2025. Május 3. Szombat - Tímea

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Meza-001 | 2014-04-02 08:52

 Sziasztok., egy 2003 2.0 Diesel boldog tulajdonosa vagyok., nagyon szeretem az autóba a zenét amit egy kiváló bose hifi szolgáltat., a hatlemezes cd tárnából sajnos lemezt nem tudok bele helyezni., nem veszi el csak folyamatosan ugy tesz mintha olvasná.., egy fm transmitter segítségével szoktam hallgatni zenét., de annak a minőségét leveri egy szokol rádió., tulajdonképpen egy AUX csatlakozót szeretnék., olvastam ill. Láttam több külföldi netáruházakban egy ugy un. ISO 3.5mm csatlakozotór., amit a cd tár csatijához kellene csatlakoztatni., kérdésem az lenne, hogy itthol lehet e kapni és ha igen tényleg működhet e ? Cd tár  a fent leírtam, hogy miként jelenséget produkál., vajon javítható e? Mi lehet vele a gond? Elore is köszönöm.-sürgősen.. Vincsi beszélni akar!!!!!

Meza-001 | 2014-04-02 08:43 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ., ezt a vezérlőmérést csak szervizben tudják elvégezni? Sajnos azóta sem működik a távirányító ahogy szeretném.. 

Matuatuti | 2014-04-02 08:01 mazda-auto.hu részére

 Mármint melyikben nem segíthetsz? 

mazda-auto.hu | 2014-04-02 07:44 várati részére

 Első lenne egy hengerteljesítmény korrekció programozás lefuttatása. Ha ez nem oldja meg a problémát, vagy nem futtatható le, akkor pl. kompresszió mérés (hidegen).

mazda-auto.hu | 2014-04-02 07:41 Matuatuti részére

 Ilyen szinten nem segíthetek.

várati | 2014-03-31 21:09

Kedves Mazda-Auto!

A reggeli hidegindítás utáni fordulatszám indadozás (mintha nem minden henger dolgozna,és elég nagy a motorvibráció kb 3 percig) az izzítógyertyacsere,és a fórumtársak által javasolt EGR ,légtömegmérő,és pillangószelepház tisztítás után is fennáll.Az előbbiek egyébként nem voltak jelentős mértékben elkoszolódva 2.DI 2007 105E Km.

Mit javasol,mi lehet a következő lépés,hogy ez a probléma megszűnjön?

Köszönettel Attila!

 

 

Matuatuti | 2014-03-31 20:38

 Tisztelt Mazda-Auto!
Érdeklődni szeretnék, hogy az első lámpa csatlakozójánál hova kell kötnöm a DRL lámpa lekapcsoló szálát? a helyzetjelző vagy parkoló szálra szeretném kötni, de nem tudtam kimérni hogy melyik az, melyik színvariációjú szálra kell kötnöm a drl, kikapcsoló szálát?
Illetve, 1db kulcsot és távírányítót kaptam csak a kocsihoz amit nem rég vettem, ehhez egy távírányító és kulcs immó chippel mennyibe kerülne?
Köszönettel:
Renácz Attila

mazda-auto.hu | 2014-03-31 14:10 Meza-001 részére

 A mikrokapcsoló cseréje miatt nem kellett volna újra tanítani a távirányító rendszert, így lehet, hogy a hiba már a kapcsoló elromlása előtt is fennállt. Mérni kellene, hogy a kapcsoló nyomásánál van-e vezérlő feszültség a megfelelő vezetékben a zárhoz.

mazda-auto.hu | 2014-03-31 14:06 Membran részére

 A sárga hibakód jelző lámpának csak a motor indulása után kell kialudnia.

mazda-auto.hu | 2014-03-31 14:05 csoki73 részére

 Nem tudom milyen geometriai adatokkal rendelkező felni van az autón, illetve a gumiméretet sem ismerem.  Elképzelhető, hogy csak túl nagy az első kerékösszetartás értéke és ez okozza a problémákat, de korábbi sérülés, utángyártott futóműelemek is okozhatnak a gyáritól jóval eltérő futómű geometriát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó