2025. Október 18. Szombat - Lukács
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Jön az E10
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
majdnemmérnök | 2014-03-18 17:42 majdnemmérnök részére
http://www.agrarunio.hu/hir/dizel-szerelem-a-benedeczki-10630.html
majdnemmérnök | 2014-03-18 17:34 kiskumi részére
Benedeczki műhely Kecel,őket keresd meg.Már néhány mazda injektort újitanak,gyári alkatrészekkel csak ők újítanak az országban.Nem tudom ezt a típust csinálják-e.
Valamint Bécsben van egy cég de lehet hogy ők csak újat árulnak.www.ginner.at a weblapjuk.
confiance | 2014-03-18 16:16 sargaj részére
mazda 6 csak benzinest ...dizeles nagyon problémás motorikusan olvas utána népitélet autonavigator......
1.8 120ló nagyon jol megy benzines. csendes nem fustől.
sargaj | 2014-03-18 15:27
Tisztelt Szakértő, kedves Fórumtársak!
Autóvásárlás előtt állok, leginkább a mazda 6 fogott meg (2003-2005 körüliek, az anyagi korlátok miatt).
Viszont nem tudok dönteni, hogy benzineset, vagy dieselt vegyek, valamint, hogy mennyire bírja az autó a sokszázezer km-t.
Akkor kezdeném: )
Dieselből az erősebbet néztem, a 136 lovas 2.0 motorral, találtam is egy jót, végig szervízelve márkaszervízben, lendkerék-kuplung is cserélve, viszont 310ezer km vna benne. Meg merjem venni ezt? Mennyit tudna még megbízhatóan elmenni? (én csak évi 10-15ezret mennék vele, viszont nem szeretném alkatrészre költeni az autó árának a felét még)
Benzinből igazából majdnem mindegy, hogy 1.8 vagy 2.0 (1210LE és 141LE), bár azt olvastam,h lényegesen jobban mozgatja a kasztnit a kétezres motor és még csak nem is fogyaszt többet. Viszont itt is akad olyan, a jóárához cserében 270-300ezer km-t futott.
Kérdésem az lenne, hogy ha szervízkönyves a kocsi, akkor melyiket érdemesebb inkább megvenni, melyik motor az "olcsóbb" ennyi km után?
előre is köszönöm
kiskumi | 2014-03-18 08:14 mazda-auto.hu részére
Szomorú lettem. Az új nagyon drága, a bontott meg lutri.
mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:13 jakuszoli részére
Célszerű lenne egy befecskendezési hengerteljesítmény korrekciót lefuttatni. Ha ez nem futtatható le, mert pl. nagyobb a hengerek közötti eltérés, illetve valamelyik befecskendező nem tökéletes, akkor a következő lépés lehet a befecskendező alátétek cseréje, kompresszió méréssel. Ha ezután sem működik a korrekciós programozás, akkor valószínűleg nagyobb kiadással kell számolni, pl. befecskendező.
mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:08 purcymano részére
Elsősorban a műszerfal áramellátására gyanakodnék. Talán testelési hiba.
mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:04 kiskumi részére
A DPF előtti (2005.07) nem újítható. Az újabb RF7J-hez tudunk befecskendező fejet szerezni.
kiskumi | 2014-03-18 07:53
Tisztelt Fórumtársak!
Tud valaki olyan helyet, ahol porlasztócsúcsot újítanak fel?
Keresgéltam a neten de csak olyat találtam, hogy a Densot nem lehet, mert nincs rá technológia. Ez igaz?
Zsoty
purcymano | 2014-03-17 21:54 lehozsoci részére
Helló!
Köszönöm az ötletet. Egyenlőre nem tudom kipróbálni mert közben el kellet húznom külföldre erre a hétre, de holnap viszi a párom egy szakihoz, mindenképp beszélek vele és kipróbáljuk.
Ha van eredmény ideírom!
A tegnap írt akksis dolgot is kipróbáljuk, hátha....
Köszi szépen!!!