2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tocsa5 | 2015-03-17 16:11 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-03-17 13:26 tocsa5 részére

 A jobb oldali "A" oszlop tövében található a burkolat mögött.

arsenaljee | 2015-03-16 10:05 szucsfe részére

annyit felesleges járatni, indulás után elég fél percet járatni és mehetsz vele, a lényeg, hogy ne menj nagy fordulaton, amíg a vízhőmérséklete nem áll be. nem vagyok szakértő, de gondolom a fémek tágulásához és az olaj áramlásához lehet köze. talán idővel hengerfejes lesz a gép tőle, vagy eltörnek a gyűrűk, nem tudom pontosan. Mennyi ideig kell ízzítani indítás előtt? nekem pár mp után kialszanak a tiltó lámpák és már indíthatom is, ez normális? (2011-es 2.2 dízel)

szucsfe | 2015-03-16 05:40 arsenaljee részére

 Mindig járatom elindulás előtt, ennek az időtartama a kinti hőmérséklettől függ, de ilyenkor egy-két perc, nagyon hidegben pedig 8 -10 perc. Hideg motornál maximum 2000 -nél szoktam váltani, annál feljebb nem engedem. Egyébként ennek milyen jelentősége van?

tocsa5 | 2015-03-15 19:12

Tisztelt Mazda Auto!

Az automat (2003 évj. 2000D.Mazda 6)eddig csak kulccsal lehet kinyitni,az előző tulaj nem adta ide az irányítot!

Most vettem egy központizár vezérlőt távirányítóval,de nem találom,hogy hol helyezkedik el az autoban,hogy ki cseréljem! szeretném ha segítenének ebben! Előre is Köszönöm!

arde0902 | 2015-03-15 11:56 arsenaljee részére

Üdv Kedves Car-társ!Az üzemanyagszintjejlző óra feletti gombot nyomkodva tudod a két trippet váltogatni,nyomva tartva pedig az adott Trippet nullázni.Talán tudtam segíteni.cc

arsenaljee | 2015-03-14 06:02

gyerekek, igazatok volt a mazda 6-al, ez az eddigi legjobb autóm! megvan az első 5000 km-em vele! fantasztikus vezetési élmény, iszonyat erő, egyszerűen brutális! már várom a hétfőt hogy újra mehessek dolgozni! :D végre sikerült mindent beállítanom, még egy nagyon bonyolult kérdésben kérném a segítségetek: hogyan lehet lenullázni a mini km óra számlálót? :D mert hiába nyomkodom semmi, hiába tekerem csak a belső fényerő változik, letörni meg nem akarom :D

arsenaljee | 2015-03-14 05:57 szucsfe részére

szucsfe, ne aggódj nekem is pár pillanat után leugrik 850 környékére. én garázsban tartom ott pl tegnap 6 fokot csippantott reggel. kb 2-3 mp után 1000-ről leugrott 800-850re. egyébként hideg motornál mekkora fordulatnál váltasz fel?

mazda-auto.hu | 2015-03-12 15:52 szucsfe részére

 Diagnosztikai műsszerrel kiolvasható, hogy mit "gondol" a vezérlőegység a külső hőmérsékletről, de kevésbé jellemző hiba.

mazda-auto.hu | 2015-03-12 15:49 Borla részére

 Felfér az ET40-es is, bár sportosan kijjebb lesznek a kerekek a karosszéria síkjához képest.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó