2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-05-05 11:18 Foreszt074 részére

 670 Ft darabja. 5 darabonként rendelhető.

mazda-auto.hu | 2014-05-05 11:16 tomasso részére

 Lehet, hogy a tengely törése, már az olajzó cső törése okozta kenéshiány miatt keletkezett be. Mindenképpen ellenőrizni kell a turbó olajellátását, illetve az olajnyomást. A turbófeltöltő tengelyének csapágyazását az olajfilm jelenti. Enélkül 1 perc sincs az élettartama. Az új turbó beszerelése után is először a rendszert kell olajjal feltölteni, megakadályozott motor beindulás nélküli indítózással.

mazda-auto.hu | 2014-05-05 11:01 stere82 részére

 Nincs digitális szerviz nyilvántartása. Egyéb utolsó adat: 2009.12.29. 57765 km.

Villogó DPF lámpával mielőbb szervizbe kell menni, különben emelkedhetnek a javítási költségek.

mazda-auto.hu | 2014-05-05 10:58 Foreszt074 részére

 Egy oldallal előbb már válaszoltam erre a kérdésedre.

mazda-auto.hu | 2014-05-05 10:57 kpapp76 részére

 Gratulálunk az autóhoz! Sajnos a kérdésedre ennyi adat alapján nem tudom a választ.

confiance | 2014-05-05 09:16 Foreszt074 részére

 lángautoalkatrész lehet kapni van vagy 10 féle model kb 10db 250 ft ..........max.

szucsfe | 2014-05-05 08:50

Sziasztok!

Gondoltam infóként megosztom veletek a tapasztalataimat!

Mint ahogy régebben említettem, küzdöttem a 2003 -as Mazda6 2.0d kupplunggal, mert néha bent maradt a pedál, és rá kellett pumpálni. Az alsó munkahebger cseréje nem oldotta meg a problémát. A felső munkahenger is cserére szorult, viszont sokat tudtam spórolni azzal, hogy nem a 6 -os munkahengerét tettem bele, hanem a 626 -osét egy közbetéttel.

Üdv.

Foreszt074 | 2014-05-05 06:49

Elnézést Mazda 6 2008-as GH-s!

 

Foreszt074 | 2014-05-05 06:48

Jónapot!Szertnék érdeklődni lehet-e kapni a kerédobban lévő műanyag borításhoz rögzítő bolhákat ,mert egy pár darab már hiányzik,és így elég laza a műanyag!Tisztelettel Foreszt074

tomasso | 2014-05-04 22:50

Tisztelt mazda-auto!

 

Én rendeltem turbót önöktől.

Egyébként kettértört a tengely a régiben,,

Ez mitől lehetséges?Pedig 15ezrenként olajat cserélek,kivárom az 1perces visszahűtést stb.

És amikor eltört a tengely,eltört egy vékony szívószálnyi vastag cső ami ide oda van hajlitva,és kinyomta az olajat ott,ez a turbóba csatlakozna bele?

Tartok attól is hogy ha az új turbót belerakják,akkor kenés hiányában nehogy az is meghibásodjon..

Köszönöm elpre is válaszát

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó