2025. Június 21. Szombat - Alajos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-04-24 07:53 hovangabor részére
Tegnap reggel velem beszélt telefonon, így az az egyik Mazda szerviz mi voltunk. Én nem mondtam, hogy nem tökéletes a gyári beállítás, hanem szükség esetén a megengedett tűrésen belül el kell tőle térni.
mazda-auto.hu | 2014-04-24 07:46 nbalint5 részére
Nincs digitális szerviz nyilvántartás. Egyéb utolsó adat: 2010.06.17-én, 78029 km volt az autóban.
animatrix11 | 2014-04-23 17:37 hovangabor részére
Kedves Mazdások!
Ha valakinek 2. generációs mazda 6-sa van és csináltatott már chiptuningot írjon már lécci!
Egy 2010es évjárató mazda 6 dízel 2.2 125 lovas, harmatgyenge a gyorsulása, elvittem chiptuninga, mert azután elvileg jobban gyorsul és kevesebbet fogyaszt, nem tuningbox, nem gagyi chiptuning, hanem a kb 100e ftos kategória. Belerakta, semmi sem történ nem lett jobb egy kicsit sem, vissza is kaptam a pénzem, közölte hogy szerinte szar a kocsi...
Utána járta az óbudai mazda szervizben és egy független szervizben diagnosztikán utóbbinál, menet közben mérték az értékeket, mert ha nem ad ki hibakódot valami attól még lehet rossz, mindkét helyen tökéletesnek mondták.
Elvittem egy másik helyre itt már van valami változás, de ez sem az igazi nagyjából 2200 fordulat alatt semmi nem változott a felett lehet érezni hogy kicsit jobban gyorsul, de még visszaviszem hogy állítson rajta, mert ez így nem jó jelenleg...
ha valakinek van tapasztalata írjon!
hovangabor | 2014-04-23 17:09
Tisztelt Mazda Autó!
2006-os évjáratú kombi Mazda 6 tulajdonos vagyok. Az autó nagyon jó, dinamikus, keveset fogyaszt, viszont azt vettem észre, hogy mióta hosszabb ideig kénytelen voltam az autópályán morgó jobb első csapágyakkal vezetni az autót, már nem tartja olyan jól az egyenest sima úton és van egy kis kiegyensúlyozatlanság a jobbra és balra történő kanyarodások között. Ha balra tekerem a kormányt kanyar közben és elengedem, akkor nagyon hamar visszaugrik középállásba a kormány, elég gumis érzetet ad. Ha jobbra tekerem menet közben, akkor lassabban áll vissza középállásba és stabilabbnak tűnik az autó jobb kanyarban. Egyenesben jobbra húz. Több helyen megnézettem a fútóművet, rázópadon is volt, lézeresen ellenőrízték többször és minden gyári értékű, nem lóg semmi. Az autót azonban így nem nagy élvezet vezetni, pedig nem ilyen volt amikor hozzám került. Egy Mazda szervíz azt mondta, hogy nem tökéletes a gyári beállítás és tudnak korrigálni rajta, ami minden bizonnyal megszűnteti ezt a kellemetlenséget. Hallottam már toronycsapágy cseréről is ebben az ügyben, de nem tudom, hogy mi lenne a megoldás, mert már elég sok pénzt áldoztam a semmire, hiszen több helyen is megnézté az autót. Azt is hallottam, hogy a Mazda kiadott egy közleményt az ügyben, hogy bizonyos alvázszámú autók ilyenek. Ezt mondta az egyik márkaszervíz. Eléggé elkeserítő, ha így van, mert akkor szerintem orvosolnia kellene a Mazdának ezt a problémát. Ezt így nem zoom-zoom érzés vezetni és eléggé kiábrándító, mert amúgy egy kitűnő autó lenne. Ön ismeri ezt a jelenséget és mit javasol? Mit tegyek?
nbalint5 | 2014-04-23 12:42
Tisztelt Mazda-auto!
Vásároltam egy 2006-os évjáratú 5ajtós 2.0 benzines Mazda 6-ot. Elméletileg 140.000km van az autóban. El tudná nekem küldeni az előéletét?
Alvázszám: JMZGG14F661626078
E-mail címem: nbalint905@gmail.com
Előre is köszönöm!!
tomasso | 2014-04-22 22:56 confiance részére
Valszeg nem került a motorba semmi mert mikor leállitottam akkor szép volt a motorhang,nem volt rendellenes hangja,csak a turbónak!
confiance | 2014-04-22 17:01 szucsfe részére
ezt nem tudom de ezt vegyuk ugy egr szelep után ha tul vagy rajta akkor nincs javulás mindig lépésről haladjunk hiba szempontbol.
ha benzinesed van akkor egy benzin szurőt vegyél kb 5 000 ft cseréld ki. lehet el van dugulva.
szucsfe | 2014-04-22 14:47 confiance részére
Köszönöm a segítséget!
Még annyi, hogy ez miért csak és kizárólag tankoláskor jön elő? Tele tank után ~50km megtétele után kivillant, egyből töröltük, és közel 1000 km -ig semmi. Számomra ez érthetetlen.
confiance | 2014-04-22 13:42 szucsfe részére
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/vajon_mirol_ismerhetjuk_fel_a_hibas_egr-szelepet-10928
táblázat.
confiance | 2014-04-22 13:40 szucsfe részére
http://www.youtube.com/watch?v=bt5lRTt6BsU
az egr szeleped rossz vagy tisztisd ki- vagy cserélned kell.
elsőnek menj bardi egr tizstitó spray 1800 ft beinditod autod motort felnyomod 1800 2500 fordulat közé majd teljes flakont befujod a légbáramlo pillangoszelephez. egy fujást csak 2 3másodpercig fuj majd várj kicsit kezd ujra ....ha végeztél motort erősen járasd meg huzasd meg.
vagy egr szelep nem olcsó .