2025. Augusztus 15. Péntek - Mária

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-12-20 22:32

Az index mazda 6-os topikjaba is betennem a helyedben persze az MMH felhivasaval egyut.

Oszi | 2007-12-20 22:24 IanSnail részére

En ilyenkor szoktam felhivni a MAZDA MOTOR HUNGARY Kft-t.Nem art ha ok is tudnak az ilyen dolgokrol,szerintem ok sem szeretik az ilyen dolgokat.Ha nem lennel messze Mazda-auto-ektol javasolnek egy kirandulast hozzajuk :)naluk ilyennel nem talakoznal.Hidd el megerne meglatogatni oket. :)Legalabbis nekem megerte leautozni hozzajuk Bp-rol.

IanSnail | 2007-12-20 21:16

Üdv mindenkinek!
Ma első alkalommal voltam szervizben. (M6 CD143-asom van) Nem nagy gonddal látogattam el, de mint kiderült a szerviznek sikerült gondot okozni. Előzményként annyit, hogy az állóhelyzeti fűtés kipufogó füstje amikor állok elég gyakran beszivárgott az utastérbe. Ezt bő 1 hete jeleztem a szervizben (szolnoki Zakar), és mára kaptam időpontot, hogy meghosszabítsák a kipufogóját a vebastonak. Bár az időpont egyeztetés sem volt egyszerű mutatvány, mert először azt mondták telítve vannak, majd végül egy teljesen üres előjegyzési naptárt vett elő a munkafelvevő.
Tehát ma a megbeszélt időre vittem a járgányt. Természetesen közölték, hogy ügyfél nem tartózkodhat a műhelyben. Erre azt válaszoltam, akkor átvinném inkább a ceglédi márkaszervizbe, (ami a központja Zakarnak). Maradhattam. A szerelő felemelte a csápossal, majd bőszen bontani kezdte az autó bal elejét alul. Gyanús volt mert a vebasto a tűzfal jobb oldalára a blokk mögé van szerelve. Mondtam is neki, mire kicsit elbizonytalanodott. Hívta a társát aki elmagyarázta neki mit is kéne csinálni. Mire megtalálták a kipufogó végét 1 óra telt el. Törelmesen vártam a fejleményeket. Erre megkérdezték, hogy hol van az anyag amit beépítenek, megvettem-e. Közöltem, hogy az előjegyzésben garanciális javítást ígért a szerviz vezető. Szerviz vezető jön, és már 3 szervizes tanakodik, hogy mi legyen. Kitalálták, hogy egy szövetbetétes gumicsövet kell a kipufogó végére erősíteni, mert flexi fémcső nincs nekik.
Itt vesztettem el a türelmem. Nem tudom mennyi a kipufogó hőmérséklete, de nem szívesen gyújtanám magamra a kocsit egy slag miatt.
Otthagytam őket, de még kifelé menet összefutottam a munkafelvevővel, aki kedélyesen megkérdezte, hogy sikerült-e orvosolni a gondot. Nem köptem le, nem ütöttem meg. De levontam a konklúziót. Csak azt nem értem, hogy miért kell lejáratni egy megbízható márkát. Hiszen egy jó szerviz eltartja a szalont is.
Tehát ha szét akarjátok bontatni a kocsitokat feleslegesen, és több órát akartok a semmiért várni, bátran ajánlom a szolnoki Zakart. Nem bántani, lejáratni akartam őket, de remélem mások is olvassák e fórumot.
Elnézést ha kicsit terjengősre sikeredett a hozzászólásom, de nagyon kikívánkozott.

tranyos | 2007-12-20 15:30

Meg van, köszönöm! Majd figyelem a a felszereltséget is!

mazda-auto.hu | 2007-12-20 15:12 mazda-auto.hu részére

A folyamatos "adatfeltöltés" miatt egyelőre nem biztos, hogy mindig láthatóak az árak.

mazda-auto.hu | 2007-12-20 15:06 AndreW77 részére

28W Radiant Ebony Mica. :)

mazda-auto.hu | 2007-12-20 15:05 tranyos részére

A kombi dízeleknek legalább már az árát feltettük, a felszereltséget folyamatosan pótoljuk. Innen jobbra az új Mazda6-ra (fehér) kattintva, majd a felszereltség árra, megtalálod.

AndreW77 | 2007-12-20 12:18 tranyos részére

Ja, hasonló a fehér is. Még száraz úton is összekoszolja magát 10km-en belül...
Én egy fekete új Mazda6-osban ültem, a színe nagyon tetszett. Nem emlékszem már a fantázianevére a színnek, de bizonyos szögből egészen sötét bordónak látszott. Na, az jól nézett ki...

tranyos | 2007-12-20 12:09

Nekem is fekete van, de én ki sem hozom a mosóból:))) Ebbe a típusba más színt el sem tudnék képzelni magam alatt, viszont az új feketében nem jön be. Bár még élőben nem láttam, de amúgy szeritem gyönyörű az új 6-os.Szívesen lecserélném a mostanira és már nagyon kíváncsi vagyok az kombi dízel árára!

Oszi | 2007-12-20 10:59 AndreW77 részére

Hat meg a fekete milyen kenyes :)lemosatom az autot es mire kijovok a mosobol mar mehetnek is vissza :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó