2025. Május 6. Kedd - Ivett
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
MOTOROLAJ 5-10.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
Joeker | 2008-01-10 13:57
Nagyon szuper lett a sárga mazda köszönöm mégegyszer a munkátokat szerintem 2 hónapon belül megint megyünk ugyanis ma megérkezett az mpsre a felni és a fék is már gyártás alatt van.
mazda-auto.hu | 2008-01-10 12:08 Masterboy01 részére
Amit a gyár előír: motorolaj-26950,-Ft, olajszűrő-4202,-Ft, pollen szűrő-9077,-Ft+átvizsgálás. Munkadíj:11232,-Ft MES kártya:6000,-Ft. Összesen:57461,-Ft. Ezen kívül 2 évente fékfolyadék csere (2004-2008), illetve levegőszűrő (7665,-Ft) állapot kérdéses?
mazda-auto.hu | 2008-01-10 11:40 dana részére
Már csak az F/L (2005.06-tól)Hatosokhoz van könyv, de nincs sok különbség.
Masterboy01 | 2008-01-09 22:46
2004 márciusi 2.0 121 LE, Diesel
dana | 2008-01-09 22:29
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban hol tudok, magyar nyelvű leírást/használati útmutatót találni Mazda6/SP/CD136/GT GG 2004-es évj.
mazda-auto.hu | 2008-01-09 16:53 Masterboy01 részére
Milyen évjárat, illetve melyik motor?
Masterboy01 | 2008-01-09 16:49
Sziasztok!
Most találtam ezt a Forumot és érdeklődni szeretnék mennyi a M6-os 80 ezres szervize, mert az eddigieket nem úsztam meg 60 ezer Ft alatt úgy sem, hogy vittem az olajat és a pollenszűrőt sem cserélték.
Masterboy01 | 2008-01-09 16:48
Sziasztok!
Most találtam ezt a Forumot és érdeklődni szeretnék mennyi a M6-os 80 ezres szervize, mert az eddigieket nem úsztam meg 60 ezer Ft alatt úgy sem, hogy vittem az olajat és a pollenszűrőt sem cserélték.
mazda-auto.hu | 2008-01-09 14:02 Oszi részére
Csak annyit tudunk hozzátenni Oszi válaszához, hogy terheléstől függően akár 100000-res fordulaton is foroghat a turbina. Egyébként megerősítjük, hogy rendkívül fontos a motorolaj hűtési szerepe, ami csak az olaj keringése (járó motor), illetve megfelelő olajszint (+olaj jellemzők) esetén működik kielégítően.
Oszi | 2008-01-09 12:33 AndreW77 részére
Eroltettet menet pl.:autopalya vagy tartos magasfordulatszam.Mivel a turbo keneserol a motorolaj gondoskodik.
Ha a motor fordulatszama 3000 akkor a turbo boven azthiszem 10000 vagy annal nagyobb fordulaton dolgozik.ha leallitod a motort akkor nem tudja ellatni a turbo keneset es huteset.ilyenkor celszeru legalabb 1percig jaratni (meg persze hozza adodik a kiallal ideje ahol mar csak 50km6h korul gurulunk tobbniyre apaljaraton) ,hogy legyen ideje visszahuteni a turbot es csokkenjen a fordulatszama.es szerintem a motornak sem tesz jot ha hirtelen leallitjuk mert akkor az olaj a motorban sem tudja teljesiteni a feladatat.
Hidegen elkell indulni rogton hogy elobb elerd az optimalis uzemi hofokot,viszont terhelni nem szabad a motort addig mig elnem erte a kivan hofokot.en 1800-2000 fordulat fole ilyenkor nem szoktam porgetni es nem hirtelen gyorsitok hanem szep kenyelmesen igy kb mire kierek az utcabol mar majdnem jo.