2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tothka | 2015-05-06 18:07

Jó estét

2002-es 2.3-as benzines Mazda 6 tulajdonosa vagyok és olyan problémám van, hogy hirtelen kigyorsításnál, olyan 2000-2500 közötti fordulaton ránt egyet az autó. Mitől lehet ez? Gyertyákat kicseréltem, egy darabig jó volt, legalább is úgy tűnt.
Továbbá, ha nagyobb sebességről fokozatosan fékezek, akkor beremeg az autó.

mazda-auto.hu | 2015-05-06 08:29 tibor81 részére

 Kizárólag a gyárit használjuk, kivéve ha az ügyfél hozza az alkatrészt. Nem tudom.

Norebee | 2015-05-06 00:29

 

Norebee | 2015-05-06 00:23

 A légszűrő ház tetején lévő vákuumkamrán található 3 vákuumcső! Az alsó a turbo vákuumcsöve, a felső kettő mi? Az egyikben vákuum van, a mellette levőbe a kamrán keresztül vákuum jut ha jol gondolom? A felső két csőre melyiknek kell hova menni, a vákuumos cső van a zárhíd fele keresztben a másikon! Van-e jelentősége, vqgy a kamra felső két csövének nincs kimenő, bemenő ági jelentősége?

Norebee | 2015-05-05 19:17 szucsfe részére

Szerintem nem az okozza! Ha leveszed a motor takarot, a bal oldalon a vakuumszivattyu felett van egy vákuum szelep! Az okozza a P2009-et! Bontottat rendeltem és no problem!

tibor81 | 2015-05-05 17:15

 Tisztelt mazda-auto.hu

 

Érdekellne a véleménye hogy a vezérlésbe a conti szíj tudja azt a futás teljesítményt mint a gyári önök mit ajánlanának a vezérlésbe csak a gyárit vagy mind a kettö ugyan azt tudja elöre is köszönöm válaszát.

 

szucsfe | 2015-05-05 10:10

Sziasztok!

Mazda 6 RF5C -s motornál mit jelent a P2009 -es hibakód? Okozhatta ezt az, hogy a légszűrő ház melletti vákuum szelepeknél a kiegyenlítő tartály felőliről az egyik vákuumcső le volt törve?

Köszönöm előre is a segítséget!

nagytam | 2015-05-04 12:45

Csak egy kis poén a múltkori segítségért cserébe! :

http://tn.new.fishki.net/26/upload/post/201505/03/1521207/tt.jpg

 

alk3sh | 2015-05-04 11:33 Villor részére

legtöbb webshopbanmegtalálod az autó típushoz használhatót... ha megengedheted akkor thule nekik 100% hogy van típushoz, ha nem akkor középár kategóriásat keress, ami zárható tetőn is, "lopásvédős" én pl 6os kombira amin ugye tetősín van maga a lécetet középkategóriás zárhatót vettem plusz a bringatartók thule, mert azok sokkal strapabíróbbak praktikusabbak. azért nem árt felhívni az eladót :) hogy kompatibilisek-e egymással :)

pusi65 | 2015-05-03 19:02 MetaC részére

 Mivel nekem van, elmondhatom, hogy kevés hasznát látom. Kicsit olyan ez, mint egy műanyag játéktelefon a villogó számokkal.  Szóval komolyra fordítva: pontatlan, pedig kalibráltam is.  Sokkal jobb a rendszeres írogatás tankoláskor (mindig tele) és egy közepesen bonyolult :) osztási művelet. Ez pontos! 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó