2025. Augusztus 8. Péntek - László
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
szucsfe | 2015-05-08 09:19 mazda-auto.hu részére
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-05-08 08:01 szucsfe részére
Arctic fehér.
alk3sh | 2015-05-07 13:00 devayandras részére
szucsfe | 2015-05-07 12:34 mazda-auto.hu részére
Van valami fantázianeve is? Milyen fehér?
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-05-07 12:10 szucsfe részére
A4D a színkód.
szucsfe | 2015-05-07 10:37
Tisztelt mazda-auto!
Szeretnék érdeklődni, hogy a JMZGY19T201147631 -es alvázszámú autómnak mi a színkódja.
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-05-07 08:09 devayandras részére
Valóban olasz, és 2011-ben 100000 km körüli futásteljesítménye volt.Utána nincs adat.
- A kulcs jelzése valami hibára utal. Ha a gombokra reagál, akkor viszont nem lehet gyenge a gombelem.
- Lehet, hogy kivették a szűrőt, vagy betétet cseréltek. A gyári diagban néhány ide vonatkozó szenzor adat nem változik, ha kiiktatták a rendszert.
- Lehet akár egy "fáradt" motortartó bak.
devayandras | 2015-05-06 21:55
Szép estét!
Információt szeretnék kérni az alábbi autóról:
Mazda6 CDH GT
JMZGY19R671443801
Elvileg olaszországból származik, és megintcsak elvileg 205.000 km körül van benne. Volt néhány doolog, amiben nem vagyok biztos:
- a KEY felirat folyamatosan és pirosan világított a kocsiban, járó motor esetén is. A mi (sajnos) eladott Mazda5-ünk csak akkor adott kulcs piktogramot ha eltávolodtam a kocsitól, illetve zölden villogott ha merült az elem. Ez más rendszer vagy másképp kommunikál a júzerrel?
- a részecskeszűrő hátulsó részénél illetve az alján a paláston hosszában végig volt egy nem túl esztétikus varrat, legalábbis nem volt "japános", illetve kissé kormosnak tapintottam a kipufogó végét. Gyanúsnak tűnik, aggódhat a vásárló a DPF állapota miatt? Illetve ha elvisszük az autót egy MAZDA szervizbe diagnosztikára, ott feltűnhet-e a már hebrákolt DPF? Úgy értem át lehet-e verni a gyári diagot valami nagggyon okos DPF kiütéssel? (Halkan jegyzem meg, az a jó, ha a kocsiban minden gyári, nem vagyok híve a kiszedésnek)
- simán állóhelyzetben 1500 1/min körül remegett az autó kicsit, de alatta felette símán járt rezzenéstelenül. A kettőstömegű nem koppant/csörgött leállításkor, a kuplungja könnyű és jó helyen fog. A százezer ok közül mi(k) lehet(nek)a legkézenfekvőbb ok(ok)?
A válaszokat előre is köszönöm.
tibor81 | 2015-05-06 21:23 EnergieLaczy részére
Köszönöm az infót megfogadom mert nekem is ezt tanácsolták .
EnergieLaczy | 2015-05-06 19:39 tibor81 részére
Szia tibor81!
Én tudok egy tulajról, akinek Continental szíj volt benne és elszakadt. Motor kuka.
Én jól jártam, mert olcsón tudtam alkatrészeket venni tőle. (:
Persze okosba vette a szíjat számla nélkül, nem szakszervízbe hanem mindenféle autót elvállaló helyre vitte, persze okosba számla nélkül.
Szakadás utána hiába ment panaszkodni.
Nem éri meg max 10.000 Ft spórolásért kockáztatni szerintem a szíj árán.
Nagyobb lehet a kár.
Nálam már kétszer volt vezérléscsere, a gyári szíj így kétszer is bizonyított hogy bírja a 120.000 km futást.
Ha 10.000 Ft-ot spóolnék a szíj árán, az három évre osztva évi 3000 Ft spólolást jelent a következő szíjcseréig, ha kibírja addig.
Persze te döntésed, ez csak egy plusz infó volt tőlem részedre.
Üdv ÉNRG