2025. Június 26. Csütörtök - János

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-01-20 17:12 dana részére

1. Eibach hétfőn. 2. Két verzió lehetséges. a. NTSC-RGB video kapcsoló, mivel a gyári képernyő NTSC szabvány. Van ilyen alkatrészünk raktáron. Sajnos azonban olyan DVD lejátszó szükséges, amely NTSC szabványt "használó" országból származik (USA, Japán). Ezt hivatalos úton nehéz beszerezni, mivel nem értik miért olyan készülékre van szükségünk, ami itt nem használható. Ha viszont valaki kint a boltban megveszi és hazahozza, akkor oké a dolog. További igény egy hangbemeneti kártya (szintén van raktáron). Bővebb leírásunk a Mazda tuning régebbi híreiben..még több Mazda tuning >>Képmegjelenítés... b. 160e-Ft-ért van olyan monitor (a gyári ehlyére kerül), amin megjeleníthető a gyári navi. képe és bármilyen DVD lejátszó hozzákapcsolható, amit a kesztyűtartóba a navi. alá tudunk helyezni. Hangkártya itt is szükséges. Árban a két megoldás nagyjából egyforma összeget képvisel.

dana | 2008-01-20 16:31 mazda-auto.hu részére

Köszi, akkor várom az Eibach árakat..

Másik kérdésem hogy a gyári 2004-es navi LCD-hez szereték DVD lejátszót kötni. Úgy tudom RGB bemenete van, sima kompozit jelet fogad? Van-e olyan DVD lejátszó amin van RGB kimenet, vagy valamilyen PAL,NTSC-RGB dekóder????

mazda-auto.hu | 2008-01-20 14:59 dana részére

De pontosan így van és a 38mm is nagyobb, mint a 36mm. :) Egyébként így a rugó többet elhasznál a lágy rugózási részéből, így hamarabb elér a progresszív karakterisztika miatt a keményebb (sűrűbb tekercselésű)részhez. tehát egy benzines rugóval sokkal keményebb lesz az autód. A lengéscsillapítók pedig nem lesznek képesek a biztos útfogást elérni.

dana | 2008-01-20 14:54 mazda-auto.hu részére

Hmmm. Ha nehezebb a dízel a benzinesnél akkor jobban összenyomódik a rugó, nem? Akkor többet "ültetődik" az autó, vagy nem jól gondolom ?!?

mazda-auto.hu | 2008-01-20 14:34 dana részére

A dízel kivitelek első tengelyterhelése nagyobb, mint a 2.3-as benzinesé.(gondoljunk csak a turbóra, az intercooler-ra, a több anyagra,alkatrészre) Ezért nem többet, hanem kevesebbet ültet egy benzines rugó a dízelen használva. Minden ültető rugó (nem fűrészelt) keményebbé teszi a felfüggesztést, de pl. az Eibach nem "veszélyes" mértékben. Hétfőn setleg tudok rá árat írni.

dana | 2008-01-20 13:58 mazda-auto.hu részére

Értem, és köszönöm a sok választ... kb 26E-ből meglenne ez a rugó ismerős által. Rákérdeztem e-mailben a Skunk2-től hogy az európai dízel változathoz mi lenne jó, és a 2.3-as benzinest mondták, és hogy elől nem 36mm, hanem kb. 38mm-t fog ültetni...de elbírja. Minőségben, erősségben pedig ugyanolyan anyag mint a 3.0 literesé..

Akkor az Eibach jó lenne? Nem kemény?

Mégegyszer köszi...

mazda-auto.hu | 2008-01-20 13:40 Oszi részére

Igen, csak nem hivatalos úton behozva (ismerős poggyászként) nem lesz drágább, mint az itthoni rugók. Természetesen az amerikai és európai között lehetnek különbségek, de inkább csak lágyságban (nem méretben). Persze, az egyetlen közös motor a 2.3-as benzines. Dízel és benzines között viszont nagyobb különbség van. Talán a rugótányérok egyébként egyformák. Mi nem rendelnénk meg.

Oszi | 2008-01-20 13:32 mazda-auto.hu részére

es arrol nem beszelve,hogy mire magyarorszagra erkezik lehet ,hogy tobbe kerul mint itthon vagy nem sok kolunbseg lesz kozte :)meretbeli kulonbseg nincs benzines es dizel kozott ,amerikaba szant es europai kozt?

mazda-auto.hu | 2008-01-20 13:28 dana részére

A rugókkal kapcsolatban: Ha jól látjuk ez egy amerikai oldal. Ott nincs dízel Mazda6 és a benzinesek közül maximum az ott árusított 3.0 literes kivitel tengelyterhelése lehet hasonló.

mazda-auto.hu | 2008-01-19 17:34 dana részére

A GT felszereltségű Mazda6 nem volt gyárilag a sportosabb lökhárítókkal, küszöbspoilerrel, hátsó szárnnyal szerelve. Mindent kiegészítőként lehetett hozzá megrendelni. Most is csak a GTA kivitelek vannak gyárilag hangsúlyosabb elemekkel szerelve. A többi Hatoshoz képest ültető sportrugó pedig gyárilag csak az MPS kivitelben volt-van. A bőr tényleg GT jellegzetesség. A SPORT csak annyit jelent, hogy ötajtós az adott autó. Tapasztalatunk H&R és Eibach, illetve Mazda sportrugókkal van. Az áruk 50e Ft körül mozog. Az Eibach 30mm-t ültet és jól dolgozik a gyári lengéscsillapítókkal is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó