2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-02-12 08:29 Oszi részére

1.Az első szériás dízel Hatosok esetében nem kell levágni a csővégből. A DPF-eseknél viszont enyhén lefelé áll a cső és emiatt a krómvéget felszerelve szűkűl a keresztmetszet. 2. Kiviteltől függően max 0,88 liter kell a rendszerbe, míg más kiviteleknél 0,8 liter. Elképzelhető, hogy az adott autóra is érvényes a szervócső csere visszahívás és még nem esett át rajta.

Oszi | 2008-02-11 23:42

Mazda-auto:Mennyi olaj van a szervo rendszerben es mennyi a min es max kozti mennyiseg?Ja es milyen olajat javasoltok?(szinten a masik forumrol szarmazik a kerdes)Uriembernek hangos a szervoja es a minimum alatt van a szint 3mm-el.Javasoltam neki a feltoltest,de nagyon szkeptikus az uriember :)))

Oszi | 2008-02-11 20:36 mazda-auto.hu részére

nincs levagva,viszont hang csak akkor van ha kelloen meleg a kipufogo vegig es akkor is csak ha nagy gazzal kozlekedem.nehez megfogalmazni,hogy milyen ,de megprobalom :) fujos,suvitos nem olyan mint mikor a turbo futyul.Mirainal azt mondtak,hogy mar talalkoztak ilyennel es altalaban 60000km utan jon elo es volt amikor komplet kipufot csereltek ez miatt ,de idovel megint csinalta.

mazda-auto.hu | 2008-02-11 16:33 Oszi részére

A 2002-2005-ig Mazda6 dízel széria esetében nem kellett levágni a csővégből, hiszen ott még az utólagos krómvég is lefelé "nézett".

mazda-auto.hu | 2008-02-11 16:30

A kipufogóvég felszerelése előtt az eredeti dobvégből le kell vágni, különben az általad leírt eredmény születik.

Oszi | 2008-02-11 16:30 Szepi részére

nekem a 136Le-osnek van furi hangja ami nekem kifejezetten tetszik :)
ha nincs szukseged a kipufogo vegre akkor ha nem tul dragan adnad lehet ,hogy igenyt tartanek ra :)

Szepi | 2008-02-11 16:24

Sziasztok! Olyan gondom van hogy az autóhoz vásárolt kipufogóvéget felrakva az autó (143 CDH) hangja erőteljes gyorsításkor egy sufnituningos lyukas kipufogós ladához hasonlatos. Annyira zavaró hogy már le is szedtem. Más találkozott ezzel a gonddal? Nyilván leszűkíti a kipufogó végét, de azt gondoltam egy gyári kiegészítőnél vigyáznak az ilyesmire.

mazda-auto.hu | 2008-02-11 14:44 Oszi részére

1. Egyáltalán nem baj, hogy átollóztad, sőt! 2. Egy idő után kidolgozza magából a rendszer a levegőt.

Oszi | 2008-02-11 13:00

es ha szivargas van a rendszerben es ujra levegos lesz akkor azt az utantoltes utan ertelemszeruen kidolgozza magabol ha megszunik a szivagas?

Oszi | 2008-02-11 12:59 mazda-auto.hu részére

koszi es remelem nem baj,hogy atolloztam a masik forumra,mert eppen errol folyik egy beszelgetes.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó