2025. December 18. Csütörtök - Auguszta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


LRichárd | 2014-03-26 23:19

Tisztelt Mazda Auto!

Tanácsot szeretnék kérni.

Megfontolás tárgyává tettem egy Mazda 6 vételét. 2002-től 2006-ig gyártott modellről lenne szó, azon belül a 136 LE-s dízelről. Na most ez valójában Mazda vagy Peugeot ill. Ford motor? Hallottam én már mindent, de csak azt hallom, hogy olyat ne. Milyenek valójában ezek a motorok? Mire kell figyelni ha még is bevásárolok egyet? Mik lehetnek az árulkodó jelek ami miatt ne hozzam el?
Érdekelne az esetleges javítás egyszerűsége, költsége, fenntarthatósága.
Valóban van mitől félnem?

Köszönettel:

Richard

várati | 2014-03-26 22:05

Kedves Mazda-Autó!

A közelmúltban hidegindítás után, egyenetlen járás ugráló fordulatszám volt tapasztalható,kimértem és két izzítógyertya is megadta  magát.

Érdeklődöm,hogy az NGK és a Denso  közül, a tapasztalatzuk alapján melyik lehet a jobb választás?

Köszönettel Attila

remenyis | 2014-03-26 21:31

Tisztelt Mazda-autó!

Legyenek szívesek megirni, hogy mennyibe kerül egy Mazda 6 (2004, 2 literes, diesel) nyomás/hozam szabáyzó szelep (Mazda eredeti, vagy Önök által javasolt utángyártott), illetve a beszerelési díj.

A választ előre is köszönöm!

Tisztelettel! 

szucsfe | 2014-03-26 15:00 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

Már csak egy olyan kérdés, hogy ez izzós, vagy LED -es megoldás? Hibát nem ír be, de akkor nem tudom eldönteni, hogy kiszerelhették, vagy csak simán kiéghetett, hogy nem világít?

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-03-26 13:54 Matenza részére

 Hatodikban gyorsításnál remeg, nem folyamatos a hajtás, illetve legrosszabb esetben megszűnik a hajtás, mintha üresben lenne az autó. Ha nem érzékelhető ilyen probléma, árulkodó lehet, ha fémszemcsék vannak a váltóolajban leeresztéskor.

mazda-auto.hu | 2014-03-26 13:50 miksa01 részére

 Az utolsó bejegyzett szerviz dátuma 2013.09.27., 179879 km. Ebből kiindulva a következő alkalom legkésőbb 199879km-nél, vagy 2014.09.27-én esedékes.

mazda-auto.hu | 2014-03-26 13:46 szucsfe részére

Mazda6 műszerfal. 

Matenza | 2014-03-26 13:31

 Köszönöm válaszát. A valtóproblémát hogy lehet kiszűrni?

miksa01 | 2014-03-26 10:28

Kedves mazda-auto.hu!

 

Immár mint boldog mazda6 tulajdonos szeretném lekérdezni az autóm(JMZGHA9B601439041) szervíz elöéletét. Mikor lenne esedékes a következö szervíz látogatás?

 

Köszönettel:

miksa01

szucsfe | 2014-03-26 09:35

Sziasztok!

Tud  nekem valaki segíteni, hogy a 2003 -as 6os dieselben a motor hibajelző pontosan hol helyezkedik el a műszerfalban? Ha nem világít, akkor mi lehet az oka? Ez LED vagy sima izzó?

Előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó