2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


EnergieLaczy | 2014-04-15 20:24 BobbyEwing részére

 Szia BobbyEwing!

 

Képileg egy kis segítsége:

http://www.mazda6.gportal.hu/picview.php?prt=656073&gid=2674740&index=20

 

Üdv ÉNRGLaczy

Frevex | 2014-04-15 19:59 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen az infot

learkiraly | 2014-04-15 19:15 BobbyEwing részére

 A  jobb oldali oldalfalat leveszed ( ,ott van a mentődoboz) felveszed az alsó takarót és ott van alul az emelő! Üdv.

BobbyEwing | 2014-04-15 17:08

Tisztelt Mazda Autó és Fórumozók!

 

Autóm 2004es 2.0 dízel 6os. Nemrég vett autómban nem találok emelőt,viszont az emelőhöz a tekerő benne van a vonószemmel és a kulcssal együtt a pótkerék fölött. Kérdésem az lenne hogy az ilyen autókban hol szokott lenni az emelő, hol keressem, ha egyáltalán van benne? Illetve hol lehet hozzá emelőt venni és milyen kell hozzá? Válaszukat előre is köszönöm!

 

Üdv: Józsi

mark196 | 2014-04-15 13:51

 Sziasztok!

Az autómnak (2005-ös, Mazda 6 1.8 benzin) olyan baja van, hogy a középkonzolban a kijelző nem nagyon akar működni szóval néhány pixel látszik de nem mindegyik, néha ha megkocogtatom akkor megjavul de egy bukkanó után megint nem működik. Mit tudodk vele csinálni, hogy működjön, vagy honnan tudok csere alkatrészt szerezni hozzá? 

 

mazda-auto.hu | 2014-04-15 11:08 perendi.marci részére

 Valószínűleg a nyomás/mennyiség szabályzó szelep hibája okozza a leállásokat. ~40000 Ft.

mazda-auto.hu | 2014-04-15 11:05 Frevex részére

 Holland származású autó. A legutolsó szerviz2013.10.02., 200700 km. A 20000 km-es szervizperiódust tartották korábban.

perendi.marci | 2014-04-14 23:09

Tisztelt Mazda-Autó!

Olyan problémám van a kocsival (Mazda 6 2004es 136 LE), hogy hosszabb táv megtétele után gondol egyet és alapjáraton leáll. Ilyenkor indítani is elég nehéz, játszani kell a gázzal, hogy megmaradjon a fordulat és, hogy ne álljon újra le. Hidegen az autó gyönyörűen indul és tartja a fordulat. Múltkor pl 500 km megtétele után kezdte el a leállást produkálni. Persze ha már elindultam vele akkor már szépen jár. 

Néha még azt csinálja, hogy elindítom az autót és lassan emelem(üresbe) a fordulatot, és néha 1500-2000nél olyan szinten rázza a motort, hogy minden berezeg tőle. Ilyenkor nagyon füstöl(alapból nem füstöl) és igen csípős büdös szaga van. 

Sajnos fogalmam sincs, hogy mivel és hol lehetne kezdeni. Esetleg tudna valami tippet ötletet ajánlani? Próbáltam már az EGR szelepet is tisztítani, de nagyon kevés korom volt rajta. Próbáltak hiba kódot is olvasni, de semmi nincs benne. A porlasztóknál volt valami érték(nem értek hozzá) szóval 3porlasztónál valami érték 0,3körül volt 1 nél pedig 3,6volt(sajnos nem tudom mi volt ez) de itt a szerelő csak annyit mondott, hogy egy porlasztónál elég magas a (nem tudom mi) 
Esetleg tudna valami ötletet adni?
Köszönöm! Üdv.

ladanyizo | 2014-04-14 19:00 ladanyizo részére

 Ja adatok! : mazda 6 diesel, 100kw, 2003-as, ferdehátú.

Új vagy bontott is érdekel.

ladanyizo | 2014-04-14 18:58

 Üdv!

Magasnyomású szivattyúhoz keresekbordázott kereket!!! Tud e valaki segíteni, hogy hol és mennyiért kapható ilyen

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó