2025. Augusztus 15. Péntek - Mária
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 Sport 2.0i
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
kobuki | 2008-01-16 23:34
Sziasztok, a következő jelenséget tapasztalom, nemigen tudom, hogy érdemes-e foglalkozni vele, esetleg nézessem meg szervizben?
Néha elég traktoros hangja van a motornak, nem túlzó, de határozottan hallható, főleg mostanában. Párszáz km-rel korábban szinte teljesen benzines, kerregésmentes hangja volt, ma este hazafelé menet is pl. Aztán megint elkezdett kicsit hangosabb lenni. A jól ismert dízeles "kerregés". Mitől lehet? Gyenge üzemanyag? Szennyeződés az üzemanyag útjában? Komolyabb probléma a nagynyomású szivattyú környékén? Mindjárt itt a 60-as szervize, esetleg szűrőcsere, beállítás? Ha kezdettől ilyen lett volna, valószínűleg nem izgatna, de hallottam "jobbnak is". Lehet, hogy túllihegem...?
Oszi | 2008-01-16 23:28 MAXi részére
erzesre semmitsem csinalnak :)minden ertek megvan hatarozva a gyarto altal.Ha arra volnal kivacsi,hogy a kotelezo szervizek tartamaznak-e szelephezag ellenorzest, allitast akkor arra a valsz igen.
MAXi | 2008-01-16 18:57 mazda-auto.hu részére
mazda-auto.hu,
A szelephézag ellenorzese futasteljesitmenyhez kapcsolt vagy csak ugy "erzesre" kell vegezni?
MAXi | 2008-01-16 17:31 Ricsi részére
Ricsi,
39e + AFA az alkatresz, s 1-2 ora munkadij! Nem a vilag a kocsi ertekehez kepest.
Gondolom egy fust alatt a szelephezagokat is ellenorizhetik.
Nem biztos, hogy szukseges nalad a szivattyu szelepenek csereke, csak a sajat tapasztalatomat irtam le.
Mazda-auto-ek nem fognak szuksegtelen dolgot raderoltetni: szoval erdemes Oket felkeresni!
MAXi | 2008-01-16 17:27 mazda-auto.hu részére
mazda-auto.hu,
mennyi ido, penz ennek a diagnosztizalasa, beallitasa?
mazda-auto.hu | 2008-01-16 14:56 nzss részére
Mondjuk itt! Alvázszám alapján tudunk rá válaszolni.
Ricsi | 2008-01-16 09:04 MAXi részére
Szia Maxi!
Igen, kis gázzal jó volt, de nagyobb gázra berángatott.Az alapjárat melegen jó, hidegen néha lejjebb megy, de nem áll le.
Eddig 1x csinálta, 1500km-t mentem azóta, nem csinálja.Viszont -15 foknál csattogva jár vagy 1-2 percig, szörnyű hangja van.Ez gondolom(remélem) a szelephézag.Azt vettem még észre, hogy kb.1300-as fordulatnál bizonytalan a járása egy kicsit,felette-alatta jó.A szivattyú javítás mennyibe került?Gondolom nem olcsó...
Meg fogom keresni Mazda-autót.
Köszi!
nzss | 2008-01-16 08:56
Bizonyos alvázszámú 6-osoknál ingyenes korrózió védelmet végez az MMH. Az enyém 2007 3. havi, de nem tudom beleesek e ebbe. Hol tudok érdeklődni erről?
MAXi | 2008-01-15 18:37 Ricsi részére
Ricsi,
akkor kis gazzal gyorsitaskor jol mukodott, intenziv gyarsitasnal rangatott? Az alapjaratod stbil, nem all le?
A rangatas nalam is jelen volt az alapjarati bizonytalankodassal egyutt, s a nagynyomasu szivattyu alkatreszenek csereje teljes megoldast hozott az osszes problemara. Azota -10 fokos reggeli inditaskor 30 mp elteltevel ugyanugy jar, mint melegen.
En voltam Miskolcrol mazda-auto-eknal, javaslom oket!
mazda-auto.hu | 2008-01-15 18:37 MAXi részére
A szelephézag nem megfelelő értéke okozhat zajosabb működést (nagyobb hézag), nehezebb indítást, teljesítmény-vesztést, fogyasztás növekedést (kisebb, vagy megszűnt hézag) 2. teljesítményvesztés, egyenetlen járás, füstölés, fogyasztás növekedés, rosszabb indíthatóság stb...