2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó










EnergieLaczy | 2015-05-06 19:39 tibor81 részére
Szia tibor81!
Én tudok egy tulajról, akinek Continental szíj volt benne és elszakadt. Motor kuka.
Én jól jártam, mert olcsón tudtam alkatrészeket venni tőle. (:
Persze okosba vette a szíjat számla nélkül, nem szakszervízbe hanem mindenféle autót elvállaló helyre vitte, persze okosba számla nélkül.
Szakadás utána hiába ment panaszkodni.
Nem éri meg max 10.000 Ft spórolásért kockáztatni szerintem a szíj árán.
Nagyobb lehet a kár.
Nálam már kétszer volt vezérléscsere, a gyári szíj így kétszer is bizonyított hogy bírja a 120.000 km futást.
Ha 10.000 Ft-ot spóolnék a szíj árán, az három évre osztva évi 3000 Ft spólolást jelent a következő szíjcseréig, ha kibírja addig.
Persze te döntésed, ez csak egy plusz infó volt tőlem részedre.
Üdv ÉNRG
Tothka | 2015-05-06 18:07
Jó estét
2002-es 2.3-as benzines Mazda 6 tulajdonosa vagyok és olyan problémám van, hogy hirtelen kigyorsításnál, olyan 2000-2500 közötti fordulaton ránt egyet az autó. Mitől lehet ez? Gyertyákat kicseréltem, egy darabig jó volt, legalább is úgy tűnt.
Továbbá, ha nagyobb sebességről fokozatosan fékezek, akkor beremeg az autó.
mazda-auto.hu | 2015-05-06 08:29 tibor81 részére
Kizárólag a gyárit használjuk, kivéve ha az ügyfél hozza az alkatrészt. Nem tudom.
Norebee | 2015-05-06 00:29
Norebee | 2015-05-06 00:23
A légszűrő ház tetején lévő vákuumkamrán található 3 vákuumcső! Az alsó a turbo vákuumcsöve, a felső kettő mi? Az egyikben vákuum van, a mellette levőbe a kamrán keresztül vákuum jut ha jol gondolom? A felső két csőre melyiknek kell hova menni, a vákuumos cső van a zárhíd fele keresztben a másikon! Van-e jelentősége, vqgy a kamra felső két csövének nincs kimenő, bemenő ági jelentősége?
Norebee | 2015-05-05 19:17 szucsfe részére
Szerintem nem az okozza! Ha leveszed a motor takarot, a bal oldalon a vakuumszivattyu felett van egy vákuum szelep! Az okozza a P2009-et! Bontottat rendeltem és no problem!
tibor81 | 2015-05-05 17:15
Tisztelt mazda-auto.hu
Érdekellne a véleménye hogy a vezérlésbe a conti szíj tudja azt a futás teljesítményt mint a gyári önök mit ajánlanának a vezérlésbe csak a gyárit vagy mind a kettö ugyan azt tudja elöre is köszönöm válaszát.
szucsfe | 2015-05-05 10:10
Sziasztok!
Mazda 6 RF5C -s motornál mit jelent a P2009 -es hibakód? Okozhatta ezt az, hogy a légszűrő ház melletti vákuum szelepeknél a kiegyenlítő tartály felőliről az egyik vákuumcső le volt törve?
Köszönöm előre is a segítséget!
nagytam | 2015-05-04 12:45
Csak egy kis poén a múltkori segítségért cserébe! :
http://tn.new.fishki.net/26/upload/post/201505/03/1521207/tt.jpg
alk3sh | 2015-05-04 11:33 Villor részére