2025. Augusztus 6. Szerda - Berta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-05-21 08:51 szabolcs1014 részére

 Kompletten van.

mazda-auto.hu | 2014-05-21 08:33 perendi.marci részére

 Mindenképpen érdemes diagnosztizálni a hibát. A fék esetében a leírt megoldás elvileg járható út.

mazda-auto.hu | 2014-05-21 08:31 Jani81 részére

 Nincs digit szervizkönyv, egyéb utolsó adata: 2007.04.26. 68201 km.

szgabe | 2014-05-20 21:57

 Tisztelt Mazda-auto!

 

Vásároltam egy 2008-as Mazda-6 kombit, szeretnék információt kapni az autó előéletéről.

Alvázszáma: JMZGH19D601134917

Bármi érdekel az autóról ami szerepel a nyilvántartásukba.

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

Üdvözlettel!

SZ.GABE

tronic | 2014-05-20 21:53

Tisztelt Mazda auto!

Érdeklődök hogy PDF formátumban tudtok-e magyar nyelvü kezelési kézikönyvet? Mazda6 143le sport diesel 2006.évjárat.

üdv:I István 

szabolcs1014 | 2014-05-20 19:10

 Tisztelt Mazda Auto!

Érdeklődni szeretnék hogy csak kompletten vagy lehet csak a csapágyat cserélni az ékszíjs panolo görgőn nem ami a vezérműszíjhoz van hanem a motoron kívűl.

Válaszát előre is köszönöm!

Mazda 6 2003 2.0 diesel

 

Árvai | 2014-05-20 15:26

Tisztelt mazda-autó ! Vásároltam 1 2009es mazda 6 kombit és szeretném megtudni az előéletét . Nagyon megköszöném ha tudna ebben segíteni ! JMZGH19D601238631 jozsefarvai@freemail.hu Előre is köszönöm ! Üdv.

perendi.marci | 2014-05-20 14:30 mazda-auto.hu részére

 Értem! És érdemes ilyenkor az ultrahangos tisztítást megcsináltatni vagy egyszerűen csak befecskendező csere oldaná meg a problémát? Vagy érdemes még a korrekciós értéket nézegetni? 

Ha a hengerfej közötti tömítetlenség lenne, az mit jelent? Vagy azt hogyan lehetne ellenőrizni? 
Nemrég volt már egy másik problémám is az autóval. Akkor ki lettek cserélve a túzkarikák és az összes tömítés- porlasztóknál, hengerfejben mindenhol. 

 

A fékkel kapcsolatban,... ha leszedném a hátsó kereket, hozzá tudnék férni annyira, hogy kicsit megfeszegessem, elfeszítsem egymástól?? (korábbam már volt ilyen gondom, hogy a kézifék beszorult) 

Talán hazáig nem feszülne össze újra. Maximum nem használnék addig kéziféket. 

Kösznöm a válszát! Szép napot!

mazda-auto.hu | 2014-05-20 14:09 perendi.marci részére

 Az első problémát okozhatja például a befecskendezők és a hengerfej közötti tömítetlenség. A fékek melegedését valószínűleg a féknyereg, vagy dugattyúk szorulása okozza. Nem szerencsés így használni az autót, de a hiba mértékét nem tudom megítélni.

mazda-auto.hu | 2014-05-20 12:23 meto részére

 Nincs digitális szerviz nyilvántartás, az utolsó garanciális beavatkozás 2006.11.27., 63746 km.  A váltószoknya 18724,-Ft 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó