi részére
Hello! Úgy akartam mondani hogy ha jön az emelkedő és padlógázt nyomok, akkor is lassul. Akkor diagnosztika jöhet szóba.
Oszi | 2008-02-03 00:26 dana részére
Teljesen normalis ha kis emelkedonel nem nyomsz tobb gazt akkor azzal a gazpeadl allassal csokkeni fog a sebesseg egy kicsit. ha nincs meg a kello lenduleted vagy tul hosszu az emelkedo.Ha gyengenek erzed az autodat akkor lehet ,hogy egy diagnosztika kideitheti ,hogy mi a baj.sok mindentol lehet teljesitmeny csokkenes es mivel folyamatosan gyengul eszre sem veszed mert hozzaszoksz.
Boti | 2008-02-02 21:43
Huhh... heves vitát robbantottam ki :) Köszi a Totalcaros cikket...a Shell marketing szövege valóban elég zagyva, de mindegy, én hiszek a lerakódás meg szennyezés meg ilyenekben, szóval végülis hogy 16 vagy 18 ezerért tankolok ott már aztán tökmindegy (a 16 ezer is baromi sok sajna...), hátha örök életű lesz tőle a motor :) Amúgysem a 320 forint/literrel, hanem már a 290/literrel van bajom... szal a plusz 30-at megéri szerintem, de főleg akkor érné meg, ha az alap mondjuk 100/liter lenne. Akkor szívesebben tankolnék orrba szájba. Na mindegy, szóval k..a drága, de a motorért és az örök teljesítményért, ha hiszek benne, talán megéri. A másik téma. A ciripelés nekem is megvan! Alapjáraton, főleg ha kicsit huzattam szegényt, zúg-ciripel, eléggé megfoghatatlan hangon produkál valami zeneművet a motor, én sem tudom hogy mi a fene lehet. Kinek van ötlete? Mondjuk engem nem zavar, kicsit járatom, aztán elhalkul egy idő után, csak utána állítom le. Ja, más! Az egyik első ajtómon kiégett az ajtó alján, szélén lévő kis lámpa... mennyibe fájna?