2025. Október 31. Péntek - Farkas
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda logó történelem.
                  Különleges Mazda5 kivitelek Japánban.
                  Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Lamborghini Countach QV 1985-1988.
        
        
        Több autó
      
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









mazda-auto.hu | 2008-02-12 08:29 Oszi részére
1.Az első szériás dízel Hatosok esetében nem kell levágni a csővégből. A DPF-eseknél viszont enyhén lefelé áll a cső és emiatt a krómvéget felszerelve szűkűl a keresztmetszet. 2. Kiviteltől függően max 0,88 liter kell a rendszerbe, míg más kiviteleknél 0,8 liter. Elképzelhető, hogy az adott autóra is érvényes a szervócső csere visszahívás és még nem esett át rajta.
Oszi | 2008-02-11 23:42
Mazda-auto:Mennyi olaj van a szervo rendszerben es mennyi a min es max kozti mennyiseg?Ja es milyen olajat javasoltok?(szinten a masik forumrol szarmazik a kerdes)Uriembernek hangos a szervoja es a minimum alatt van a szint 3mm-el.Javasoltam neki a feltoltest,de nagyon szkeptikus az uriember :)))
Oszi | 2008-02-11 20:36 mazda-auto.hu részére
nincs levagva,viszont hang csak akkor van ha kelloen meleg a kipufogo vegig es akkor is csak ha nagy gazzal kozlekedem.nehez megfogalmazni,hogy milyen ,de megprobalom :) fujos,suvitos nem olyan mint mikor a turbo futyul.Mirainal azt mondtak,hogy mar talalkoztak ilyennel es altalaban 60000km utan jon elo es volt amikor komplet kipufot csereltek ez miatt ,de idovel megint csinalta.
mazda-auto.hu | 2008-02-11 16:33 Oszi részére
A 2002-2005-ig Mazda6 dízel széria esetében nem kellett levágni a csővégből, hiszen ott még az utólagos krómvég is lefelé "nézett".
mazda-auto.hu | 2008-02-11 16:30
A kipufogóvég felszerelése előtt az eredeti dobvégből le kell vágni, különben az általad leírt eredmény születik.
Oszi | 2008-02-11 16:30 Szepi részére
nekem a 136Le-osnek van furi hangja ami nekem kifejezetten tetszik :)
ha nincs szukseged a kipufogo vegre akkor ha nem tul dragan adnad lehet ,hogy igenyt tartanek ra :)
Szepi | 2008-02-11 16:24
Sziasztok! Olyan gondom van hogy az autóhoz vásárolt kipufogóvéget felrakva az autó (143 CDH) hangja erőteljes gyorsításkor egy sufnituningos lyukas kipufogós ladához hasonlatos. Annyira zavaró hogy már le is szedtem. Más találkozott ezzel a gonddal? Nyilván leszűkíti a kipufogó végét, de azt gondoltam egy gyári kiegészítőnél vigyáznak az ilyesmire.
mazda-auto.hu | 2008-02-11 14:44 Oszi részére
1. Egyáltalán nem baj, hogy átollóztad, sőt! 2. Egy idő után kidolgozza magából a rendszer a levegőt.
Oszi | 2008-02-11 13:00
es ha szivargas van a rendszerben es ujra levegos lesz akkor azt az utantoltes utan ertelemszeruen kidolgozza magabol ha megszunik a szivagas?
Oszi | 2008-02-11 12:59 mazda-auto.hu részére
koszi es remelem nem baj,hogy atolloztam a masik forumra,mert eppen errol folyik egy beszelgetes.