2025. November 2. - Achilles

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tibor | 2008-01-24 10:27

Az éves kötelező szervíz alkalmával nem töltötték ki és nem bélyegezték le a karosszéria átvizsgálása rovatot. Ez okozhat-e a későbbiekben problémát, kell-e pótoltatni, ill. kell-e kérni külön a szervízelésnél az átvizsgálást? (nem Expanziónál)

Oszi | 2008-01-24 10:15 vargap részére

Most mar javithato a magasnyomasu szivatyu kb 60eFt-bol.Komoly megbontasok eseten is ugyan ugy ossze lehet rakni az autott mint elotte volt,azok a szerelok akik hozzanyulnak a markaszervizben az esetek donto tobbsegeben ertenek hozza es tudjak hogy minek hol van a helye.Ha az auto most rendesen uzemel es nem hallasz semmi furcsa zajt belolle akkor en nem biztos ,hogy felnek a megvasarlasto,de mivel nem az en penzem rol van szo ezert csak te tudsz donteni.

vargap | 2008-01-24 09:17

Üdv Mindenkinek!

Mazda 6 vásárlását tervezem. A kiszemelt példány 2004-es (120hp)évjáratú. A tulaj elmondása alapján (becsületére váljék, hogy közölte) garanciában cseréltek kuplung szettet, nyomcsapágy hibva miatt pár hónapos korában. Valamint a garancia lejárta előtt megadta magát a magasnyomású szivattyú, amit szintén cseréltek.

A szivattyúról mint típushibáról olvastam már. A kérdésen az lenne, hogy ugyanaz a "minőség" kerül bele garanciális javításnál vagy már egy gyerekbetegségeitől mentes új alkatrésszel helyettesítik.

Csodálkozom ezeken a hibákon, hiszen eddig a 6-os Mazda legendás megbízhatóságáról és jó minőségéről hallottam minden fórumon.

Szvsz a kuplung és szivattyú cseréhez eléggé meg kellett bontani az autót, nem okozhat-e ez további problémákat.

Egyébként az autóban 60ekm van, a tulaj (nem kereskedő) elmondása szerint garantált a km állás.

Ezek hallatán tanácstalanná váltam, mi tévő legyek?

Válaszokat előre is köszönöm:

Péter

mazda-auto.hu | 2008-01-24 08:11 Tibor részére

Amennyiben az évenkénti karoszéria-átvizsgálás megtörtént, illetve van szervízkönyv, akkor egyértelműen ezen az autón is esedékes az ingyenes védelem.

mazda-auto.hu | 2008-01-24 08:08 zexel részére

Nincs különbség a két kivitel turbó feltöltője között.

Oszi | 2008-01-23 18:27 zexel részére

tudtomal nem ugyan az a turbo van a 120 es 136le dizeleken.de lehet ,hogy tevedek.

Tibor | 2008-01-23 17:56

Milyen alvázszámú autóknál végeztet a MMH ingyenes alvázvédelmet?
Az enyém alvázszáma: JMZGG14R661R661639097

zexel | 2008-01-23 17:39

Nem hiszem hogy a turbon változtattak volna, de ha igen kérdezzük meg a szakértöt, a cikkszáma RF5C-13-700

zexel | 2008-01-23 17:35

mazda 6 gg 2002

Oszi | 2008-01-23 17:32 zexel részére

120 vagy 136Le dizelhez van a turbo???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó