2025. November 1. Szombat - Marianna
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Mazda logó történelem.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó










dana | 2008-02-02 16:35
Mikor meleg a motor, és megállok az autóval, alapjáraton jár és egy ciripelő-rezgő hang jön a motor első-középső része felől (talán EGR-szelepnél) Csak alapjáraton-meleg motornál, ha hideg vagy kis gázt adok elhallgat. Mi lehet az oka? Az EGR-szelepnél kicsit kormos a környék. Ez normális?
dana | 2008-02-02 16:29
Nekem az a furcsa hogy 1400-1500-ös fordulattal megyek 5-ösben, egy kis emelkedő jön és egyszerűen még a tempót sem tudja tartani, hanem csökken a sebesség. Olyan lehetséges hogy a turbó alacsony fordulaton nem működik rendesen? A 136LE-sben változó geometriájú turbo van???
dana | 2008-02-02 15:24 Boti részére
Nekem 50/60-al nyugodtan megy 4-esben és 5-ösben is. 2004/136LE
dana | 2008-02-02 15:23 Boti részére
Nekem 50/60-al nyugodtan megy 4-esben és 5-ösben is. 2004/136LE
kaboca | 2008-02-02 13:59 Oszi részére
Egyetértek, illetve olvasd el még http://totalcar.hu/magazin/technika/levelek2007/ ezt is. Ezt gondolja a Shell a saját prémium üzemanyagáról :)
Boti | 2008-02-01 22:08 Ricsi részére
A városit nekem is jobban szereti 3-asban, bár nem nagyon szeretem pörgetni, ezért hamar felváltok. De tény, hogy 3-asban 50-nel jobb szeret menni mint 4-esben.
Boti | 2008-02-01 21:40
Köszi a turbólyukat :) Akkor pontosítok. Leginkább 2-ből 3-ba váltáskor jelentezik, mintha leesne a fordulatszám. Megakad a kocsi egy kicsit, sőt, rángat is néha. Lehet, hogy vezérlési gond? befecskendezés? Köszi!
Ricsi | 2008-02-01 13:18 Boti részére
Szia Boti!
sztem nem a turbólyukra gondolsz.én is észrevettem párszor, ha motorfékkel megyek lassú forgalomban 3.-ban, utána kicsit gyorsítanék (nem padló), 1mp-et kivár a motor, csak utána kezd húzni.Engem nem zavar különösebben, persze ha nem hibáról van szó.
2.Az viszont zavar, hogy városban 50/60-al sokszor 3.-ban kell mennem, mert a 4.-et 1400-1500 fordulaton nem szereti.Ez normális szerintetek? Az enyém 2004, 136LE.
Oszi | 2008-02-01 12:53 Boti részére
Szerintem felesleges a draga gazolajat beletankolni,de ez a te dolgod :)Ha hirtelen padlozod akkor termeszetes jelenseg.talan ezt hivjak turbo lyukanak?
Boti | 2008-02-01 11:31
Sziasztok, új vagyok itt, és érdekelne egy dolog. 2005.12. havi M6-osom van, 121 LE dízel (65e km.). Shell V power dízelt ankolok. 1. kérdésem: szerintetek ez jó bele? Szeretném sokáig használni a kocsit... 2) Mostanában van olyan, hogy 3-asban v. 4-esben kicsit megakad.... 1-2 mp-ig nem csinál semmit, hiába nyomom a gázt, csak utána gyorsul. Mi lehet? Köszi!