2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-03-21 15:33 Frappi részére

 101065,-Ft. az EGR szelep. Okozhatja ezt a hibakód jelenséget. 

stuszi | 2014-03-20 19:57 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm az infót!Hasonló ajánlatot kaptam egy független szervízben, ahol a tulajdonos korábban 10 évig egy mazda képviseleten  dolgozott.(115e a kuplungszett ,40e a munkadíj)

Ma elmentem egy debreceni szervizbe amelyik korábban mazda képviselet volt.Rákérdeztem a kuplungcsere költségeire,a válasz az volt hogy kg 80-85e a szett ára és 20e +áfa a munkadij.Elvileg gyári minőségű a szett amit beletennének az autóba.Ha jól láttam a bárdi autó honlapján nézte az úgyintéző az árakat .Azt mondta ugyan az a gyártó amelyik a mazda beszállítója.Talán AISIN-ASCO a márkanév.Ez helytálló Ön szerint?

Frappi | 2014-03-20 19:48 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda-Autó!

Egyik kérdésem az lenne, lehet-e kapni és mennyibe kerül az EGR szelep az autómhoz. M6, 2004, 2.0D 89 kw, rf5c.

A másik kérdés,találkoztak-e olyan problémával hogy világít a motordiagnosztika és egy csúszó autó jel.  Majd elalszik, kis idő mulva ujra világit.

Válaszát előre is köszönöm!

szucsfe | 2014-03-19 11:19 mazda-auto.hu részére

 Bocs!

mazda-auto.hu | 2014-03-19 11:12 szucsfe részére

 Egy kérdést elég egy fórumunkban feltenni, a másikban már válaszoltam.

mazda-auto.hu | 2014-03-19 11:11 sargaj részére

 5-6 oldallal ezelőtt felmerült ugyanez a kérdés. Egy sokat futott példány esetében még több változó körülmény lehetett az autó előéletében. Ebből a szempontból pedig a dízel esetében több drága alkatrész is kiszolgáltatott. Nem lehet például garantálni, hogy két hét, vagy 5 év múlva lesz probléma a befecskendezéssel. A benzinesek esetében szinte csak a motor kopottsága lehet "rejtett" hiba.

Lényegében mindkettő sokat futott autó lehet jó, de a benzinesek esetében kisebb eséllyel lehet motorikus szempontból rossz autót kifogni, és ennyi éves futás mellett nem biztos, hogy megéri a dízelben rejlő kockázat.

 

mazda-auto.hu | 2014-03-19 10:30 kiskumi részére

 Nálunk 134620,-Ft az új.

szucsfe | 2014-03-19 09:14

Tisztelt mazda-auto!

Lenne pár kérdésem a 2003 -as Mazda6 2.0 D (121Le) -vel kapcsolatban.

1.  a műszerfalon nem látok motor hibajelző lámpát. Van benne?

2. az üzemanyagszintjelző sárga lámpája kijelzett, tankoltam bele 10 litert, de meg sem mozdult. Tankoltam bele még 7 litert, akkor mozdult ki.

3. Manuális klíma van az autóban, nem tudom, hogy normális -e, hogy amikor bekapcsolom, a fordulatszám egy cseppet sem esik vissza, de nem is fúj hideget. Lehet, hogy gáz sincs benne.

4. Lehet, hogy nincs benne kipörgésgátló? ABS van.

 

Köszönöm!

littlerock79 | 2014-03-18 22:14 kiskumi részére

 Ha csak egy db porlasztóra van szükséged, van egy rf7j-s bevizsgált darabom. Tartaléknak raktam el, de ha nagyon meg vagy szorulva, akkor meg tudjuk beszélni. A bevizsgálási jegyzőkönyv megvan, a porlasztóban 110.000 km van. Árat nem mondok, megvárom az ajánlatot.

kiskumi | 2014-03-18 20:50 majdnemmérnök részére

 Szia. Köszönöm a segítséget.  Szerintem megpróbálom mindkettöt.

 

 Zsoty

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó