2025. Október 18. Szombat - Lukács
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Cadillac Eldorado (egri túra).
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
várati | 2014-03-26 22:05
Kedves Mazda-Autó!
A közelmúltban hidegindítás után, egyenetlen járás ugráló fordulatszám volt tapasztalható,kimértem és két izzítógyertya is megadta magát.
Érdeklődöm,hogy az NGK és a Denso közül, a tapasztalatzuk alapján melyik lehet a jobb választás?
Köszönettel Attila
remenyis | 2014-03-26 21:31
Tisztelt Mazda-autó!
Legyenek szívesek megirni, hogy mennyibe kerül egy Mazda 6 (2004, 2 literes, diesel) nyomás/hozam szabáyzó szelep (Mazda eredeti, vagy Önök által javasolt utángyártott), illetve a beszerelési díj.
A választ előre is köszönöm!
Tisztelettel!
szucsfe | 2014-03-26 15:00 mazda-auto.hu részére
Köszönöm!
Már csak egy olyan kérdés, hogy ez izzós, vagy LED -es megoldás? Hibát nem ír be, de akkor nem tudom eldönteni, hogy kiszerelhették, vagy csak simán kiéghetett, hogy nem világít?
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-03-26 13:54 Matenza részére
Hatodikban gyorsításnál remeg, nem folyamatos a hajtás, illetve legrosszabb esetben megszűnik a hajtás, mintha üresben lenne az autó. Ha nem érzékelhető ilyen probléma, árulkodó lehet, ha fémszemcsék vannak a váltóolajban leeresztéskor.
mazda-auto.hu | 2014-03-26 13:50 miksa01 részére
Az utolsó bejegyzett szerviz dátuma 2013.09.27., 179879 km. Ebből kiindulva a következő alkalom legkésőbb 199879km-nél, vagy 2014.09.27-én esedékes.
mazda-auto.hu | 2014-03-26 13:46 szucsfe részére
Matenza | 2014-03-26 13:31
Köszönöm válaszát. A valtóproblémát hogy lehet kiszűrni?
miksa01 | 2014-03-26 10:28
Kedves mazda-auto.hu!
Immár mint boldog mazda6 tulajdonos szeretném lekérdezni az autóm(JMZGHA9B601439041) szervíz elöéletét. Mikor lenne esedékes a következö szervíz látogatás?
Köszönettel:
miksa01
szucsfe | 2014-03-26 09:35
Sziasztok!
Tud nekem valaki segíteni, hogy a 2003 -as 6os dieselben a motor hibajelző pontosan hol helyezkedik el a műszerfalban? Ha nem világít, akkor mi lehet az oka? Ez LED vagy sima izzó?
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-03-26 08:27 Matenza részére
Elég sok MPS-t szervizelünk, több motor és váltó szét-össze szerelésen is túl vagyunk már. Ez nem jelenti azt, hogy gyakori probléma van a fődarabokkal. A 6. fokozat fogaskerekeinek lelazulását elsősorban kíméletlen, illetve nem megfelelő használat okozza. Nem célszerű ebben a fokozatban teljes gázzal gyorsítani, mert a nagy nyomaték túl nagy terhelést okoz, illetve a kuplung nélküli erős fékezés is kerülendő hatodikban. A turbó, illetve a motor meghibásodását elsősorban a motorolajcsere elmulasztása, illetve megfelelő szinten tartásának hiánya okozza, és a turbós leállítás szabályt sem szabad elfelejteni. A hátsó segédkeret törése ma már nem jellemző, szinte minden autóban már erősített keret van.