2025. Október 18. Szombat - Lukács
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Jön az E10
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-03-21 15:33 Frappi részére
101065,-Ft. az EGR szelep. Okozhatja ezt a hibakód jelenséget.
stuszi | 2014-03-20 19:57 mazda-auto.hu részére
Köszönöm az infót!Hasonló ajánlatot kaptam egy független szervízben, ahol a tulajdonos korábban 10 évig egy mazda képviseleten dolgozott.(115e a kuplungszett ,40e a munkadíj)
Ma elmentem egy debreceni szervizbe amelyik korábban mazda képviselet volt.Rákérdeztem a kuplungcsere költségeire,a válasz az volt hogy kg 80-85e a szett ára és 20e +áfa a munkadij.Elvileg gyári minőségű a szett amit beletennének az autóba.Ha jól láttam a bárdi autó honlapján nézte az úgyintéző az árakat .Azt mondta ugyan az a gyártó amelyik a mazda beszállítója.Talán AISIN-ASCO a márkanév.Ez helytálló Ön szerint?
Frappi | 2014-03-20 19:48 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-Autó!
Egyik kérdésem az lenne, lehet-e kapni és mennyibe kerül az EGR szelep az autómhoz. M6, 2004, 2.0D 89 kw, rf5c.
A másik kérdés,találkoztak-e olyan problémával hogy világít a motordiagnosztika és egy csúszó autó jel. Majd elalszik, kis idő mulva ujra világit.
Válaszát előre is köszönöm!
szucsfe | 2014-03-19 11:19 mazda-auto.hu részére
Bocs!
mazda-auto.hu | 2014-03-19 11:12 szucsfe részére
Egy kérdést elég egy fórumunkban feltenni, a másikban már válaszoltam.
mazda-auto.hu | 2014-03-19 11:11 sargaj részére
5-6 oldallal ezelőtt felmerült ugyanez a kérdés. Egy sokat futott példány esetében még több változó körülmény lehetett az autó előéletében. Ebből a szempontból pedig a dízel esetében több drága alkatrész is kiszolgáltatott. Nem lehet például garantálni, hogy két hét, vagy 5 év múlva lesz probléma a befecskendezéssel. A benzinesek esetében szinte csak a motor kopottsága lehet "rejtett" hiba.
Lényegében mindkettő sokat futott autó lehet jó, de a benzinesek esetében kisebb eséllyel lehet motorikus szempontból rossz autót kifogni, és ennyi éves futás mellett nem biztos, hogy megéri a dízelben rejlő kockázat.
mazda-auto.hu | 2014-03-19 10:30 kiskumi részére
Nálunk 134620,-Ft az új.
szucsfe | 2014-03-19 09:14
Tisztelt mazda-auto!
Lenne pár kérdésem a 2003 -as Mazda6 2.0 D (121Le) -vel kapcsolatban.
1. a műszerfalon nem látok motor hibajelző lámpát. Van benne?
2. az üzemanyagszintjelző sárga lámpája kijelzett, tankoltam bele 10 litert, de meg sem mozdult. Tankoltam bele még 7 litert, akkor mozdult ki.
3. Manuális klíma van az autóban, nem tudom, hogy normális -e, hogy amikor bekapcsolom, a fordulatszám egy cseppet sem esik vissza, de nem is fúj hideget. Lehet, hogy gáz sincs benne.
4. Lehet, hogy nincs benne kipörgésgátló? ABS van.
Köszönöm!
littlerock79 | 2014-03-18 22:14 kiskumi részére
Ha csak egy db porlasztóra van szükséged, van egy rf7j-s bevizsgált darabom. Tartaléknak raktam el, de ha nagyon meg vagy szorulva, akkor meg tudjuk beszélni. A bevizsgálási jegyzőkönyv megvan, a porlasztóban 110.000 km van. Árat nem mondok, megvárom az ajánlatot.
kiskumi | 2014-03-18 20:50 majdnemmérnök részére
Szia. Köszönöm a segítséget. Szerintem megpróbálom mindkettöt.
Zsoty