2025. November 2. - Achilles

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-01-18 21:24 gabesz részére

gyengebb lett :) 143Le-rol 140Le es 360Nm-rol 330Nm-re.A DPF rendszer tudtomal ugyan az es a motoron is csak minimalis valtoztatasokat hajthattak vegre,de pontosan mazda-auto tud infoval szolgalni.

gabesz | 2008-01-18 17:11

Szeretném kérdezni hogy az új 6-os Mazdában /dízel/változott-e a motor s ha igen miben? az egyik kereskedésben nem voltak túl magabiztosak a válaszokban,így inkább Tőletek kérnék pontos infókat, köszi szépen Gabesz

StationW:) | 2008-01-18 14:36

Hello!

A mazda-auto szíves engedelmével ide is beteszem!

A mazdaklub.hu szervezésében Június hóban egy Országos Mazdatalálkozót szervezünk a Szelidi-tóhoz. Minden Mazdatulajt szeretettel várnánk, gyertek minél többen!

Szervezés alakulása, infó, tegnap lészült fotók:
http://www.mazdaklub.hu/forum/viewtopic.php?t=518

nagy.sandor@schumann-fischer.hu

Helyszín weboldala:
http://www.szelidi-to.hu

Ha valaki szívesen segítene a szervezésben, ötlettel, tettel, vagy felajánlással, az ne fogja vissza magát!

Oszi | 2008-01-17 21:14 mazda-auto.hu részére

Felteve ha lelkiismeretes a szerelo,mert nem szoktak nezegetni,csak ha mar latszik az olaj :)Nekem a 100eKm szervizen nem neztek meg,majd a 120eKm szerviznel meg mar latszot az olajfolyas es azert neztek meg.Szerintem kerje kulon es aljon ott az auto mellet vagy megjobb ha mazda-autoeknal vegeztetti el :)

mazda-auto.hu | 2008-01-17 19:23 kobuki részére

Lehet, hogy az intercooler csatlakozásánál is gond van. Majd a szervízen kiderül.

kobuki | 2008-01-17 18:27 mazda-auto.hu részére

Értem, akkor nem teljesen alaptalan a para. Emellett rosszat sejtek, mert most feltűnt, hogy a "normál" működéshez képest a turbó se húz ugyanúgy 2000 fölött. Békéscsabától sajnos messze vagyok, de ebből egy idő előtti 60 ezres lesz.

mazda-auto.hu | 2008-01-17 08:20 kobuki részére

Elképzelhető, hogy csak a gázolajszűrő szennyezett. Amennyiben más gond is van, a 60000-res szervíz alatt kiderül.

mazda-auto.hu | 2008-01-17 08:11 MAXi részére

A dízel Mazda6 esetében az első 20000km-es szemle esetén írja elő a gyár a szelephézag ellenőrzését. Ilyenkor a szelepfedél tömítést, illetve a porlasztók alatti tömítést is cserélni kell. A gyár valójában a szelephézag növekedésével számol, mivel lehetőségként felajánlja a hallás alapján megítélt állítási-ellenőrzési szükségességet is. Ezt figyelembe véve, illetve azt, hogy eddig nem voltak egyetlen egy dízel autónál sem számottevő hézag eltérések (20000km) a gyári értékektől, az ügyfelek költségeinek csökkentése érdekében nem vesszük le automatikusan a szelepfedelet a 20000-res szemlénél.

nzss | 2008-01-17 08:09 mazda-auto.hu részére

JMZGG14R671690082

MAXi | 2008-01-17 05:57 Oszi részére

Oszi,

meg egy dolog lett volna informativ: melyik kotelezo szervizkor ellenorzik a szelephezagokat?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó