2025. Október 31. Péntek - Farkas
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda logó történelem.
                  Különleges Mazda5 kivitelek Japánban.
                  Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Aston Martin DB7 1993
        
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









AndreW77 | 2008-02-13 16:29 Szepi részére
Engem is visszarendeltek 2000-nél. Nem visszarendeltek, azt mondták, hogy nem kötelező, ha kihagyom, semmivel nem jár, de ajánlott. Szóval én visszamentem, megcsináltattam. Komplett olajcsere volt szűröstül, mindenestül (aszem 34e körül fizettem), állításuk szerint még a számítógépet is nullázták. Viszont a szervízkönyvbe nem vezették be.
Különben én nem nagyon akartam ezt a 34e-es kiadást, ismerőseim, barátaim állították egyöntetűen, hogy jobb így a kocsinak. Én meg úgy voltam vele, ha jobb, akkor legyen, 6milliós autónál nem ezen a 34e-en múlik...
Szepi | 2008-02-13 16:18 Oszi részére
Oszi úgy gondoltam hogy egy olajcsere bejáratás után mondjuk 2000nél, aztán 20.000kmnél a következő
Nem úgy hogy 1000 kmként. Az még az átkosban sem volt szokás :)
Oszi | 2008-02-13 16:12 Szepi részére
teljesen felesleges foleg olajszuro nelkul :)))Az olaszuro feladata az olajbol kiszurni a szenyezodeseket(femreszelek,kosz,stb)Ha azt nem cserelik akkor semmi ertelme az olajcserenek :)meg nem talalkoztam olyan szervizzel ahol az elso 5000km-en 5 olajcseret javasoltak volna :)))lehuzas!!!
Szepi | 2008-02-13 15:15 mazda-auto.hu részére
Sziasztok!
Igazatok van nem kötelező, csak lehet...:) Az előző autóm egy 1.4HDI peugeot volt, nem is cseréltem rajta olajat az első 30ezres cseréig, és 160000km belehajtva se volt semmi gondja. Nem tudom megcsináljam e itt ezt az "ajánlott" olajcserét. Azt mondták olajszűrőt nem cserélnek, mi értelme van akkor így ennek? Milyen olaj kell bele? Oszi ha nem teszem vissza a véget szólok, még hezitálok. Ha már belealkudtam csak fel kéne tenni rá :)
mazda-auto.hu | 2008-02-13 11:17 Szepi részére
Köszönjük a bizalmat! Mi is azt kérdezzük (Oszihoz csatlakozva), hogy melyik kötelező szervízre gondolsz?
Oszi | 2008-02-13 10:29 Szepi részére
"Ha már itt tartunk mennyi a 2-3-4 ezres olajcsere költsége? igaz hogy csak az olajt kell fizetnem?"
Miert szeretnel 2-3-4ezer km-nel olajat cserelni???ki mondta,hogy kell???
pierke | 2008-02-12 23:36
srácok köszi, de úgy tűnik, tárgytalan a felni téma...
ugyanakkor kérdezném, hogy bose rendszerhez 6 lemezes cd-váltó esetén hogy lehet valahogyan mp3-képességet varázsolni? köszi!
Szepi | 2008-02-12 21:25 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ. Akkor ez szervizlátogatás alkalmával kell megejtenem. Ha már itt tartunk mennyi a 2-3-4 ezres olajcsere költsége? igaz hogy csak az olajt kell fizetnem? Szegedi vagyok de a szegedi szervízbe nem vinném, Kecskemét és TI vagytok szimpatikusak.
mazda-auto.hu | 2008-02-12 08:56
A szervó folyadék lemaradt: ATF automata hajtómű folyadék, mi Mobil ATF (Dexron III) folyadékot használunk.
mazda-auto.hu | 2008-02-12 08:35
Elnézést, nem visszahívás volt, hanem egy bármilyen okból esedékes szervízlátogatás során kellett a szervízeknek elvégeznie egyes autókon a csőcserét. Panasz esetén (zaj, folyadékszint) nyilván nem kellett a következő kötelező szervízig várni.