2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


várati | 2014-03-26 22:05

Kedves Mazda-Autó!

A közelmúltban hidegindítás után, egyenetlen járás ugráló fordulatszám volt tapasztalható,kimértem és két izzítógyertya is megadta  magát.

Érdeklődöm,hogy az NGK és a Denso  közül, a tapasztalatzuk alapján melyik lehet a jobb választás?

Köszönettel Attila

remenyis | 2014-03-26 21:31

Tisztelt Mazda-autó!

Legyenek szívesek megirni, hogy mennyibe kerül egy Mazda 6 (2004, 2 literes, diesel) nyomás/hozam szabáyzó szelep (Mazda eredeti, vagy Önök által javasolt utángyártott), illetve a beszerelési díj.

A választ előre is köszönöm!

Tisztelettel! 

szucsfe | 2014-03-26 15:00 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

Már csak egy olyan kérdés, hogy ez izzós, vagy LED -es megoldás? Hibát nem ír be, de akkor nem tudom eldönteni, hogy kiszerelhették, vagy csak simán kiéghetett, hogy nem világít?

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-03-26 13:54 Matenza részére

 Hatodikban gyorsításnál remeg, nem folyamatos a hajtás, illetve legrosszabb esetben megszűnik a hajtás, mintha üresben lenne az autó. Ha nem érzékelhető ilyen probléma, árulkodó lehet, ha fémszemcsék vannak a váltóolajban leeresztéskor.

mazda-auto.hu | 2014-03-26 13:50 miksa01 részére

 Az utolsó bejegyzett szerviz dátuma 2013.09.27., 179879 km. Ebből kiindulva a következő alkalom legkésőbb 199879km-nél, vagy 2014.09.27-én esedékes.

mazda-auto.hu | 2014-03-26 13:46 szucsfe részére

Mazda6 műszerfal. 

Matenza | 2014-03-26 13:31

 Köszönöm válaszát. A valtóproblémát hogy lehet kiszűrni?

miksa01 | 2014-03-26 10:28

Kedves mazda-auto.hu!

 

Immár mint boldog mazda6 tulajdonos szeretném lekérdezni az autóm(JMZGHA9B601439041) szervíz elöéletét. Mikor lenne esedékes a következö szervíz látogatás?

 

Köszönettel:

miksa01

szucsfe | 2014-03-26 09:35

Sziasztok!

Tud  nekem valaki segíteni, hogy a 2003 -as 6os dieselben a motor hibajelző pontosan hol helyezkedik el a műszerfalban? Ha nem világít, akkor mi lehet az oka? Ez LED vagy sima izzó?

Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-03-26 08:27 Matenza részére

 Elég sok MPS-t szervizelünk, több motor és váltó szét-össze szerelésen is túl vagyunk már. Ez nem jelenti azt, hogy gyakori probléma van a fődarabokkal. A 6. fokozat fogaskerekeinek lelazulását elsősorban kíméletlen, illetve nem megfelelő használat okozza. Nem célszerű ebben a fokozatban teljes gázzal gyorsítani, mert a nagy nyomaték túl nagy terhelést okoz, illetve a kuplung nélküli erős fékezés is kerülendő hatodikban. A turbó, illetve a motor meghibásodását elsősorban a motorolajcsere elmulasztása, illetve megfelelő szinten tartásának hiánya okozza, és a turbós leállítás szabályt sem szabad elfelejteni. A hátsó segédkeret törése ma már nem jellemző, szinte minden autóban már erősített keret van. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó