2025. Június 22. - Paulina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
alk3sh | 2015-03-20 08:52 drnet részére
google csodákra képes...keress rá user manual-ra a neten vagyha cseréltedeleve meg kell hogy legyen... ha az megvan kb 90% esélyed van rá hogy a beállítást te is meg tudod csinálni még mielőtt kiábrándulnál. Feltéve hogy hozzá mersz nyúlni ha jól sejtemez is csak ilyen nyomkodós utólag beépíthető hangot kiadó radar...
PS ja nem ez gyári boccs :)
drnet | 2015-03-19 21:50 mazda-auto.hu részére
Értem én, hogy az önök cége nem egy karitatív szervezet, csak attól tartok, hogy ha elgurulok Szegedről Békéscsabára (oda-vissza 200 km), akkor pár órás próbálkozás után kapok néhány lehetséges hibaverziót, és azt a választ, hogy a most éppen jó. Szerintem amit kisípol, az egy hibakód. De ezek szerint ezt ingyen nem fogom megtudni. Szívesen elmennék egyébként önökhöz, mert nagyon jó hírük van, és itt a fórumon is igen segítőkészek, de így, hogy a leírt hibajelenségből úgy tűnik, hogy önök számára sem egyértelmű a hiba oka, nincs sok kedvem hozzá.
Az "elmaradt az ún. kezdő beállítás" kijelentés egyébként kifejezetten klappol azzal, hogy csak csapadékos idő esetén jön elő a hiba. Mindenesetre köszönöm, hogy legalább reagáltak hozzászólásomra.
Most pedig próbálkozok a Mazda Magyarországnál. Hátha a végére sikerül kiábrándulnom a márkából.
erdoscsaba | 2015-03-19 18:05 mazda-auto.hu részére
Köszönöm!
Mikey | 2015-03-19 15:27
Sziasztok! 2009-es mazda 6-osom van. Azt szeretném kérdezni, hogy be lehet valahogy állítani a távirányítót, hogy egy gombnyomásra zárjon minden ajtót? Sajnos a csomagtér ajtómat csak másodikra zárja le. Előre is köszönöm a válaszokat!
Fecó | 2015-03-19 12:09
Üdv.
Tisztelt Varga Úr..
Ha itthon(házilag) akarnám ki cserélni a Hatos hátsó fékbetéteit(2-3 milliméter még a kopófelület,a tárcsán minimális a váll),ahhoz kell-e célszerszám a munkahenger visszanyomásához,és egyidejű tekeréséhez,vagy mivel "illik",hogy ne csesszem szét(ha régről Opelemből merítek azon is csináltam)akkor az nem volt egy nagy mutatvány,vagy felejtsem el a hozzányúlását)..?
Köszönöm
mazda-auto.hu | 2015-03-19 08:35 drnet részére
Eddig is segítettünk, a megrendelendő cikkszám ellenőrzésével, de természetesen van egy határa az ún. távjavításnak, illetve az információk kiadásának. Szervizünkben valószínűleg ki tudjuk deríteni a hiba okát, de semmi nem garantált. Elképzelhető, hogy a próblémát a központi egység cseréje után elmaradt az ún. kezdő beállítás okozza, de nem biztos.
mazda-auto.hu | 2015-03-19 08:02 erdoscsaba részére
Olyan olajjal kell feltölteni, melynek dobozán megtalálható az ATF II, vagy ATF III. jelzés.
drnet | 2015-03-18 22:25
Írtam önöknek emailt 02.26-án, de még nem kaptam választ. Megpróbálom itt is, hátha előrébb jutunk.
A segítségüket szeretném kérni. 2008.08. havi Mazda 6-osomban kb.1 hónapja nem jó a tolatóradar. Rendszáma: LHM-306, alvázszám: JMZGH14F601176048. Önöktől lett az autó újonnan vásárolva, és az átvétel előtt önök tették bele ezt a gyári Mazda tolatórendszert. Központi egység típusa: C840-V7-288A. Első próbálkozásra cseréltem a fejegységet C840-V7-288B típusúra, de néhány perc használat után ismét nem működött. Ezek után bent hagytam a szegedi márkaszervizben, akik kontakthibát találtak, és hazaengedtek, hogy már jó. Mire hazaértem (kb. 10 perc) ismét nem működött. Sajnos a szegedi szervizzel nem jutok előrébb. Hibakódot állításuk szerint nem tudnak kiolvasni, a hiba amit kisípol a rendszer, az pedig az ő jegyzeteik alapján nem megfejthető.
Az emailem mellékletben egy hangfálj, amelyet diktafonnal rögzítettem. Minden indításkor ugyanazt sípolja el: elöl 1 hosszú, elöl 1 rövid, elöl 2 rövid, elöl 3 rövid, elöl 4 rövid, hátul 1 rövid, hátul 2 rövid, hátul 3 rövid, hátul 4 rövid, elöl 1 hosszú. Ezt csak a "B" végű központi egységgel sípolja. Az "A" végűvel csak egy hosszu (kb. 5 mp-es) sípszó van.
Ez a hiba csak eső vagy hó esetén jelentkezik. Ha induláskor jelzi a hibát, akkor nem is működik. Ha nincs hibajelzés, akkor tökéletesen működik.
Szeretném megkérni önöket, hogy nézzenek utána, mit jelent ez a hangjelzés, amit hibaként kisípol a rendszer. Hátha ezzel előrébb lehetne lépni.
Segítségüket előre is köszönöm.
erdoscsaba | 2015-03-18 21:35
Üdv mindenkinek! Érdeklődnék, hogy servo olajat lehet e keverni? Külföldön vagyok, és nem kapok olyat ami benne van! Az alábbi linken felraktam a két fajtát! Köszönöm elöre is a válaszokat.
http://kepfeltoltes.hu/150318/2015-03-16_17.09.44_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150318/2015-03-16_17.09.57_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Bocsánat kétszer ment! :(
erdoscsaba | 2015-03-18 21:35
Üdv mindenkinek! Érdeklődnék, hogy servo olajat lehet e keverni? Külföldön vagyok, és nem kapok olyat ami benne van! Az alábbi linken felraktam a két fajtát! Köszönöm elöre is a válaszokat.
http://kepfeltoltes.hu/150318/2015-03-16_17.09.44_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150318/2015-03-16_17.09.57_www.kepfeltoltes.hu_.jpg