2025. Május 6. Kedd - Ivett

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Quni | 2007-12-19 13:13 zexel részére

Köszönöm a segítséget, ma délután meglátogatom a mazda szervizt, kíváncsian várom ott mit fognak előadni, remélem a szokot módon korrekten megcsinálják közben meg majd faggatom őket. Pénteken meg próba BP-re kirándulással.

Quni | 2007-12-19 13:12 zexel részére

Köszönöm a segítséget, ma délután meglátogatom a mazda szervizt, kíváncsian várom ott mit fognak előadni, remélem a szokot módon korrekten megcsinálják közben meg majd faggatom őket. Pénteken meg próba BP-re kirándulással.

zexel | 2007-12-19 12:56 blac részére

blac hidd el tom mit beszélek,ha szerelő kell féláron akkor irj a zexel@freemail.hu emailcímre lehet hogy van itt még egy két okosság ami érdekelne.

Oszi | 2007-12-19 11:27 zexel részére

Amit a mazda ad mostanaban az annyira suro es ragados hogy ha bekenik vele akkor tobbet nem lesz vele gond.nekem most miota bekentek nincs is vele gond(valamikor nyaron csinlatak a kormanymu javitas utan).Ha jol emlekszem akkor kb 6000Ft a zsirzas.

blac | 2007-12-19 11:06 zexel részére

Köszi, de nekem pont nem induláskor van vele problémám, hanem egy 3-4 percel elindulás után kezdődik.
És egyébként tudsz valami korrekt szerelőt aki meg tudja csinálni? GOndolom saját kezűleg nem megy?

zexel | 2007-12-19 10:15 Quni részére

Szia Quni a kormányoszlopodat valami keményebb állagu zsirral próbáld meg javítatni ami végett 5000km után nem kell ujrakenni?de ha végleges megoldást akarsz akkor a gumiport javaslom a zsír hozzáadásához ez egy örök megoldás,és nem kell minden szervíznél szétszedni az oszlopot ami azt is eredményezheti hogy egy kezdő szerelő szétszakitja a spirált a kormány mögött,ami aztán nem olcsó dolog:)és mivel a légzsákkal van összeköttetésbe nehogy komolyabb probléma merüljön fel egy szimpla kopogásnál.

zexel | 2007-12-19 09:59 blac részére

Szia blac járt már a kezeim közöttb ilyen beteg és a probléma forrása nagyon egyszerü,a pillangószeleped van leragadva a sok szennyeződéstől(korom)ezt általában szét kell szedni és kivül belűl ki kell alaposan tisztítani alcohollal,és ilyenkor télen mikor az autót üzemmeleg állapotában lerakod a pillangószeleped alaphelyzetben a melegtől fellágyult kátrányos masszában áll meg és mikor visszahül majdnem rugdosni kell a gázpedált hogy a pillangószelep ismét felszabaduljon.

blac | 2007-12-19 08:05

Sziasztok!
Lenne egy nagy problémám. Van egy 2004. évjáratú Mazda6 1.8 benzines.
Reggel amikor elindulok a garázsból minden rendben a gázpedállal, amikor a fűtés kezd meleget fújni (egy 3-4 perc) a gázpedál a (seb.váltásokkor veszem észre) vissza engedések után alig tudok újra gázt adni annyira ragad. Beragadni nem szokott, csak a felengedések után kell komoly erővel nyomni , hogy újra tudjak gázt adni. És amikor teljesen átmelegedett a kocsi kb. egy 15-20 perc múlva akkor majdnem teljesen megszűnik ez a jelenség. Csak azért gondoltam a fűtéssel van kapcsolatban mert nyáron nem csinálta.
Mi lehet a hibája??

Quni | 2007-12-18 22:07 Oszi részére

Mazda Nippon Győr, ők itt a hivatalos mazda szerviz eddig oda hordtam a kötelező szervizekre meg garanciális javításra, amúgy rendesnek tűnnek válaszolnak a kérdéseimre és ott lehetek a szervizben is az autó mellett.

Oszi | 2007-12-18 16:34 Quni részére

Nippon szervizenek???miert esel neki?Ha nem mazda szervizbe mesz ezzel a jelenseggel akkor ok ezt nem tudjak orvosolni,mert nem tudnak rola es specialis zsirjuk sincs.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó