2025. Augusztus 8. Péntek - László

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szucsfe | 2015-05-08 09:19 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-05-08 08:01 szucsfe részére

 Arctic fehér.

alk3sh | 2015-05-07 13:00 devayandras részére

-dpf valszeg ki van szedve, vagy csere a betét de kétlem pláne hogy olasz -gyári diag dpf kiszedése esetén észreveszi mivel ki kell iktatni a visszajelzést meg tiltást stb stb. saját szememmel láttam a kiiktatott jeleket hogy off-ban voltak az enyémen nélküle folyamatosan hibajelzés lenne, tehát ezt látják. (Viszont ami érdekes gyári diag nem veszi észre ha esetleg egy gyengébb vezérlés van a kocsidon, ezt csak észrevétel saját tapasztalat) [PS:halkan jegyzem meg a dpf egy parasztvakítás :) aki kicsit utána olvas rájön miért írtam de ez ugye szubjektív véleményezés. Én ellene vagyok mivel ha szarakodik nem regenerál s elég húzós árban "javítják" ami nem mindig sikerül... ha meg nincs benne nem kell rá költeni,nyilván más beállítási problémák előjöhetnek... csak saját felelősségre] 205ezer körül már sok minden cserés lehet bármelyik kocsiban diesel szal számolj a vételár 40%-val esetleges javításra plusszba, csak pl turbó 500ezer ha újat veszel szűzen.

szucsfe | 2015-05-07 12:34 mazda-auto.hu részére

 Van valami fantázianeve is? Milyen fehér?

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-05-07 12:10 szucsfe részére

 A4D a színkód.

szucsfe | 2015-05-07 10:37

Tisztelt mazda-auto!

Szeretnék érdeklődni, hogy a JMZGY19T201147631 -es alvázszámú autómnak mi a színkódja.

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-05-07 08:09 devayandras részére

 Valóban olasz, és 2011-ben 100000 km körüli futásteljesítménye volt.Utána nincs adat.

- A kulcs jelzése valami hibára utal. Ha a gombokra reagál, akkor viszont nem lehet gyenge a gombelem.

- Lehet, hogy kivették a szűrőt, vagy betétet cseréltek. A gyári diagban néhány ide vonatkozó szenzor adat nem változik, ha kiiktatták a rendszert.

- Lehet akár egy "fáradt" motortartó bak.

devayandras | 2015-05-06 21:55

Szép estét!
 

Információt szeretnék kérni az alábbi autóról:

 

Mazda6 CDH GT

JMZGY19R671443801

 

Elvileg olaszországból származik, és megintcsak elvileg 205.000 km körül van benne.  Volt néhány doolog, amiben nem vagyok biztos:

 

- a KEY felirat folyamatosan és pirosan világított a kocsiban, járó motor esetén is. A mi (sajnos) eladott Mazda5-ünk csak akkor adott kulcs piktogramot ha eltávolodtam a kocsitól, illetve zölden villogott ha merült az elem. Ez más rendszer vagy másképp kommunikál a júzerrel?

 

- a részecskeszűrő hátulsó részénél illetve az alján a paláston hosszában végig volt egy nem túl esztétikus varrat, legalábbis nem volt "japános", illetve kissé kormosnak tapintottam a kipufogó végét. Gyanúsnak tűnik, aggódhat a vásárló a DPF állapota miatt? Illetve ha elvisszük az autót egy MAZDA szervizbe diagnosztikára, ott feltűnhet-e a már hebrákolt DPF? Úgy értem át lehet-e verni a gyári diagot valami nagggyon okos DPF kiütéssel? (Halkan jegyzem meg, az a jó, ha a kocsiban minden gyári, nem vagyok híve a kiszedésnek)

- simán állóhelyzetben 1500 1/min körül remegett az autó kicsit, de alatta felette símán járt rezzenéstelenül. A kettőstömegű nem koppant/csörgött leállításkor, a kuplungja könnyű és jó helyen fog. A százezer ok közül mi(k) lehet(nek)a legkézenfekvőbb ok(ok)?

 

A válaszokat előre is köszönöm.

tibor81 | 2015-05-06 21:23 EnergieLaczy részére

Üdv:ÉNRG

 

Köszönöm az infót megfogadom mert nekem is ezt tanácsolták .

EnergieLaczy | 2015-05-06 19:39 tibor81 részére

 Szia tibor81!

 

Én tudok egy tulajról, akinek Continental szíj volt benne és elszakadt. Motor kuka.

Én jól jártam, mert olcsón tudtam alkatrészeket venni tőle. (:

Persze okosba vette a szíjat számla nélkül, nem szakszervízbe hanem mindenféle autót elvállaló helyre vitte, persze okosba számla nélkül.

Szakadás utána hiába ment panaszkodni.

Nem éri meg max 10.000 Ft spórolásért kockáztatni szerintem a szíj árán.

Nagyobb lehet a kár.

Nálam már kétszer volt vezérléscsere, a gyári szíj így kétszer is bizonyított hogy bírja a 120.000 km futást.

Ha 10.000 Ft-ot spóolnék a szíj árán, az három évre osztva évi 3000 Ft spólolást jelent a következő szíjcseréig, ha kibírja addig.

 

Persze te döntésed, ez csak egy plusz infó volt tőlem részedre.

 

Üdv ÉNRG

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó