2025. Október 25. Szombat - Bianka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


emiter | 2015-04-09 07:11

 Tisztelt Varga Úr! 

A kérdésem az lenne, hogy a minap találkoztam egy sorstársunkkal. M6 DPF-es vannak vele gondok de a legnagyobb próblémája és erre nem tudtam válaszolni a tulajnak. A márka szervíz azaz önnök is. Megtudják oldanni, hogy a gyári motorvezérlő programot amí valaha volt a kocsiba vissza kerüljőn. Dpf off-os a kocsi de nem akárhogy. A szürőket átütöték egy menetes száral gyakorlatilag nincs folytás. A szoftver pedig nem kikapcsolja a dpf-et csak egy régi verzió 5.0. KTS-el mérve valami olyasmit ír hogy 700-celsius fokos a dpf meg sok más tehát nem taglalom. A kérdés a szoftver visszaállitás lehetséges e és milyen áron??? 

 

sanyix | 2015-04-08 18:27

eladó

Jani123 | 2015-04-07 18:32 emandel részére

Azért óvatosan ezzel a pótkerékkel. Beleraktam, de barkácsolni kell ahhoz, hogy rendben legyen a dolog. Az a pótkerék amit sikerült szereznem sajnos szélesebb mint ami a helyére belemegy. Kb 4 cm-rel áll magasabban mint kéne. Amúgy persze viszonylag hamar meg lehet oldani ezt a problémát, de 100 %-os csak a gyárival lesz. Ez a megoldás is tökéletes és esztétikalag is ok, de nem 100%-os

Jani123 | 2015-04-07 13:36 emandel részére

Szia, sikerült szereznem, igaz, hogy nem 125/70-es a gumi, hanem 145/70-es van rajta de ez még éppen befér a helyére. Ez egy régebbi MPS-ről való. A komplett szettet ( emelő, kerékanyakulcs pótkerék, leszorító tányér és leszorító csavarok) 20 000.- Ft.-ért vettem. Még 2 db ilyen 17"-os pótkereke van. Ez a bontó Budapesten az Üllői út 817 alatt van. (Szemben egy AVIA kút van) Telefon: 0630/966-71-30, vagy 06-1/460-28-93 Sok sikert, remélem tudtam segíteni.

mazda-auto.hu | 2015-04-07 10:01 szucsfe részére

 Esetleg a szívócső nyomásszenzor is okozhatja, de más is lehet. Nem egyszerű.

mazda-auto.hu | 2015-04-07 10:00 sanyi122222 részére

 Bármelyik 5x7 collos oválhangszóró befér.

szucsfe | 2015-04-07 05:51

Sziasztok!

2003 -as M6 121Le -s autónál mitől lehet az, hogy néha menet közben egy kereszteződéshez, lámpához érve azt tapasztalom, hogy az alapjárat 1000f/perc, vagy talán még egy kicsit felette. Ilyenkor ha leállítom, és újraindítom, akkor beáll a normális értékre.

Mitől lehet ez? Találkozott már valaki ilyen hibaképpel?

Köszönöm előre is!

Jani123 | 2015-04-06 21:48 emandel részére

Remélem holnap okosabb leszek. :-)

emandel | 2015-04-05 12:42 Jani123 részére

 Ha sikerül egy megfizethető, jó megoldást találnod, légyszíves oszd meg velem. Most jártunk úgy, hogy az Assistance-ot kellett kihívnunk, a szétvágott gumihoz nem jó a defektjavító készlet. Három órába került, mire mozgásképesek lettünk és még örültünk neki, hogy ingyen ennyivel megúsztuk - külföldön.

sanyi122222 | 2015-04-03 20:18 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ :) és azt lehet tudni mennyi a beépitési mélysége ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó