2025. Május 6. Kedd - Ivett

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-12-30 13:22 vargag00 részére

Azert nem talalod mert nincs is kep rola.Ez a megoldas csak es kizarolag az UJ 2008-as modelekbe lehet beszerelni tudtomal ,a gyari egyseg helyere.Ha adsz email cimet akkor elkuldom.

vargag00 | 2007-12-30 11:58 mazda-auto.hu részére

Sziasztok!

Előre is elnézést az értetlen hozzászolásért, pedig esküszöm végigolvastam az egész forumot, de nem emlékszem mi ez a Kenwoodos dolog amiről beszéltek.:)Leírnátok mégegyszer vagy legalább egy oldalszámot ahol megtalálom ezt?Köszönöm szépen!(Mentségemre szóljon, nagyon sok időbe telt míg az összes oldalt végigolvastam,több részletben történt és hát már nem emlékezhetek mindenre.) :) Jahh és BUÉK Mindenkinek!

mazda-auto.hu | 2007-12-27 12:33 Oszi részére

Csak annyit tudunk hozzátenni Oszi válaszához, hogy köszönjük :), illetve hogy a 2002-től Mazda6-hoz rendelhető egy lemezes, nem MP3-as CD modul, ami 55000,-Ft.

mazda-auto.hu | 2007-12-27 12:27 dana részére

Az ékszíjak hangja lehet a korábbi "vizesedésük" eredménye is (ez csak szíjcserével oldódik meg), de lehet, hogy nem fut vonalban a klíma szíjtárcsája, melyet a Mazda utólag stabilabb rögzítéssel orvosolt. A legegyszerűbbet hagytuk a végére, lehet, hogy laza a szíj és csak bemelegedve van meg a kellő tapadása. 2. A rezgő hang egy másik történet, hallani kell, majd orvosolni a dolgot.(van tippünk) 3. Gyorsulás: ezt szintén nehéz így megválaszolni, talán legjobb lenne egy másik autót kipróbálnod. Elképzelhető, hogy tömítetlenségi gondok vannak a szívó-nyomó rendszerben, de akár más valami is lehet.

mazda-auto.hu | 2007-12-27 12:20 pee részére

Köszönjük a reklámot! Persze mindenki másnak is!. Rajtunk nem fog múlni. Már felvettem a kapcsolatot a "Kenwood"-dal, hogy mire az első autók érkeznek, tisztázódjanak a fönti kijelzővel és a CF-Net-tel kapcsolatos kérdéseim is.

dana | 2007-12-25 22:43

Még az előző autóhoz lenne kérdés. Hogy egy ilyen 136LE-s 5 ajtós GT Mazda hogy gyorsul? Nekem alap fordulattól 2000-ig egyenletes, majd 2000-3000 között kicsit jobban gyorsul, majd 3000-től 4000-4500-ig meglódul mintha hátbaverték volna. Nem kellene már 2000-től jól húznia???

Köszönöm a válaszokat!!!

dana | 2007-12-25 22:40

Jaj lemaradt: Diesel 136LE..

dana | 2007-12-25 22:31

Nekem lenne egy olyan kérdésem hogy hidegen, alapjáraton egy súroló ütemes hang hallatszik a szíjak felől. Ha elindulok akkor ez a fordulatszámmal gyorsul (az ütem). Viszont ha bemelegszik a motor akkor már nincs ez a zaj.

Másik hogy mikor hazaérek, kiszállok az autóbol kaput nyitni, akkor a motortérből egy rezgő magas hang hallatszik rövid ideig, majd megszűnik. Néha visszatér.

pee | 2007-12-25 17:29

Mazda-autó!

Olyan sikere van az utólag beépíthető Kenwoodnak, hogy eddig 4 embernek kellett külön is elküldenem a tőletek kapott anyagot. Ugyanis mindenki ilyet akar... :)))
Számíthattok egy pár új megrendelésre :))

Oszi | 2007-12-25 13:25 pee részére

Koszonom szepen es neked is boldog karacsont kivanok meg persze sok kellemes zoom-zoom percet,orat majd az uj 6-osodhoz. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó