2025. Június 21. Szombat - Alajos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-05-05 11:18 Foreszt074 részére
670 Ft darabja. 5 darabonként rendelhető.
mazda-auto.hu | 2014-05-05 11:16 tomasso részére
Lehet, hogy a tengely törése, már az olajzó cső törése okozta kenéshiány miatt keletkezett be. Mindenképpen ellenőrizni kell a turbó olajellátását, illetve az olajnyomást. A turbófeltöltő tengelyének csapágyazását az olajfilm jelenti. Enélkül 1 perc sincs az élettartama. Az új turbó beszerelése után is először a rendszert kell olajjal feltölteni, megakadályozott motor beindulás nélküli indítózással.
mazda-auto.hu | 2014-05-05 11:01 stere82 részére
Nincs digitális szerviz nyilvántartása. Egyéb utolsó adat: 2009.12.29. 57765 km.
Villogó DPF lámpával mielőbb szervizbe kell menni, különben emelkedhetnek a javítási költségek.
mazda-auto.hu | 2014-05-05 10:58 Foreszt074 részére
Egy oldallal előbb már válaszoltam erre a kérdésedre.
mazda-auto.hu | 2014-05-05 10:57 kpapp76 részére
Gratulálunk az autóhoz! Sajnos a kérdésedre ennyi adat alapján nem tudom a választ.
confiance | 2014-05-05 09:16 Foreszt074 részére
lángautoalkatrész lehet kapni van vagy 10 féle model kb 10db 250 ft ..........max.
szucsfe | 2014-05-05 08:50
Sziasztok!
Gondoltam infóként megosztom veletek a tapasztalataimat!
Mint ahogy régebben említettem, küzdöttem a 2003 -as Mazda6 2.0d kupplunggal, mert néha bent maradt a pedál, és rá kellett pumpálni. Az alsó munkahebger cseréje nem oldotta meg a problémát. A felső munkahenger is cserére szorult, viszont sokat tudtam spórolni azzal, hogy nem a 6 -os munkahengerét tettem bele, hanem a 626 -osét egy közbetéttel.
Üdv.
Foreszt074 | 2014-05-05 06:49
Elnézést Mazda 6 2008-as GH-s!
Foreszt074 | 2014-05-05 06:48
Jónapot!Szertnék érdeklődni lehet-e kapni a kerédobban lévő műanyag borításhoz rögzítő bolhákat ,mert egy pár darab már hiányzik,és így elég laza a műanyag!Tisztelettel Foreszt074
tomasso | 2014-05-04 22:50
Tisztelt mazda-auto!
Én rendeltem turbót önöktől.
Egyébként kettértört a tengely a régiben,,
Ez mitől lehetséges?Pedig 15ezrenként olajat cserélek,kivárom az 1perces visszahűtést stb.
És amikor eltört a tengely,eltört egy vékony szívószálnyi vastag cső ami ide oda van hajlitva,és kinyomta az olajat ott,ez a turbóba csatlakozna bele?
Tartok attól is hogy ha az új turbót belerakják,akkor kenés hiányában nehogy az is meghibásodjon..
Köszönöm elpre is válaszát