2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Mazda Skyactiv-D prototípus versenyautók.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó










ujjistván | 2015-04-09 07:40
Jó reggelt kívánok mindenkinek.
A véleményeteket szeretném kérni. Vásároltam egy 2003 as 1.8 as mazda6-ot , rögtön olajcserével kezdtem, körülbelül 3000 km-t mentem és már a nívó alján van az olaj szint,a parkolóban egy-két olajfoltra lettem figyelmes, akárhol leparkoltam mindíg láttam foltokat a kocsi után, elvittem szerelőhöz az autót, és meggyőződésük hogy el van repedve az egyik gyűrű a motorban, a motor egyenletesen szépen jár, kis fehér füstje van ha odalépek neki üresben. az olajfolyásra nem mondtak semmit, szét akarják berhelni a motort, lehúzás lenne? vagy van valami valóságalapja ennek a repedt gyűrű dolognak?
üdv.
emiter | 2015-04-09 07:11
Tisztelt Varga Úr!
A kérdésem az lenne, hogy a minap találkoztam egy sorstársunkkal. M6 DPF-es vannak vele gondok de a legnagyobb próblémája és erre nem tudtam válaszolni a tulajnak. A márka szervíz azaz önnök is. Megtudják oldanni, hogy a gyári motorvezérlő programot amí valaha volt a kocsiba vissza kerüljőn. Dpf off-os a kocsi de nem akárhogy. A szürőket átütöték egy menetes száral gyakorlatilag nincs folytás. A szoftver pedig nem kikapcsolja a dpf-et csak egy régi verzió 5.0. KTS-el mérve valami olyasmit ír hogy 700-celsius fokos a dpf meg sok más tehát nem taglalom. A kérdés a szoftver visszaállitás lehetséges e és milyen áron???
sanyix | 2015-04-08 18:27
eladó
Jani123 | 2015-04-07 18:32 emandel részére
Jani123 | 2015-04-07 13:36 emandel részére
mazda-auto.hu | 2015-04-07 10:01 szucsfe részére
Esetleg a szívócső nyomásszenzor is okozhatja, de más is lehet. Nem egyszerű.
mazda-auto.hu | 2015-04-07 10:00 sanyi122222 részére
Bármelyik 5x7 collos oválhangszóró befér.
szucsfe | 2015-04-07 05:51
Sziasztok!
2003 -as M6 121Le -s autónál mitől lehet az, hogy néha menet közben egy kereszteződéshez, lámpához érve azt tapasztalom, hogy az alapjárat 1000f/perc, vagy talán még egy kicsit felette. Ilyenkor ha leállítom, és újraindítom, akkor beáll a normális értékre.
Mitől lehet ez? Találkozott már valaki ilyen hibaképpel?
Köszönöm előre is!
Jani123 | 2015-04-06 21:48 emandel részére
emandel | 2015-04-05 12:42 Jani123 részére
Ha sikerül egy megfizethető, jó megoldást találnod, légyszíves oszd meg velem. Most jártunk úgy, hogy az Assistance-ot kellett kihívnunk, a szétvágott gumihoz nem jó a defektjavító készlet.
Három órába került, mire mozgásképesek lettünk és még örültünk neki, hogy ingyen ennyivel megúsztuk - külföldön. 