2025. Június 25. Szerda - Vilmos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
cichlid | 2008-02-17 20:24
Kedves Mazdauto.hu, köszönöm a választ, valóban végiggondolva elfogadom az érvet. Valóban több hátulütője lehet a dolognak. Azonban az saját tapsztalat is, hogy márkaszervizek csak pecsételik a szervizeket, aztán előkerülnek a zaccos olajak, ki nem cserélt pollenszűrők, olajszűrők stb. Párom autószervízben dolgozik és rendszeresen vannak csodálkozó ügyfelek akik abban a hitben éltek, hogy az ő kocsijuk "épp most volt kötelező szervízen" aztán a pecséten kívül mást nem kaptak a pénzükért.
De ez nem ide tartozik, csak, hogy azért van alapja, ha az ember nem feltétlen a jóhiszeműséget feltételezi a márkaszervizekről.
üdvözlettel
cichlid
mazda-auto.hu | 2008-02-17 09:19 cichlid részére
1.Mindenféle álszenteskedés nélkül mondjuk, hogy fantazmagorikus az általad leírt elképzelés. Nem tartjuk valószínűnek, hogy valakinek megérné - a következményekkel együtt -, hogy ilyen alkatrész cseréket végezzen. Ráadásul a munkadíj, a tömítések stb.., tehát a megkerülhetetlen dolgok is mind-mind pénzbe kerülnek. Az esetleges jogi következményekről nem is beszélve. A Népítélet tényleg sok tanulsággal jár, de azért sok esetben jó lenne meghallgatni a másik felet is. 2. Lehetőleg mo-i legyen az autó, illetve legyen nyoma az esetleges korábbi karbantartásoknak. 3. Van iPod adapterünk 50e Ft körül, de a számok között ezután sem lehet variálni a kormányról, hiszen ahhoz nincs meg az eszköz.
cichlid | 2008-02-16 21:40
egy kicsit más:
IPOD fan vagyok és az lenne a kérdésem a 2002-es évjáratú 6-osokba be lehet e ugy tenni az IPOD-ot, hogy a kijelzőre kitegye a számcímeket és lehessen kormányról navigálni az IPOD zenéi között?
köszönettel
cichlid
cichlid | 2008-02-16 21:37
Kedves Mazda-auto.hu
Most tervezek egy Mazda 6-ot vásárolni és a kb 2002-2003-as évjáratra futja a büdzséből ami nem lenne gond DE teljesen elbizonytalanodtam mit tegyek: Márkakereskedésből vegyem e, vagy egyszerű kereskedőtől.
Hallottam ezt azt és nem vet éppen jó fényt a márkaszervizekre/kereskedésekre. (jelenlévők mindíg kivételek :))
Szóval mi van akkor ha valaki lead egy kocsit a márkakereskedésben, mondjuk még jó is. Azonban éppen betolnak egy hasonlót valami komolyabb hibával, aminek az alkatrészköltsége mondjuk 218 000 + áfa. Ugye adja magát a dolog. Egyik kocsiból a jó cucc kiszerel, másikból a rossz kicsit megbuherálva beszerel. Ügyfélnek 218 lepedő +fa kiszámláz és mindenki boldog. Kivétel én aki megveszem a kocsit majd egy hónap múlva hozom vissza és fiezetm a hülyék adóját ugye.
Mert ugye hall ezt azt az ember. Érdekes jelenség pl. a totalcar.hu népítéletében olvasható balszerencsés vásárló, akinek a mazda 6-osában "véletlenül" csak többszázezer forintos alkatrészek hibásodnak meg rövid időn belül a vásárlást követően.
Szóval erről mi a vélemény. Ha egyáltalán várhatok, nem a mundér becsületét védő választ.
Végigolvastam az eddigi hozzászólásaitokat és úgy láttam elég korrekt módon álltok a dolgokhoz, ezért mertem feltenni egyáltalán ezt a kérdést itt.
köszönettel
cichlid
mazda-auto.hu | 2008-02-16 11:39 Oszi részére
Igen, a hűtővizet fűti,de ezáltal közvetve a motorolajat is.
Akinek át van alakítva állóhelyi fűtéssé is rendszer, ott kissé más a helyzet. Mivel ezekben az autókban a motor állása esetén is mehet a kályha, ezért ezeknél beindítás után idő kell az olaj bemelegedéséhez, tehát a viszonylag magasan álló vízhőfok ellenére nem szabad indítás után azonnal hajtani az autót.
Oszi | 2008-02-16 11:27 gaboca részére
Ha jol tudom akkor csak a hutovizet melegiti(de ez altal az olaj is elobb eri el az uzemi hofokot)
Spriccni az nehez kerdes,tuvel nem igazan lehet allitani viszont ha jobban megnezed akkor oldalankent 2/2 par sriccolo van es koztok van egy olyan elvalaszto kiallas azt lehet valami lapos fogoval megfogni es allitgatni (kis meretu fogoval probalkoz :)
gaboca | 2008-02-16 09:12
Sziasztok!
Oszi, köszi választ!
Ilyen esetben, csak hűtővizet fűti a kályha vagy még esetleg a motorolajat is?
Rövid uton városban járok, és sűrűn hallom hogy müködik nem fog tönkre menni???
Más, tudja valaki hogy lehet állítani a ablakmosó fúvókákat?Mert már a bal elején már alig látok ki!
Oszi | 2008-02-15 23:14 gaboca részére
Normalis,mivel te par fok kulonbseget nem veszel eszre a mutaton,viszont a computer igen,sot meg menet kozben az autopalyan ha tul hideg van,akkor is elindulhat a kalyha.Neked,de legfokeppen a motornak az a jo ha uzemi hofokon mukodik es az mondjuk (sacc) 84C es mondjuk 5-10perc allas utan ez mar csak 70C akkor az a mutatton nem fogod latni viszont messze van az optimalistol es ,hogy minnel elobb elerje elinditja a kalyhat.
gaboca | 2008-02-15 17:13
Sziasztok!
Tudja valaki, M6 dizel kályhája hogyan müködik?
Mert én azt tapasztalom, hogy ha üzem meleg motornál meg állok 5-10 percre után újra indul a kályha üzem.
Nem értem, mert a vizhőfok ok.???
mazda-auto.hu | 2008-02-14 13:18 Oszi részére
Dehogy baj. Köszönjük. Csak olyat írunk, amit bárhol vállalunk. :)