2025. November 4. Kedd - Károly

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


blac | 2007-12-19 08:05

Sziasztok!
Lenne egy nagy problémám. Van egy 2004. évjáratú Mazda6 1.8 benzines.
Reggel amikor elindulok a garázsból minden rendben a gázpedállal, amikor a fűtés kezd meleget fújni (egy 3-4 perc) a gázpedál a (seb.váltásokkor veszem észre) vissza engedések után alig tudok újra gázt adni annyira ragad. Beragadni nem szokott, csak a felengedések után kell komoly erővel nyomni , hogy újra tudjak gázt adni. És amikor teljesen átmelegedett a kocsi kb. egy 15-20 perc múlva akkor majdnem teljesen megszűnik ez a jelenség. Csak azért gondoltam a fűtéssel van kapcsolatban mert nyáron nem csinálta.
Mi lehet a hibája??

Quni | 2007-12-18 22:07 Oszi részére

Mazda Nippon Győr, ők itt a hivatalos mazda szerviz eddig oda hordtam a kötelező szervizekre meg garanciális javításra, amúgy rendesnek tűnnek válaszolnak a kérdéseimre és ott lehetek a szervizben is az autó mellett.

Oszi | 2007-12-18 16:34 Quni részére

Nippon szervizenek???miert esel neki?Ha nem mazda szervizbe mesz ezzel a jelenseggel akkor ok ezt nem tudjak orvosolni,mert nem tudnak rola es specialis zsirjuk sincs.

Quni | 2007-12-18 13:39

Már régóta hallgatom, de egyre zavaróbb, remélem tényleg megúszom egy zsírzással, de ha komolyabb a probléma akkor azt hiszem a kicsit nekiesem a Nippon szervizének., köszönöm mégegyszer

Quni | 2007-12-18 13:39

Már régóta hallgatom, de egyre zavaróbb, remélem tényleg megúszom egy zsírzással, de ha komolyabb a probléma akkor azt hiszem a kicsit nekiesem a Nippon szervizének., köszönöm mégegyszer

Oszi | 2007-12-18 11:09 Quni részére

Szerintem kibirja a kovetkezo szervizig,ha azt mondod hogy nem sokara megtortenik.Ha nincs bezsirozva SPECIALISAN erre a hibara kitalalt zsirral akkor a sima zsir semmit sem er ugy kb 1het utan.szerintem zsir nelkul egyre inkabb fokozodni fog a dolog.

Quni | 2007-12-18 10:43

Köszönöm a segítséget valami hasonlóra gondolok, mert nem féltengely és nem is futómű szerintem, de abból hogy nem zsírozták be lehet valami baja is az autónak? most lesz 80000-es szerviz addig talán kibírja bár 60000-es szervizen kértem nézzék át az autót mert hallottam fórumokon a kormánymű zsírhiányáról. szerintem akkor a kötelezőn kívül nem csináltak vele semmit, egyébként tetszik az autó meg jó is

Oszi | 2007-12-17 23:23 mazda-auto.hu részére

A Bp-i szervizek meg a mai napig sem tudnak semmit a zsirzason kivul es mindig bamulnak bamban hogy mit akarok en allitani a kormanyoszlopon :) mikor utoljara kertem kormanyoszlop zsirzast es feszitest akkor csinaltak egy zsirzast es 1 futomu feszitest(szilenteket fellazit es kormany kiteker ,auto leenged es ebben az allasban szilentek visszahuz)

mazda-auto.hu | 2007-12-17 16:44 Quni részére

Valószínűleg az Oszi által említett kormányoszlop zsírzásra-állításra van szükség.

Oszi | 2007-12-17 15:49 Quni részére

Ezt szerintem igy behatarolni lehetetlen,sokminden lehet pl:feltengely bar ez inkabb kattog,kormanyoszlop ami egy zsirzassal megoldhato es ez a kormanyon is erezheto,stb. szerintem látogas meg egy szervizt és ott az autot felemelve,kiprobalva konyen beazonisithato.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó