2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cichlid | 2008-02-17 20:24

Kedves Mazdauto.hu, köszönöm a választ, valóban végiggondolva elfogadom az érvet. Valóban több hátulütője lehet a dolognak. Azonban az saját tapsztalat is, hogy márkaszervizek csak pecsételik a szervizeket, aztán előkerülnek a zaccos olajak, ki nem cserélt pollenszűrők, olajszűrők stb. Párom autószervízben dolgozik és rendszeresen vannak csodálkozó ügyfelek akik abban a hitben éltek, hogy az ő kocsijuk "épp most volt kötelező szervízen" aztán a pecséten kívül mást nem kaptak a pénzükért.
De ez nem ide tartozik, csak, hogy azért van alapja, ha az ember nem feltétlen a jóhiszeműséget feltételezi a márkaszervizekről.

üdvözlettel
cichlid

mazda-auto.hu | 2008-02-17 09:19 cichlid részére

1.Mindenféle álszenteskedés nélkül mondjuk, hogy fantazmagorikus az általad leírt elképzelés. Nem tartjuk valószínűnek, hogy valakinek megérné - a következményekkel együtt -, hogy ilyen alkatrész cseréket végezzen. Ráadásul a munkadíj, a tömítések stb.., tehát a megkerülhetetlen dolgok is mind-mind pénzbe kerülnek. Az esetleges jogi következményekről nem is beszélve. A Népítélet tényleg sok tanulsággal jár, de azért sok esetben jó lenne meghallgatni a másik felet is. 2. Lehetőleg mo-i legyen az autó, illetve legyen nyoma az esetleges korábbi karbantartásoknak. 3. Van iPod adapterünk 50e Ft körül, de a számok között ezután sem lehet variálni a kormányról, hiszen ahhoz nincs meg az eszköz.

cichlid | 2008-02-16 21:40

egy kicsit más:
IPOD fan vagyok és az lenne a kérdésem a 2002-es évjáratú 6-osokba be lehet e ugy tenni az IPOD-ot, hogy a kijelzőre kitegye a számcímeket és lehessen kormányról navigálni az IPOD zenéi között?

köszönettel
cichlid

cichlid | 2008-02-16 21:37

Kedves Mazda-auto.hu
Most tervezek egy Mazda 6-ot vásárolni és a kb 2002-2003-as évjáratra futja a büdzséből ami nem lenne gond DE teljesen elbizonytalanodtam mit tegyek: Márkakereskedésből vegyem e, vagy egyszerű kereskedőtől.
Hallottam ezt azt és nem vet éppen jó fényt a márkaszervizekre/kereskedésekre. (jelenlévők mindíg kivételek :))
Szóval mi van akkor ha valaki lead egy kocsit a márkakereskedésben, mondjuk még jó is. Azonban éppen betolnak egy hasonlót valami komolyabb hibával, aminek az alkatrészköltsége mondjuk 218 000 + áfa. Ugye adja magát a dolog. Egyik kocsiból a jó cucc kiszerel, másikból a rossz kicsit megbuherálva beszerel. Ügyfélnek 218 lepedő +fa kiszámláz és mindenki boldog. Kivétel én aki megveszem a kocsit majd egy hónap múlva hozom vissza és fiezetm a hülyék adóját ugye.

Mert ugye hall ezt azt az ember. Érdekes jelenség pl. a totalcar.hu népítéletében olvasható balszerencsés vásárló, akinek a mazda 6-osában "véletlenül" csak többszázezer forintos alkatrészek hibásodnak meg rövid időn belül a vásárlást követően.

Szóval erről mi a vélemény. Ha egyáltalán várhatok, nem a mundér becsületét védő választ.

Végigolvastam az eddigi hozzászólásaitokat és úgy láttam elég korrekt módon álltok a dolgokhoz, ezért mertem feltenni egyáltalán ezt a kérdést itt.
köszönettel
cichlid

mazda-auto.hu | 2008-02-16 11:39 Oszi részére

Igen, a hűtővizet fűti,de ezáltal közvetve a motorolajat is.

Akinek át van alakítva állóhelyi fűtéssé is rendszer, ott kissé más a helyzet. Mivel ezekben az autókban a motor állása esetén is mehet a kályha, ezért ezeknél beindítás után idő kell az olaj bemelegedéséhez, tehát a viszonylag magasan álló vízhőfok ellenére nem szabad indítás után azonnal hajtani az autót.

Oszi | 2008-02-16 11:27 gaboca részére

Ha jol tudom akkor csak a hutovizet melegiti(de ez altal az olaj is elobb eri el az uzemi hofokot)

Spriccni az nehez kerdes,tuvel nem igazan lehet allitani viszont ha jobban megnezed akkor oldalankent 2/2 par sriccolo van es koztok van egy olyan elvalaszto kiallas azt lehet valami lapos fogoval megfogni es allitgatni (kis meretu fogoval probalkoz :)

gaboca | 2008-02-16 09:12

Sziasztok!

Oszi, köszi választ!
Ilyen esetben, csak hűtővizet fűti a kályha vagy még esetleg a motorolajat is?
Rövid uton városban járok, és sűrűn hallom hogy müködik nem fog tönkre menni???
Más, tudja valaki hogy lehet állítani a ablakmosó fúvókákat?Mert már a bal elején már alig látok ki!

Oszi | 2008-02-15 23:14 gaboca részére

Normalis,mivel te par fok kulonbseget nem veszel eszre a mutaton,viszont a computer igen,sot meg menet kozben az autopalyan ha tul hideg van,akkor is elindulhat a kalyha.Neked,de legfokeppen a motornak az a jo ha uzemi hofokon mukodik es az mondjuk (sacc) 84C es mondjuk 5-10perc allas utan ez mar csak 70C akkor az a mutatton nem fogod latni viszont messze van az optimalistol es ,hogy minnel elobb elerje elinditja a kalyhat.

gaboca | 2008-02-15 17:13

Sziasztok!

Tudja valaki, M6 dizel kályhája hogyan müködik?
Mert én azt tapasztalom, hogy ha üzem meleg motornál meg állok 5-10 percre után újra indul a kályha üzem.
Nem értem, mert a vizhőfok ok.???

mazda-auto.hu | 2008-02-14 13:18 Oszi részére

Dehogy baj. Köszönjük. Csak olyat írunk, amit bárhol vállalunk. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó