2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ujjistván | 2015-04-09 07:40

Jó reggelt kívánok mindenkinek.

A véleményeteket szeretném kérni. Vásároltam egy 2003 as 1.8 as mazda6-ot , rögtön olajcserével kezdtem, körülbelül 3000 km-t mentem és  már a nívó alján van az olaj szint,a parkolóban egy-két olajfoltra lettem figyelmes,  akárhol leparkoltam mindíg láttam foltokat a kocsi után, elvittem szerelőhöz az autót, és meggyőződésük hogy el van repedve az egyik gyűrű a motorban, a motor egyenletesen szépen jár, kis fehér füstje van ha odalépek neki üresben. az olajfolyásra nem mondtak semmit, szét akarják berhelni a motort,  lehúzás lenne? vagy van valami valóságalapja ennek a repedt gyűrű dolognak?

üdv.

emiter | 2015-04-09 07:11

 Tisztelt Varga Úr! 

A kérdésem az lenne, hogy a minap találkoztam egy sorstársunkkal. M6 DPF-es vannak vele gondok de a legnagyobb próblémája és erre nem tudtam válaszolni a tulajnak. A márka szervíz azaz önnök is. Megtudják oldanni, hogy a gyári motorvezérlő programot amí valaha volt a kocsiba vissza kerüljőn. Dpf off-os a kocsi de nem akárhogy. A szürőket átütöték egy menetes száral gyakorlatilag nincs folytás. A szoftver pedig nem kikapcsolja a dpf-et csak egy régi verzió 5.0. KTS-el mérve valami olyasmit ír hogy 700-celsius fokos a dpf meg sok más tehát nem taglalom. A kérdés a szoftver visszaállitás lehetséges e és milyen áron??? 

 

sanyix | 2015-04-08 18:27

eladó

Jani123 | 2015-04-07 18:32 emandel részére

Azért óvatosan ezzel a pótkerékkel. Beleraktam, de barkácsolni kell ahhoz, hogy rendben legyen a dolog. Az a pótkerék amit sikerült szereznem sajnos szélesebb mint ami a helyére belemegy. Kb 4 cm-rel áll magasabban mint kéne. Amúgy persze viszonylag hamar meg lehet oldani ezt a problémát, de 100 %-os csak a gyárival lesz. Ez a megoldás is tökéletes és esztétikalag is ok, de nem 100%-os

Jani123 | 2015-04-07 13:36 emandel részére

Szia, sikerült szereznem, igaz, hogy nem 125/70-es a gumi, hanem 145/70-es van rajta de ez még éppen befér a helyére. Ez egy régebbi MPS-ről való. A komplett szettet ( emelő, kerékanyakulcs pótkerék, leszorító tányér és leszorító csavarok) 20 000.- Ft.-ért vettem. Még 2 db ilyen 17"-os pótkereke van. Ez a bontó Budapesten az Üllői út 817 alatt van. (Szemben egy AVIA kút van) Telefon: 0630/966-71-30, vagy 06-1/460-28-93 Sok sikert, remélem tudtam segíteni.

mazda-auto.hu | 2015-04-07 10:01 szucsfe részére

 Esetleg a szívócső nyomásszenzor is okozhatja, de más is lehet. Nem egyszerű.

mazda-auto.hu | 2015-04-07 10:00 sanyi122222 részére

 Bármelyik 5x7 collos oválhangszóró befér.

szucsfe | 2015-04-07 05:51

Sziasztok!

2003 -as M6 121Le -s autónál mitől lehet az, hogy néha menet közben egy kereszteződéshez, lámpához érve azt tapasztalom, hogy az alapjárat 1000f/perc, vagy talán még egy kicsit felette. Ilyenkor ha leállítom, és újraindítom, akkor beáll a normális értékre.

Mitől lehet ez? Találkozott már valaki ilyen hibaképpel?

Köszönöm előre is!

Jani123 | 2015-04-06 21:48 emandel részére

Remélem holnap okosabb leszek. :-)

emandel | 2015-04-05 12:42 Jani123 részére

 Ha sikerül egy megfizethető, jó megoldást találnod, légyszíves oszd meg velem. Most jártunk úgy, hogy az Assistance-ot kellett kihívnunk, a szétvágott gumihoz nem jó a defektjavító készlet. Három órába került, mire mozgásképesek lettünk és még örültünk neki, hogy ingyen ennyivel megúsztuk - külföldön.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó