2025. Május 6. Kedd - Ivett
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
Diéta MAZDA módra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
dana | 2008-01-24 12:07 mazda-auto.hu részére
Az alvázvédelmes dolog mikori autókra vonatkozik? Nekem 2004.05 havi van. A régebbiekre is???
dana | 2008-01-24 12:05 Oszi részére
A ledes lámpához írok, hogy egy barátomnak hoztak ledes hátsólámpát, igaz abban az index meg tolató sima izzó, de a többi tiszta led. Nagyon szép. És ő kb 55E-ért vette...
AndreW77 | 2008-01-24 11:38 mazda-auto.hu részére
Ok, köszönöm a választ!
mazda-auto.hu | 2008-01-24 11:32 AndreW77 részére
Változott a gyártástechnológia, illetve a felhasznált anyagok, ezért csak bizonyos alvázszám tartományban (és karosszéria) van szükség az utólagos kiegészítő alváz (és egyes üregek) védelemree. Alvázszám alapján az autódon már az új technológiával végezték a megelőző védelmet.
mazda-auto.hu | 2008-01-24 11:26 Tibor részére
Valójában, a minimum évenkénti (márka)szervízlátogatás elfogadható, mint igazolás.
mazda-auto.hu | 2008-01-24 11:24 vargap részére
Így van és egyébként túlzás szériahibának tekinteni a nagynyomású szivattyú meghibásodásokat.
AndreW77 | 2008-01-24 10:36 mazda-auto.hu részére
Nem először kerül elő ez az ingyenes alvázvédelem kérdés. Miről van szó? Miért kell elvégezni némely autókon, a többin meg nem? Érint 2007-es évjáratú kocsikat is?
Konkrétan: JMZGG14T681706562. Neki kell ez? Köszi!
Tibor | 2008-01-24 10:27
Az éves kötelező szervíz alkalmával nem töltötték ki és nem bélyegezték le a karosszéria átvizsgálása rovatot. Ez okozhat-e a későbbiekben problémát, kell-e pótoltatni, ill. kell-e kérni külön a szervízelésnél az átvizsgálást? (nem Expanziónál)
Oszi | 2008-01-24 10:15 vargap részére
Most mar javithato a magasnyomasu szivatyu kb 60eFt-bol.Komoly megbontasok eseten is ugyan ugy ossze lehet rakni az autott mint elotte volt,azok a szerelok akik hozzanyulnak a markaszervizben az esetek donto tobbsegeben ertenek hozza es tudjak hogy minek hol van a helye.Ha az auto most rendesen uzemel es nem hallasz semmi furcsa zajt belolle akkor en nem biztos ,hogy felnek a megvasarlasto,de mivel nem az en penzem rol van szo ezert csak te tudsz donteni.
vargap | 2008-01-24 09:17
Üdv Mindenkinek!
Mazda 6 vásárlását tervezem. A kiszemelt példány 2004-es (120hp)évjáratú. A tulaj elmondása alapján (becsületére váljék, hogy közölte) garanciában cseréltek kuplung szettet, nyomcsapágy hibva miatt pár hónapos korában. Valamint a garancia lejárta előtt megadta magát a magasnyomású szivattyú, amit szintén cseréltek.
A szivattyúról mint típushibáról olvastam már. A kérdésen az lenne, hogy ugyanaz a "minőség" kerül bele garanciális javításnál vagy már egy gyerekbetegségeitől mentes új alkatrésszel helyettesítik.
Csodálkozom ezeken a hibákon, hiszen eddig a 6-os Mazda legendás megbízhatóságáról és jó minőségéről hallottam minden fórumon.
Szvsz a kuplung és szivattyú cseréhez eléggé meg kellett bontani az autót, nem okozhat-e ez további problémákat.
Egyébként az autóban 60ekm van, a tulaj (nem kereskedő) elmondása szerint garantált a km állás.
Ezek hallatán tanácstalanná váltam, mi tévő legyek?
Válaszokat előre is köszönöm:
Péter