2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szucsfe | 2015-04-17 10:46

Sziasztok!

Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy a M6 kombim bal első fékje felől csikorgó hang hallható, de csak balra ívelő kanyarban, és viszonylag lassú sebességnél (kb. 60 -70 km/h -ig)?

Köszönöm!

Jani123 | 2015-04-16 17:46

Kedves Mazda-Auto.hu! Bekövetkezett a bekövetkezhetetlen. :-) A 2013-as mazda 6-osomban elromlott a Bluetooth rendszer. Amikor felbútol a fejegység, akkor egy olyan üzenetet kapok, hogy: "starting up the bluetooth handsfree system please wait!" Egy darabig ez látható, majd etünik de sajnos ezután nem működik, és amikor az audio van kiválasztva, ott is halványszürkén látható a bluetooth rendszer, magyarán opcióba sem adja. Ugyanez az üzenet jelenik meg akkor is amikor a hangutasítás rendszert szeretném működtetni. Ezzel párhuzamosan az USB-re dugott pendrive-ot sem ismeri fel. A kérdésem, hogy találkozott e ezzel a jelenséggel, van e reset lehetőség, illetve szoftver frissítéssel meg lehet e oldani a dolgot, vagy csak a rádió és bluetotth panel csere segíthet? Segítségét előre is köszönöm.

Jani123 | 2015-04-16 17:33 emandel részére

Én úgy oldottam meg, hogy a gyári nikecellből kivágtam a kerek részt ami a pótkerék helyére ült be. Mivel a pótkerekem magasabb lett mint a gyári, ezért a maradék nikecell alá, a pótkerék két oldalára, 2 cm vastag polisztirol anyagból kivágtam egy egy oda kívánkozó formát, ezzel megemelve a gyári nikecell darabot. A nikecell csomagtartóba eső része alá pedig, egy centi vastag polisztirolt raktam. A pótkerék közepére rétegelt lemezből kivágattam egy " buditetőt" ami beleillik a pótkerék belső gyűrűjébe, és ezt letapétáztam selyemfényű fekete ömntapadós tapétával. Miután így megcsináltam a padlószőnyeg tökéletesen síkba került és nem süpped be sehol. Ha adsz egy elérhetőséget tudok fotót küldeni. Amúgy ez sok melónak hangzik, de valójában a "buditetőn" kívül 2 órányi munkáról beszélünk.

mazda-auto.hu | 2015-04-15 11:02 A-Gianni részére

 Leginkább ajánlott egy hivatalos Mazda márkaszervizben diagnosztikát, átvizsgálást végeztetni. Ott nagyobb eséllyel ki lehet szűrni a kettős tömegű lendkerék, kuplung, befecskendezők esetleges hibáit, korábbi javítások nyomait. Ha az eladó beleegyezik, akár egy endoszkópos olajszivattyú vizsgálat is beleférhet. Ez utóbbi fontos lehet. A motorok között nincs különbség.

szucsfe | 2015-04-15 09:36

Tisztelt Szakértő!

Abban az esetben, ha az autóm alvázszám szerint beleesik egy 2008 -as visszahívási akcióba, akkor az honnét tudom meg, hogy már el lett -e végezve? Ha esetleg nem, akkor azt most is el tudom végeztetni az autón a visszahívási akcióban leírtak szerint, díjmentesen?

Köszönöm!

A-Gianni | 2015-04-14 12:40

Üdv Mazda -Autó
Vásárolni szeretnék egy 2006-2007-es MAZDA 6 diesel, kombi, autót. Tudna adni hasznos tippet mire kéne odafigyelnem, megnéznem hogy ne nyúljak mellé? Motorváltozatban melyik a megbízhatóbb?(121,143LE)
Segítségét és tanácsát előre is köszönöm.

t.david | 2015-04-13 21:57

 Rendben, köszönöm, akkor nyomozok tovább.

 

nagytam | 2015-04-13 17:40 mazda-auto.hu részére

  Autótechnika cikk van 2002 es erről, de hát az már régen volt... hehe hehe ! :D Köszönöm ! ha tényleg születik valami !

nagytam | 2015-04-13 17:40 mazda-auto.hu részére

  Autótechnika cikk van 2002 es erről, de hát az már régen volt... hehe hehe ! :D Köszönöm ! ha tényleg születik valami !

mazda-auto.hu | 2015-04-13 15:39 nagytam részére

 Majd igyekszünk.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó