2025. November 3. Hétfő - Győző
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Visszatér a Mazda RX-7 típus.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h










mazda-auto.hu | 2008-01-14 14:13 Ricsi részére
Első körben ellenőriznénk a szelephézagot, illetve a porlasztócsúcsok alatti alátéteket kicserélnénk. Ezzel összefügg a befecskendező (porlasztó) csúcsok takarítása is, de ezt kiszerelve végeznénk, mivel így hatásosabb és ráadásul csak így lehet igazán eltávolítani a rossz tömítések mentén lefolyó olaj által okozott lerakódásokat. Csak ezek után gondolnánk másra.
mazda-auto.hu | 2008-01-14 14:07 Oszi részére
Nincs számítógép kapcsolat az ablaktörlő végállását tekintve. A mechanikának van egy ún. "programtáblája", amely kapcsolja a motort, olyasmi, mint a régi tekerős zenegépben a programpapír.
Ricsi | 2008-01-14 12:35
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 6-os Mazdát, kombi dízel, 136LE,2004-es.Nagyon tetszik eddig, de lenne 1 kérdésem, hátha vki tapasztalt már ilyet, vagy mazda-auto tudja a választ.
Szóval:
Hidegindításkor nem indul pöccre, 4-5 fordulat után csak.Melegen már OK.Egyszer rángatott is kb.2000-es fordulatnál ha gázt akartam adni.Ha tartottam a gázt, ment rendesen.Szűrő lett cserélve nemrég.A hangja hidegen nagyon kemény,kopogós.Azzal riogattak a mazda szervízben,hogy porlasztócsúcs kell majd bele.Vettem ProTec üzemanyag adalékot bele.
Szerintetek mi lehet a baj?
Köszi a segítséget!
kaboca | 2008-01-14 12:27 mazda-auto.hu részére
Akkor még nekem jó sokat kell vele mennem :)))))
mazda-auto.hu | 2008-01-14 09:26 AndreW77 részére
A motornak a túl megas és túl alacsony fordulatok sem "tetszenek". Érdemes 2000 közelében tartani a fordulatszámot (országúton), de felülről, nem pedig alulról. A hatodik fokozatot nem javasoljuk 2000 frd. alatt használni. Célszerű kerülni az üresben gurulást-lassítást...és talán a legfontosabb, mindig tartani a megfelelő olajszintet.
mazda-auto.hu | 2008-01-14 09:19 pierke részére
Az olaj kihűlésével járó besűrűsödése természetes dolog. Ellenőrizni kell a szervíznek az olajszintet, illetve meg kell győződnie a kapcsolhatóság erőigényéről. Amennyiben probléma van, akkor lépni kell. A Mazda váltókra egyébként jellemző (nem kibúvóként írva), hogy fokozatosan javul a kapcsolhatóság a km-ek számával.
Oszi | 2008-01-12 13:36 AndreW77 részére
Az esoerzekelos megoldasban kivan egeszitve a rendszer egy szenzorral ami kiadja az utasitast (kapcsolja)az ablaktorolnek,hogy indulj el vagy alj meg,bar pontosan nem tudom ,hogy van e kapcsolat barmifele szamitogeppel ,mazda-auto pontosabb adatokkal tud szolgalni a mukodest illetoen.
AndreW77 | 2008-01-12 13:27 Oszi részére
Nekünk esőérzékelős a törlő, azért gondoltam, hogy valami számítógép keze lehet a dologban...
Különben kár, hogy nem, elegánsabb megoldás lenne :):):)...
Oszi | 2008-01-12 12:39 AndreW77 részére
2:ennyire nem bonyolult a dolog :)egy mechanikus szerkezetrol beszelunk amit egy villanymotor mozgat aminek van egy kapcsoloja ami jelzi,hogy mikor kapcsolhat ki,elofordul,hogy hibazik.
Oszi | 2008-01-12 12:38 AndreW77 részére
2:ennyire nem bonyolult a dolog :)egy mechanikus szerkezetrol beszelunk amit egy villanymotor mozgat aminek van egy kapcsoloja ami jelzi,hogy mikor kapcsolhat ki,elofordul,hogy hibazik.