2025. November 2. - Achilles
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó










Tibor | 2008-01-24 10:27
Az éves kötelező szervíz alkalmával nem töltötték ki és nem bélyegezték le a karosszéria átvizsgálása rovatot. Ez okozhat-e a későbbiekben problémát, kell-e pótoltatni, ill. kell-e kérni külön a szervízelésnél az átvizsgálást? (nem Expanziónál)
Oszi | 2008-01-24 10:15 vargap részére
Most mar javithato a magasnyomasu szivatyu kb 60eFt-bol.Komoly megbontasok eseten is ugyan ugy ossze lehet rakni az autott mint elotte volt,azok a szerelok akik hozzanyulnak a markaszervizben az esetek donto tobbsegeben ertenek hozza es tudjak hogy minek hol van a helye.Ha az auto most rendesen uzemel es nem hallasz semmi furcsa zajt belolle akkor en nem biztos ,hogy felnek a megvasarlasto,de mivel nem az en penzem rol van szo ezert csak te tudsz donteni.
vargap | 2008-01-24 09:17
Üdv Mindenkinek!
Mazda 6 vásárlását tervezem. A kiszemelt példány 2004-es (120hp)évjáratú. A tulaj elmondása alapján (becsületére váljék, hogy közölte) garanciában cseréltek kuplung szettet, nyomcsapágy hibva miatt pár hónapos korában. Valamint a garancia lejárta előtt megadta magát a magasnyomású szivattyú, amit szintén cseréltek.
A szivattyúról mint típushibáról olvastam már. A kérdésen az lenne, hogy ugyanaz a "minőség" kerül bele garanciális javításnál vagy már egy gyerekbetegségeitől mentes új alkatrésszel helyettesítik.
Csodálkozom ezeken a hibákon, hiszen eddig a 6-os Mazda legendás megbízhatóságáról és jó minőségéről hallottam minden fórumon.
Szvsz a kuplung és szivattyú cseréhez eléggé meg kellett bontani az autót, nem okozhat-e ez további problémákat.
Egyébként az autóban 60ekm van, a tulaj (nem kereskedő) elmondása szerint garantált a km állás.
Ezek hallatán tanácstalanná váltam, mi tévő legyek?
Válaszokat előre is köszönöm:
Péter
mazda-auto.hu | 2008-01-24 08:11 Tibor részére
Amennyiben az évenkénti karoszéria-átvizsgálás megtörtént, illetve van szervízkönyv, akkor egyértelműen ezen az autón is esedékes az ingyenes védelem.
mazda-auto.hu | 2008-01-24 08:08 zexel részére
Nincs különbség a két kivitel turbó feltöltője között.
Oszi | 2008-01-23 18:27 zexel részére
tudtomal nem ugyan az a turbo van a 120 es 136le dizeleken.de lehet ,hogy tevedek.
Tibor | 2008-01-23 17:56
Milyen alvázszámú autóknál végeztet a MMH ingyenes alvázvédelmet?
Az enyém alvázszáma: JMZGG14R661R661639097
zexel | 2008-01-23 17:39
Nem hiszem hogy a turbon változtattak volna, de ha igen kérdezzük meg a szakértöt, a cikkszáma RF5C-13-700
zexel | 2008-01-23 17:35
mazda 6 gg 2002
Oszi | 2008-01-23 17:32 zexel részére
120 vagy 136Le dizelhez van a turbo???