2025. Augusztus 15. Péntek - Mária

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-01-12 12:38 AndreW77 részére

2:ennyire nem bonyolult a dolog :)egy mechanikus szerkezetrol beszelunk amit egy villanymotor mozgat aminek van egy kapcsolja ami jelzi,hogy mikor kapcsolhat ki,elofordul,hogy hibazik.

AndreW77 | 2008-01-12 11:39 pierke részére

Ezeket a jelenségeket nélunk is produkálja a másfél hónapos zsír új 6-os.
1) Behajtogatni nem szoktam a tükröt, de nagynyomású mosóval amikor lecsapatom, az is eltolja. Utána visszaállítom.
2) Elöl-hátul igaz, ha a hátsót hirtelen bekapcsolom, aztán ki, akkor 5cm mozgás után megáll és nem is fejezi be a törlést. Nem nagyon foglalkoztam vele, mert szoftverfejlesztőként dolgozom, az ablaktörlőket meg gyanítom számítógép és benne futó szoftver vezérli. Szóval a szakmámból eredően tudom, hogy vannak bakik :):):)...
3) Nálam inkább csak az egyest veszi nehezen, kettőtől felfelé okés. Pláne akkor mozog nehezen az alsóbb fokozatokban, amikor visszafelé váltok. Eddig nem izgultam miatta nagyon, gondoltam, biztos ilyen. Gondolod, el kellene vinni ezzel szervízbe?

AndreW77 | 2008-01-12 11:31 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszokat! Akkor most már a leállítás, meg a bemelegítés meg van, hogy hogyan kell csinálni. Üzemmeleg állapotban mit kell tudni? Pl. mik az optimális fordulatszám-tartományok (mondjuk külön-külön, ha a motornak akarok jót, meg ha jó fogyasztást akarok)?
Az a helyzet, hogy a könyvben alig találok valamit. Nem értem, miért nem lehet leírni azt, ami itt a fórumon simán kiderül. Veszek egy 6millás vagy még drágább dízel autót, eddig csak benzinest vezettem (vica versa is igaz lenne) és alig kapok tájékoztatást róla, hogy hogyan nem fogom széthajtani 80-100e km alatt...

Oszi | 2008-01-11 22:33 mazda-auto.hu részére

Tisztaban vagyok vele es ezert van az ,hogy a hosszabb illetve idoigenyesebb javitasoknal is vegig ott allok az auto mellet,igy nem lehet vita abbol ,hogy kicsereltek-e ami a szamlan szerepel.Ez szamomra is kellemetlen,de a szerviznek is az.Sajnos kezdokent dolgoztam Suzuki markaszervizben es volt osztalytarsaim meg most is dolgoznak markaszervizekben es hallok es lattam dolgokat,kissebb nagyobb trukkozeseket.Ezzel nem azt mondom ,hogy minden szerviz olyan,de sajnos nagyon sok ,foleg Bp-en.

pierke | 2008-01-11 17:06 mazda-auto.hu részére

köszi. és ezt a szervíz garanciában cseréli?

kaboca | 2008-01-11 16:45 pierke részére

Nekem is nehezen veszi a 1-est és a 2-est. (4 hónapos). Melegen is bár hidegen lényegesen rosszabbul. A szervíz szerint ez ilyen. :(

mazda-auto.hu | 2008-01-11 16:40 pierke részére

Akkor valószínűleg inkább csak a hidegben besűrűsödő olaj okozza.

pierke | 2008-01-11 16:31

koszi oszi es m-auto!
egyebkent a 6osom meg nincs 2honapos, itthoni 0km-es szalonbol.
mindenesetre megfutom a szervizkort...

mazda-auto.hu | 2008-01-11 16:24 Oszi részére

??? Ezt nehéz lesz utólag megállapítani, de csak nem történhetett ilyesmi.

Oszi | 2008-01-11 14:53 mazda-auto.hu részére

Nekem hivatalosan (legalabbis a szamlan szerepel)100000km-es szerviznel csereltek (ez volt az amikor irtam ,hogy ketlem a szamlan szereplo hutofolyadek cseret amit allitolag 5L bol oldottak meg,de a szint ugyan ott volt mint mikor bevvitem az autot)Lehet ,hogy a valtoolajat sem csereltek le?!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó