2025. November 3. Hétfő - Győző

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kopter | 2008-01-07 18:45 tranyos részére

Azt kérdezném, hogy hogy tudom bekepcsolni az állófűtést.

IanSnail | 2008-01-07 18:41 Oszi részére

Kösz. A biztosítékra azért gondoltam, mert ugye azon a szálon nagyobb teljesítmény lesz, legalább is wattban. Ha jól rémlik a párhuzamos kapcsolásnál az áramerősség összeadódik.

kopter | 2008-01-07 18:40 Oszi részére

Az a helyzet, hogy nekem melegen is csinálja. Kuplungra gondolnék. Azon belül is a kéttömegű lendkerékre. Szerinted?

Oszi | 2008-01-07 17:57 IanSnail részére

Megoldhato:) a masik forumon keresd Bpetya-t.kell egy darab foglalat nemi vezetek es egy ugyes kez hogy kifarag a foglalat helyet :)nem kell kulon biztositek ,mert ahonann at viszed mar van bitositva.

IanSnail | 2008-01-07 17:28

Üdv Mindenkinek!
T. Mazda-Autót kérdezném, ill. bárkit aki tud segíteni, hogy M6 sedanhoz megoldható-e, hogy a jobb oldalon hátul is legyen ködzáró fény. Mivel foncsor van benne, csak le van vakolva a vége. A bal oldali izzótól lehet-e vinni áramot, kell-e másik biztosíték, a foglalatot hogyan lehetne rögzíteni?

mazda-auto.hu | 2008-01-07 15:10

Egy próbát megér, de valószínű, hogy a szervíz marad.

tranyos | 2008-01-07 13:39 mazda-auto.hu részére

Fél éves sincs az akkumulátorom és indításnál sem érzem gyengének. Bár az utóbbi hidegekben elég sokat járattam az állófűtést és szinte csak városba mozogtam. Ha csak a fűtést kapcsolom be akkor fűt. Először csak a 2. program helyen volt a ventillátor, de most mind a 3 helyen az van nem pedig a láng. Ha rátöltök az akksira átvált magától vagy szervíz?

mazda-auto.hu | 2008-01-07 09:34 tranyos részére

A legyengült akkumulátor gyújtási hibákat idéz elő a kályha esetében. Utóbbi időben két autó esetében is ez volt a gond. Persze azért más is lehet.

mazda-auto.hu | 2008-01-07 09:29 Oszi részére

Így van. Köszi.

mazda-auto.hu | 2008-01-07 09:28 mazda-auto.hu részére

..és persze lehet más Mazda szervízbe vinni az autót. Semmit nem mondtak a DPF-ről egy hivatalos Mazda kereskedésben? Komolyan?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó