2025. Augusztus 15. Péntek - Mária
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-01-04 11:38 Tibor részére
Munkadíj: 12960,-Ft, MES:6000,-, zöldkártya:1125+8100,-, olajszűrő:3510,-, levegőszűrő: 7665,-Ft, pollen: 9077,-Ft, Motorolaj: 6390,-/liter . A kályha kipufogó csövén lehet hosszabbítani.
p5226 | 2008-01-04 11:30
Lekérdezték a hibát a világító kis sárga auto logo kapcsán, és a jelenséget a kormányszög szenzor okozza, amit szervizesek javaslatára figyelmen kívül hagyok. Törölték a hibát a rendszerből, azóta nbem világít, viszont hál istennek tavasszal vihetem kormánymű felújításra mivel kopogást vettek észre a kormányműből...+4db silent csere...
Oszi | 2008-01-03 21:25 dana részére
Igen,koszonom szepen :)
dana | 2008-01-03 20:14
Akkor ezek szerib a visszajelzővel kapcsolatosan jó tipp volt a levegőmennyíség mérő hibája.....
Tibor | 2008-01-03 19:49
Mazda-autó !
Időnként az előmelegítő füstje bejön az autóba. A facelift-esek kályhacsövét is lehet hosszabbítani vagy ezen már módosítottak ? Mennyibe kerül a 2. éves szervíz+zöld kártya+MES kártya ? (DPF-es, 19000 km)
mazda-auto.hu | 2008-01-03 14:49 Oszi részére
Szuper! Köszönjük az infót.
Oszi | 2008-01-03 14:16 mazda-auto.hu részére
Legmennyiseg mero volt a hibas,kitisztitottak es most jo.
mazda-auto.hu | 2008-01-03 08:22 tranyos részére
dana pontosan leírta, miről van szó. A lámpa villogása a rendszer beavatkozását jelzi, állandó világítása pedig annak működés képtelenségét.(Éppen fordítva, mint pl. a DPF lámpa.) A DSC működésképtelensége viszont lehet időszakos is. Ha újra elalszik a lámpa, akkor készenléti helyzetbe visszaállt a rendszer és megszűnt a hiba.
tranyos | 2008-01-03 05:45
Kihasználva a téli örömök adta lehetőségeket, csúszkáltam egy kicsit a Mazdával. Addig-addig míg nekem is kigyulladt a sárga lámpácska, de egy idő után elaludt.
dana | 2008-01-03 02:52
Nekem annyi a tudomásom a féknyomos sárga autóról hogy az egyben a kipörgésgátló, és a menetstabilizátor TSC jele is. Ha villog akkor működésbe lép, tehát vagy megpördül valamelyik kerék vagy nem a kormány ívén megy az autó. De ezenkívül nagyon sok hiba miatt is viágíthat, pl. levegőmennyíségmérő hibája, szakadása, főleg ha az Engine lámpával együtt. De ezen kívűl elég sok minden mivel nagyon sokmindent figyel a TSC. De ez csak tipp.