2025. November 3. Hétfő - Győző

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-01-04 11:38 Tibor részére

Munkadíj: 12960,-Ft, MES:6000,-, zöldkártya:1125+8100,-, olajszűrő:3510,-, levegőszűrő: 7665,-Ft, pollen: 9077,-Ft, Motorolaj: 6390,-/liter . A kályha kipufogó csövén lehet hosszabbítani.

p5226 | 2008-01-04 11:30

Lekérdezték a hibát a világító kis sárga auto logo kapcsán, és a jelenséget a kormányszög szenzor okozza, amit szervizesek javaslatára figyelmen kívül hagyok. Törölték a hibát a rendszerből, azóta nbem világít, viszont hál istennek tavasszal vihetem kormánymű felújításra mivel kopogást vettek észre a kormányműből...+4db silent csere...

Oszi | 2008-01-03 21:25 dana részére

Igen,koszonom szepen :)

dana | 2008-01-03 20:14

Akkor ezek szerib a visszajelzővel kapcsolatosan jó tipp volt a levegőmennyíség mérő hibája.....

Tibor | 2008-01-03 19:49

Mazda-autó !
Időnként az előmelegítő füstje bejön az autóba. A facelift-esek kályhacsövét is lehet hosszabbítani vagy ezen már módosítottak ? Mennyibe kerül a 2. éves szervíz+zöld kártya+MES kártya ? (DPF-es, 19000 km)

mazda-auto.hu | 2008-01-03 14:49 Oszi részére

Szuper! Köszönjük az infót.

Oszi | 2008-01-03 14:16 mazda-auto.hu részére

Legmennyiseg mero volt a hibas,kitisztitottak es most jo.

mazda-auto.hu | 2008-01-03 08:22 tranyos részére

dana pontosan leírta, miről van szó. A lámpa villogása a rendszer beavatkozását jelzi, állandó világítása pedig annak működés képtelenségét.(Éppen fordítva, mint pl. a DPF lámpa.) A DSC működésképtelensége viszont lehet időszakos is. Ha újra elalszik a lámpa, akkor készenléti helyzetbe visszaállt a rendszer és megszűnt a hiba.

tranyos | 2008-01-03 05:45

Kihasználva a téli örömök adta lehetőségeket, csúszkáltam egy kicsit a Mazdával. Addig-addig míg nekem is kigyulladt a sárga lámpácska, de egy idő után elaludt.

dana | 2008-01-03 02:52

Nekem annyi a tudomásom a féknyomos sárga autóról hogy az egyben a kipörgésgátló, és a menetstabilizátor TSC jele is. Ha villog akkor működésbe lép, tehát vagy megpördül valamelyik kerék vagy nem a kormány ívén megy az autó. De ezenkívül nagyon sok hiba miatt is viágíthat, pl. levegőmennyíségmérő hibája, szakadása, főleg ha az Engine lámpával együtt. De ezen kívűl elég sok minden mivel nagyon sokmindent figyel a TSC. De ez csak tipp.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó