2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


malter77 | 2014-03-13 09:05

Üdv,érdeklödnék hogy mazda 6 2005-ös 105kw dizel kombihoz egy új turbó mennyibe kerül?Köszönöm

mrkopasz1980 | 2014-03-12 22:13 mazda-auto.hu részére

 Megkövetlek. Tény, hogy ha utána néz az ember neten akkor olcsóbban is lehet vásárolni.

stuszi | 2014-03-12 21:00

 Tisztelt Mazda-autó!2003-as 1,8 benzinesemnek szeretnék egy injektor tisztitó adalékkal kedveskedni,hátha meghálálja.Van-e valami ajánlot márka ami biztos ogy hasznára lesz az autónak.Illetve hogyan kell ezeket az adalékokat alkalmazni.Az igazság az hogy még nem használtam ilyesmit.

tomasso | 2014-03-12 19:07

Tisztelt mazda-auto

 

Kérdésem az lenne hogy mennyibe van most RF5C dízel 6oshoz 1 db befecskendező?

Olvastam a híreikben hogy 130ezerft drabaja,és a mai nap is ennyi???

 

Mert nekem nemrég 180ezerft ot mondtak kedvezménnyel..!

 

Előre is köszönöm..

 

leanykoncer | 2014-03-12 09:54 Tibor51 részére

Kedves Tibor51!

 

Fecó válaszát megerősítem alapvetően nincs sok gond a dízel 6-ossal, HA ODAFIGYELNEK RÁ. Ez az "odafigyelés" viszont nagyon-nagyon távol áll a magyar valóságtól...

Általában mindenki az alkatrészen és az üzemanyagon spórol, és mindenféle hozzá nem értő szerelővel javíttatja az autóját. A szervizelés szakszervízben (amelyek között szintén vannak kutyaütők - tisztelet a kivételnek) szóba sem jöhet, mert túl drága. Rendben, de melyik kerül többe 3x50e Ft vagy 1x100 eFt?

Nem beszélve arról, hogy sokan megveszik a dízel 6-ost és nem is olyan körülmények között használják amire azt eredetileg tervezték. És akkor még csodálkoznak, hogy gond van a DPF-fel, a turbóval, meg a befecskendezőkkel, meg a kupluggal, sorolhatnám... Úgy tényleg sok a gond, ha ezt előidézik. De azért legyen benn sok ló, legyen nyomatékos, legyen tele minden elektronikával, és persze fogyasszon keveset, legyen minél olcsóbb a fenntartás! Aki ilyet keres vegyen Rönót.

Nekem 2007-es dízel 6-osom van, több mint 2 éve hoztam németországból. 183e km van benne és az előírt időszakos szervízeken kívül befecskendező alátétet csere és izzítógyertya csere volt csak, az is megelőző jellegű. Azon kívül semmi baja nem volt, összességében messze a legmegbízhatóbb, legnagyobb vezetési élményt nyújtó járgány amivel eddid dolgom volt. Csak ajánlani tudom, de teny, hogy igényli az "odafigyelést".

Sajnos ettől még a magyarországi üzemanyagok minősége és szervízháttér nem lesz jobb, de mindenre van megoldás.

Matuatuti | 2014-03-12 09:08 mazda-auto.hu részére

 Akkor ugy kérdezem, ha van processzor erősítő is a mély nyomóhoz, akkor működni fog a hangrendszer a gyári nem bose cd-s fejegységgel? Illetve a vezetékezés gyárilag elő van készítve?

mazda-auto.hu | 2014-03-12 08:48 Matuatuti részére

 Van egy processzor-erősítő is az ülés alatt.

mazda-auto.hu | 2014-03-12 08:32 Tibor51 részére

 Igen, normális. Elképzelhető pl. testkábel, testpont hiba. Akár a lámpatesten belül is , vagy annak csatlakozójánál.

mazda-auto.hu | 2014-03-12 08:30 mrkopasz1980 részére

 Helyesbítésként annyit, hogy 300e Ft körül van a lendkerék-kuplungszett csere, illetve turbó is van 150-250e Ft-ért. A benzinesek esetében kisebb a hibalehetőség 100-200e km után is.

mazda-auto.hu | 2014-03-12 08:28 confiance részére

 Természetesen vannak a gyárinál olcsóbb kuplung szettek is, de lehet, hogy gyakrabban kell cserélni, tehát nem feltétlenül spórol vele az ember. Egyre több konkrét példa van egyes utánagyártott alkatrészek gyenge minőségére. Az árverseny előbb-utóbb minőségromláshoz vezet. Tisztelet a kivételnek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó