2025. Június 26. Csütörtök - János

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-01-14 14:13 Ricsi részére

Első körben ellenőriznénk a szelephézagot, illetve a porlasztócsúcsok alatti alátéteket kicserélnénk. Ezzel összefügg a befecskendező (porlasztó) csúcsok takarítása is, de ezt kiszerelve végeznénk, mivel így hatásosabb és ráadásul csak így lehet igazán eltávolítani a rossz tömítések mentén lefolyó olaj által okozott lerakódásokat. Csak ezek után gondolnánk másra.

mazda-auto.hu | 2008-01-14 14:07 Oszi részére

Nincs számítógép kapcsolat az ablaktörlő végállását tekintve. A mechanikának van egy ún. "programtáblája", amely kapcsolja a motort, olyasmi, mint a régi tekerős zenegépben a programpapír.

Ricsi | 2008-01-14 12:35

Sziasztok!
Nemrég vettem egy 6-os Mazdát, kombi dízel, 136LE,2004-es.Nagyon tetszik eddig, de lenne 1 kérdésem, hátha vki tapasztalt már ilyet, vagy mazda-auto tudja a választ.
Szóval:
Hidegindításkor nem indul pöccre, 4-5 fordulat után csak.Melegen már OK.Egyszer rángatott is kb.2000-es fordulatnál ha gázt akartam adni.Ha tartottam a gázt, ment rendesen.Szűrő lett cserélve nemrég.A hangja hidegen nagyon kemény,kopogós.Azzal riogattak a mazda szervízben,hogy porlasztócsúcs kell majd bele.Vettem ProTec üzemanyag adalékot bele.
Szerintetek mi lehet a baj?
Köszi a segítséget!

kaboca | 2008-01-14 12:27 mazda-auto.hu részére

Akkor még nekem jó sokat kell vele mennem :)))))

mazda-auto.hu | 2008-01-14 09:26 AndreW77 részére

A motornak a túl megas és túl alacsony fordulatok sem "tetszenek". Érdemes 2000 közelében tartani a fordulatszámot (országúton), de felülről, nem pedig alulról. A hatodik fokozatot nem javasoljuk 2000 frd. alatt használni. Célszerű kerülni az üresben gurulást-lassítást...és talán a legfontosabb, mindig tartani a megfelelő olajszintet.

mazda-auto.hu | 2008-01-14 09:19 pierke részére

Az olaj kihűlésével járó besűrűsödése természetes dolog. Ellenőrizni kell a szervíznek az olajszintet, illetve meg kell győződnie a kapcsolhatóság erőigényéről. Amennyiben probléma van, akkor lépni kell. A Mazda váltókra egyébként jellemző (nem kibúvóként írva), hogy fokozatosan javul a kapcsolhatóság a km-ek számával.

Oszi | 2008-01-12 13:36 AndreW77 részére

Az esoerzekelos megoldasban kivan egeszitve a rendszer egy szenzorral ami kiadja az utasitast (kapcsolja)az ablaktorolnek,hogy indulj el vagy alj meg,bar pontosan nem tudom ,hogy van e kapcsolat barmifele szamitogeppel ,mazda-auto pontosabb adatokkal tud szolgalni a mukodest illetoen.

AndreW77 | 2008-01-12 13:27 Oszi részére

Nekünk esőérzékelős a törlő, azért gondoltam, hogy valami számítógép keze lehet a dologban...
Különben kár, hogy nem, elegánsabb megoldás lenne :):):)...

Oszi | 2008-01-12 12:39 AndreW77 részére

2:ennyire nem bonyolult a dolog :)egy mechanikus szerkezetrol beszelunk amit egy villanymotor mozgat aminek van egy kapcsoloja ami jelzi,hogy mikor kapcsolhat ki,elofordul,hogy hibazik.

Oszi | 2008-01-12 12:38 AndreW77 részére

2:ennyire nem bonyolult a dolog :)egy mechanikus szerkezetrol beszelunk amit egy villanymotor mozgat aminek van egy kapcsoloja ami jelzi,hogy mikor kapcsolhat ki,elofordul,hogy hibazik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó