2025. Május 6. Kedd - Ivett
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
MOTOROLAJ 5-10.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
kaboca | 2008-01-14 12:27 mazda-auto.hu részére
Akkor még nekem jó sokat kell vele mennem :)))))
mazda-auto.hu | 2008-01-14 09:26 AndreW77 részére
A motornak a túl megas és túl alacsony fordulatok sem "tetszenek". Érdemes 2000 közelében tartani a fordulatszámot (országúton), de felülről, nem pedig alulról. A hatodik fokozatot nem javasoljuk 2000 frd. alatt használni. Célszerű kerülni az üresben gurulást-lassítást...és talán a legfontosabb, mindig tartani a megfelelő olajszintet.
mazda-auto.hu | 2008-01-14 09:19 pierke részére
Az olaj kihűlésével járó besűrűsödése természetes dolog. Ellenőrizni kell a szervíznek az olajszintet, illetve meg kell győződnie a kapcsolhatóság erőigényéről. Amennyiben probléma van, akkor lépni kell. A Mazda váltókra egyébként jellemző (nem kibúvóként írva), hogy fokozatosan javul a kapcsolhatóság a km-ek számával.
Oszi | 2008-01-12 13:36 AndreW77 részére
Az esoerzekelos megoldasban kivan egeszitve a rendszer egy szenzorral ami kiadja az utasitast (kapcsolja)az ablaktorolnek,hogy indulj el vagy alj meg,bar pontosan nem tudom ,hogy van e kapcsolat barmifele szamitogeppel ,mazda-auto pontosabb adatokkal tud szolgalni a mukodest illetoen.
AndreW77 | 2008-01-12 13:27 Oszi részére
Nekünk esőérzékelős a törlő, azért gondoltam, hogy valami számítógép keze lehet a dologban...
Különben kár, hogy nem, elegánsabb megoldás lenne :):):)...
Oszi | 2008-01-12 12:39 AndreW77 részére
2:ennyire nem bonyolult a dolog :)egy mechanikus szerkezetrol beszelunk amit egy villanymotor mozgat aminek van egy kapcsoloja ami jelzi,hogy mikor kapcsolhat ki,elofordul,hogy hibazik.
Oszi | 2008-01-12 12:38 AndreW77 részére
2:ennyire nem bonyolult a dolog :)egy mechanikus szerkezetrol beszelunk amit egy villanymotor mozgat aminek van egy kapcsoloja ami jelzi,hogy mikor kapcsolhat ki,elofordul,hogy hibazik.
Oszi | 2008-01-12 12:38 AndreW77 részére
2:ennyire nem bonyolult a dolog :)egy mechanikus szerkezetrol beszelunk amit egy villanymotor mozgat aminek van egy kapcsolja ami jelzi,hogy mikor kapcsolhat ki,elofordul,hogy hibazik.
AndreW77 | 2008-01-12 11:39 pierke részére
Ezeket a jelenségeket nélunk is produkálja a másfél hónapos zsír új 6-os.
1) Behajtogatni nem szoktam a tükröt, de nagynyomású mosóval amikor lecsapatom, az is eltolja. Utána visszaállítom.
2) Elöl-hátul igaz, ha a hátsót hirtelen bekapcsolom, aztán ki, akkor 5cm mozgás után megáll és nem is fejezi be a törlést. Nem nagyon foglalkoztam vele, mert szoftverfejlesztőként dolgozom, az ablaktörlőket meg gyanítom számítógép és benne futó szoftver vezérli. Szóval a szakmámból eredően tudom, hogy vannak bakik :):):)...
3) Nálam inkább csak az egyest veszi nehezen, kettőtől felfelé okés. Pláne akkor mozog nehezen az alsóbb fokozatokban, amikor visszafelé váltok. Eddig nem izgultam miatta nagyon, gondoltam, biztos ilyen. Gondolod, el kellene vinni ezzel szervízbe?
AndreW77 | 2008-01-12 11:31 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a válaszokat! Akkor most már a leállítás, meg a bemelegítés meg van, hogy hogyan kell csinálni. Üzemmeleg állapotban mit kell tudni? Pl. mik az optimális fordulatszám-tartományok (mondjuk külön-külön, ha a motornak akarok jót, meg ha jó fogyasztást akarok)?
Az a helyzet, hogy a könyvben alig találok valamit. Nem értem, miért nem lehet leírni azt, ami itt a fórumon simán kiderül. Veszek egy 6millás vagy még drágább dízel autót, eddig csak benzinest vezettem (vica versa is igaz lenne) és alig kapok tájékoztatást róla, hogy hogyan nem fogom széthajtani 80-100e km alatt...