2025. Június 22. - Paulina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
szucsfe | 2015-05-08 09:19 mazda-auto.hu részére
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-05-08 08:01 szucsfe részére
Arctic fehér.
alk3sh | 2015-05-07 13:00 devayandras részére
szucsfe | 2015-05-07 12:34 mazda-auto.hu részére
Van valami fantázianeve is? Milyen fehér?
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-05-07 12:10 szucsfe részére
A4D a színkód.
szucsfe | 2015-05-07 10:37
Tisztelt mazda-auto!
Szeretnék érdeklődni, hogy a JMZGY19T201147631 -es alvázszámú autómnak mi a színkódja.
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-05-07 08:09 devayandras részére
Valóban olasz, és 2011-ben 100000 km körüli futásteljesítménye volt.Utána nincs adat.
- A kulcs jelzése valami hibára utal. Ha a gombokra reagál, akkor viszont nem lehet gyenge a gombelem.
- Lehet, hogy kivették a szűrőt, vagy betétet cseréltek. A gyári diagban néhány ide vonatkozó szenzor adat nem változik, ha kiiktatták a rendszert.
- Lehet akár egy "fáradt" motortartó bak.
devayandras | 2015-05-06 21:55
Szép estét!
Információt szeretnék kérni az alábbi autóról:
Mazda6 CDH GT
JMZGY19R671443801
Elvileg olaszországból származik, és megintcsak elvileg 205.000 km körül van benne. Volt néhány doolog, amiben nem vagyok biztos:
- a KEY felirat folyamatosan és pirosan világított a kocsiban, járó motor esetén is. A mi (sajnos) eladott Mazda5-ünk csak akkor adott kulcs piktogramot ha eltávolodtam a kocsitól, illetve zölden villogott ha merült az elem. Ez más rendszer vagy másképp kommunikál a júzerrel?
- a részecskeszűrő hátulsó részénél illetve az alján a paláston hosszában végig volt egy nem túl esztétikus varrat, legalábbis nem volt "japános", illetve kissé kormosnak tapintottam a kipufogó végét. Gyanúsnak tűnik, aggódhat a vásárló a DPF állapota miatt? Illetve ha elvisszük az autót egy MAZDA szervizbe diagnosztikára, ott feltűnhet-e a már hebrákolt DPF? Úgy értem át lehet-e verni a gyári diagot valami nagggyon okos DPF kiütéssel? (Halkan jegyzem meg, az a jó, ha a kocsiban minden gyári, nem vagyok híve a kiszedésnek)
- simán állóhelyzetben 1500 1/min körül remegett az autó kicsit, de alatta felette símán járt rezzenéstelenül. A kettőstömegű nem koppant/csörgött leállításkor, a kuplungja könnyű és jó helyen fog. A százezer ok közül mi(k) lehet(nek)a legkézenfekvőbb ok(ok)?
A válaszokat előre is köszönöm.
tibor81 | 2015-05-06 21:23 EnergieLaczy részére
Köszönöm az infót megfogadom mert nekem is ezt tanácsolták .
EnergieLaczy | 2015-05-06 19:39 tibor81 részére
Szia tibor81!
Én tudok egy tulajról, akinek Continental szíj volt benne és elszakadt. Motor kuka.
Én jól jártam, mert olcsón tudtam alkatrészeket venni tőle. (:
Persze okosba vette a szíjat számla nélkül, nem szakszervízbe hanem mindenféle autót elvállaló helyre vitte, persze okosba számla nélkül.
Szakadás utána hiába ment panaszkodni.
Nem éri meg max 10.000 Ft spórolásért kockáztatni szerintem a szíj árán.
Nagyobb lehet a kár.
Nálam már kétszer volt vezérléscsere, a gyári szíj így kétszer is bizonyított hogy bírja a 120.000 km futást.
Ha 10.000 Ft-ot spóolnék a szíj árán, az három évre osztva évi 3000 Ft spólolást jelent a következő szíjcseréig, ha kibírja addig.
Persze te döntésed, ez csak egy plusz infó volt tőlem részedre.
Üdv ÉNRG