2025. November 2. - Achilles
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Spirálcellás akkumulátort!
Fékezési energia újrahasznosítás Mazda módra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó










Oszi | 2008-01-18 21:24 gabesz részére
gyengebb lett :) 143Le-rol 140Le es 360Nm-rol 330Nm-re.A DPF rendszer tudtomal ugyan az es a motoron is csak minimalis valtoztatasokat hajthattak vegre,de pontosan mazda-auto tud infoval szolgalni.
gabesz | 2008-01-18 17:11
Szeretném kérdezni hogy az új 6-os Mazdában /dízel/változott-e a motor s ha igen miben? az egyik kereskedésben nem voltak túl magabiztosak a válaszokban,így inkább Tőletek kérnék pontos infókat, köszi szépen Gabesz
StationW:) | 2008-01-18 14:36
Hello!
A mazda-auto szíves engedelmével ide is beteszem!
A mazdaklub.hu szervezésében Június hóban egy Országos Mazdatalálkozót szervezünk a Szelidi-tóhoz. Minden Mazdatulajt szeretettel várnánk, gyertek minél többen!
Szervezés alakulása, infó, tegnap lészült fotók:
http://www.mazdaklub.hu/forum/viewtopic.php?t=518
nagy.sandor@schumann-fischer.hu
Helyszín weboldala:
http://www.szelidi-to.hu
Ha valaki szívesen segítene a szervezésben, ötlettel, tettel, vagy felajánlással, az ne fogja vissza magát!
Oszi | 2008-01-17 21:14 mazda-auto.hu részére
Felteve ha lelkiismeretes a szerelo,mert nem szoktak nezegetni,csak ha mar latszik az olaj :)Nekem a 100eKm szervizen nem neztek meg,majd a 120eKm szerviznel meg mar latszot az olajfolyas es azert neztek meg.Szerintem kerje kulon es aljon ott az auto mellet vagy megjobb ha mazda-autoeknal vegeztetti el :)
mazda-auto.hu | 2008-01-17 19:23 kobuki részére
Lehet, hogy az intercooler csatlakozásánál is gond van. Majd a szervízen kiderül.
kobuki | 2008-01-17 18:27 mazda-auto.hu részére
Értem, akkor nem teljesen alaptalan a para. Emellett rosszat sejtek, mert most feltűnt, hogy a "normál" működéshez képest a turbó se húz ugyanúgy 2000 fölött. Békéscsabától sajnos messze vagyok, de ebből egy idő előtti 60 ezres lesz.
mazda-auto.hu | 2008-01-17 08:20 kobuki részére
Elképzelhető, hogy csak a gázolajszűrő szennyezett. Amennyiben más gond is van, a 60000-res szervíz alatt kiderül.
mazda-auto.hu | 2008-01-17 08:11 MAXi részére
A dízel Mazda6 esetében az első 20000km-es szemle esetén írja elő a gyár a szelephézag ellenőrzését. Ilyenkor a szelepfedél tömítést, illetve a porlasztók alatti tömítést is cserélni kell. A gyár valójában a szelephézag növekedésével számol, mivel lehetőségként felajánlja a hallás alapján megítélt állítási-ellenőrzési szükségességet is. Ezt figyelembe véve, illetve azt, hogy eddig nem voltak egyetlen egy dízel autónál sem számottevő hézag eltérések (20000km) a gyári értékektől, az ügyfelek költségeinek csökkentése érdekében nem vesszük le automatikusan a szelepfedelet a 20000-res szemlénél.
nzss | 2008-01-17 08:09 mazda-auto.hu részére
JMZGG14R671690082
MAXi | 2008-01-17 05:57 Oszi részére
Oszi,
meg egy dolog lett volna informativ: melyik kotelezo szervizkor ellenorzik a szelephezagokat?