2025. December 18. Csütörtök - Auguszta
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó










kiskumi | 2014-03-18 20:50 majdnemmérnök részére
Szia. Köszönöm a segítséget. Szerintem megpróbálom mindkettöt.
Zsoty
majdnemmérnök | 2014-03-18 17:42 majdnemmérnök részére
http://www.agrarunio.hu/hir/dizel-szerelem-a-benedeczki-10630.html
majdnemmérnök | 2014-03-18 17:34 kiskumi részére
Benedeczki műhely Kecel,őket keresd meg.Már néhány mazda injektort újitanak,gyári alkatrészekkel csak ők újítanak az országban.Nem tudom ezt a típust csinálják-e.
Valamint Bécsben van egy cég de lehet hogy ők csak újat árulnak.www.ginner.at a weblapjuk.
confiance | 2014-03-18 16:16 sargaj részére
mazda 6 csak benzinest ...dizeles nagyon problémás motorikusan olvas utána népitélet autonavigator......
1.8 120ló nagyon jol megy benzines. csendes nem fustől.
sargaj | 2014-03-18 15:27
Tisztelt Szakértő, kedves Fórumtársak!
Autóvásárlás előtt állok, leginkább a mazda 6 fogott meg (2003-2005 körüliek, az anyagi korlátok miatt).
Viszont nem tudok dönteni, hogy benzineset, vagy dieselt vegyek, valamint, hogy mennyire bírja az autó a sokszázezer km-t.
Akkor kezdeném: )
Dieselből az erősebbet néztem, a 136 lovas 2.0 motorral, találtam is egy jót, végig szervízelve márkaszervízben, lendkerék-kuplung is cserélve, viszont 310ezer km vna benne. Meg merjem venni ezt? Mennyit tudna még megbízhatóan elmenni? (én csak évi 10-15ezret mennék vele, viszont nem szeretném alkatrészre költeni az autó árának a felét még)
Benzinből igazából majdnem mindegy, hogy 1.8 vagy 2.0 (1210LE és 141LE), bár azt olvastam,h lényegesen jobban mozgatja a kasztnit a kétezres motor és még csak nem is fogyaszt többet. Viszont itt is akad olyan, a jóárához cserében 270-300ezer km-t futott.
Kérdésem az lenne, hogy ha szervízkönyves a kocsi, akkor melyiket érdemesebb inkább megvenni, melyik motor az "olcsóbb" ennyi km után?
előre is köszönöm
kiskumi | 2014-03-18 08:14 mazda-auto.hu részére
Szomorú lettem. Az új nagyon drága, a bontott meg lutri.
mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:13 jakuszoli részére
Célszerű lenne egy befecskendezési hengerteljesítmény korrekciót lefuttatni. Ha ez nem futtatható le, mert pl. nagyobb a hengerek közötti eltérés, illetve valamelyik befecskendező nem tökéletes, akkor a következő lépés lehet a befecskendező alátétek cseréje, kompresszió méréssel. Ha ezután sem működik a korrekciós programozás, akkor valószínűleg nagyobb kiadással kell számolni, pl. befecskendező.
mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:08 purcymano részére
Elsősorban a műszerfal áramellátására gyanakodnék. Talán testelési hiba.
mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:04 kiskumi részére
A DPF előtti (2005.07) nem újítható. Az újabb RF7J-hez tudunk befecskendező fejet szerezni.
kiskumi | 2014-03-18 07:53
Tisztelt Fórumtársak!
Tud valaki olyan helyet, ahol porlasztócsúcsot újítanak fel?
Keresgéltam a neten de csak olyat találtam, hogy a Densot nem lehet, mert nincs rá technológia. Ez igaz?
Zsoty