2025. November 3. Hétfő - Győző

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-01-14 14:13 Ricsi részére

Első körben ellenőriznénk a szelephézagot, illetve a porlasztócsúcsok alatti alátéteket kicserélnénk. Ezzel összefügg a befecskendező (porlasztó) csúcsok takarítása is, de ezt kiszerelve végeznénk, mivel így hatásosabb és ráadásul csak így lehet igazán eltávolítani a rossz tömítések mentén lefolyó olaj által okozott lerakódásokat. Csak ezek után gondolnánk másra.

mazda-auto.hu | 2008-01-14 14:07 Oszi részére

Nincs számítógép kapcsolat az ablaktörlő végállását tekintve. A mechanikának van egy ún. "programtáblája", amely kapcsolja a motort, olyasmi, mint a régi tekerős zenegépben a programpapír.

Ricsi | 2008-01-14 12:35

Sziasztok!
Nemrég vettem egy 6-os Mazdát, kombi dízel, 136LE,2004-es.Nagyon tetszik eddig, de lenne 1 kérdésem, hátha vki tapasztalt már ilyet, vagy mazda-auto tudja a választ.
Szóval:
Hidegindításkor nem indul pöccre, 4-5 fordulat után csak.Melegen már OK.Egyszer rángatott is kb.2000-es fordulatnál ha gázt akartam adni.Ha tartottam a gázt, ment rendesen.Szűrő lett cserélve nemrég.A hangja hidegen nagyon kemény,kopogós.Azzal riogattak a mazda szervízben,hogy porlasztócsúcs kell majd bele.Vettem ProTec üzemanyag adalékot bele.
Szerintetek mi lehet a baj?
Köszi a segítséget!

kaboca | 2008-01-14 12:27 mazda-auto.hu részére

Akkor még nekem jó sokat kell vele mennem :)))))

mazda-auto.hu | 2008-01-14 09:26 AndreW77 részére

A motornak a túl megas és túl alacsony fordulatok sem "tetszenek". Érdemes 2000 közelében tartani a fordulatszámot (országúton), de felülről, nem pedig alulról. A hatodik fokozatot nem javasoljuk 2000 frd. alatt használni. Célszerű kerülni az üresben gurulást-lassítást...és talán a legfontosabb, mindig tartani a megfelelő olajszintet.

mazda-auto.hu | 2008-01-14 09:19 pierke részére

Az olaj kihűlésével járó besűrűsödése természetes dolog. Ellenőrizni kell a szervíznek az olajszintet, illetve meg kell győződnie a kapcsolhatóság erőigényéről. Amennyiben probléma van, akkor lépni kell. A Mazda váltókra egyébként jellemző (nem kibúvóként írva), hogy fokozatosan javul a kapcsolhatóság a km-ek számával.

Oszi | 2008-01-12 13:36 AndreW77 részére

Az esoerzekelos megoldasban kivan egeszitve a rendszer egy szenzorral ami kiadja az utasitast (kapcsolja)az ablaktorolnek,hogy indulj el vagy alj meg,bar pontosan nem tudom ,hogy van e kapcsolat barmifele szamitogeppel ,mazda-auto pontosabb adatokkal tud szolgalni a mukodest illetoen.

AndreW77 | 2008-01-12 13:27 Oszi részére

Nekünk esőérzékelős a törlő, azért gondoltam, hogy valami számítógép keze lehet a dologban...
Különben kár, hogy nem, elegánsabb megoldás lenne :):):)...

Oszi | 2008-01-12 12:39 AndreW77 részére

2:ennyire nem bonyolult a dolog :)egy mechanikus szerkezetrol beszelunk amit egy villanymotor mozgat aminek van egy kapcsoloja ami jelzi,hogy mikor kapcsolhat ki,elofordul,hogy hibazik.

Oszi | 2008-01-12 12:38 AndreW77 részére

2:ennyire nem bonyolult a dolog :)egy mechanikus szerkezetrol beszelunk amit egy villanymotor mozgat aminek van egy kapcsoloja ami jelzi,hogy mikor kapcsolhat ki,elofordul,hogy hibazik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó