2025. Augusztus 7. Csütörtök - Ibolya

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-04-13 15:38 t.david részére

 Az első generációs kombi hátsó löklapjának hasonló a cikkszáma, de pont ilyet nem találtam.

nagytam | 2015-04-13 10:26 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm szépen a választ !!!

Esetleg lehet erről a NOx katalizátorról és annak működéséről olyan velős cikket olvasni mint amit kaptam a Szkájaktív motorokról..írtó jó lenne! DPF ről volt hasnoló cikkem ami igen sokat segített életben tartani..mivel tudtam láttam értettem hogy szeret dolgozni..

 

Köszönöm tényleg !

Fecó | 2015-04-13 09:33 BobbyEwing részére

 Én jó 3 eve cseréltem,és sokal áll a járgány(2006 CDH TE M6)..Eddig szuperül indít töltögetés nélkül,de kétség kívül a csepptöltés segít biztosra menni..

Ezt vettem bele "jó árasítva"..

http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Yuasa-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206826

 

De ez is jó fajta..

http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Alphaline-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206580

(más típusokat nem ismerek)

Ja.

 

Akkumulátor cserénél,a rádió ismételt működéséhez,kérhet kódot,pláne ha esetleg a korábbi tulaj be írt hozzá,valami szabadon választottat esetleg(én az enyémhez,e miatt nem írtam be semmit,így nem is tiltott le "végleg",csak 1-2 funkciót kellett újra tanítani a Hatosnak,emlékszem a volt Opelemnél mit össze nem "cigánykodtam" a kódért,pedig ott csak fix kód volt)..

 

mazda-auto.hu | 2015-04-13 09:12 BobbyEwing részére

 90-95 vagy 100 Ah-s akkumulátort érdemes használni. Ún. ASIA szabvány "dobozban", és 300 mm-nél nem lehet hosszabb. Jobb +.  Ha nincs ún. automata csepptöltő használatára lehetőség, akkor érdemes lekötni az akkumulátor sarut. A gyakori teljes  lemerülés, majd gyors töltés az akkumulátor élettartamát jelentősen csökkenti.

mazda-auto.hu | 2015-04-13 09:05 nagytam részére

 Nem jellemző a Mazdákra a katalizátor meghibásodása, de az tény, hogy a rövid időtartamú használatok nem előnyösek. A dízelt semmiképpen nem ajánlanám erre a célra, de a benzinest annyira "nem zavarja". 

Közvetlen befecskendezéses a motor, a sokszor az önindító működése nélküli újraindítást (i-stop), illetve az ún. Atkinson ciklusban működést csak ez teszi lehetővé. Viszont a rendszer éppen emiatt annyira finoman szabályozható, hogy alkalmazkodik a körülmények kívánta feltételekhez. Nem gondolom, hogy kormolódási problémák lehetnek. Az MPS motorok (2006-) már régóta nagynyomású közvetlen befecskendezéssel működnek, ilyen jellegű problémák nélkül.

msanko | 2015-04-12 21:52 emandel részére

 Lehet hogy a 14-es modellbe nem fér bele,de én vígan használom(illetve hordom)a 10-es modellévű 2.2 cd te plusszal!Simán elfér a bose nyomó pedig beleül,és rögzíteni is lehet!Teljes méretű abroncsról beszélek 205/60 r16-os gumival!üdv  Sanko

t.david | 2015-04-12 21:36

Tisztelt Mazda autó!

 

Van egy kék (25B) mazda 6 hátsó lökhárítóm, annyit tudok róla hogy mazda 6 gy -re nem passzol, mert próbáltam és nem megy fel. Ránézésre faceliftes, én azt hallottam, ha az újabb kombié lenne akkor passzolna a régebbire is, tehát kizárásos alapon valami sedané lehetett.

Elszeretném adni de pontosan kéne tudom milyen évjárathoz stimmel.

Belül van egy kopott matrica, amiről ezeket tudtam leolvasni:

GR4B50210B

4942     H2    R

25B

*49421RGR4B25B*

 

Kérem ha ebből megtudják mondani, írják meg nekem itt a fórumon.

Köszönettel. T.David.

 

emandel | 2015-04-12 13:27 mazda-auto.hu részére

 Köszönet az infóért, de érdekelne mit ajánlanak a gyári nikecell tartó helyett?

emandel | 2015-04-12 13:22

Igen, a Fórum által javasolt pótkerék megoldás: nyáron egy téli gumis kerék és fordítva - nem megoldás, ui. nem fér be. A rögzítéséről nem is beszélve. A másik gond hogy a defektkészletes autóban sem emelő, sem kerékkulcs nincs :-(  igen elfelejtettem, ez egy 2014-es kombi 6-os, 175 AT.

emandel | 2015-04-12 13:16 Jani123 részére

 Köszi az infót. Kíváncsi vagyok viszont, hogy milyen barkácsolással fért be a 146x70-es gumi? Nem érdemes lecserélni 125-ösre? Üdv.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó